Correct.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:50 schreef Scorpie het volgende:
Het is trouwens wel logisch dat hacks op bitcoin bedrijven toenemen. Gebrekkige beveiliging + hoge reward == instant win.
Ik wens de Belastingdienst veel succes bij het ontsleutelen van een wallet.datquote:Op woensdag 5 september 2012 20:44 schreef PiRANiA het volgende:
Als je Bitcoins bezit, moet je het totaal aantal Bitcoins dat je op 1 januari van een jaar bezit omrekenen naar euro’s (uiteraard met de koers van 1 januari) en dit vervolgens opnemen als vermogen. Vervolgens ga je verder zoals je altijd zou doen met box 3: breng het heffingsvrije vermogen in mindering op je totale vermogen en als het resultaat positief is moet je daar 1,2% van afdragen.
Sowieso, als je al je BTC naar een andere client (met andere wallet.dat) zendt en je gooit je originele wallet.dat weg, dan heb je alleen nog het saldo, geen historie.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:21 schreef KwukDuck het volgende:
Ik heb inmiddels 2500+ transacties gedaan, elke keer wordt er een nieuw adres aangemaakt, gaat de belasting nu al deze adressen controleren op balans? Moet ik deze op geven? Hoe gaat de belastingdienst uberhaubt controle uit oefenen hier op?
Moehahaha, grapjasquote:Op woensdag 5 september 2012 23:21 schreef KwukDuck het volgende:
gaat de belasting nu al deze adressen controleren op balans? Moet ik deze op geven? Hoe gaat de belastingdienst uberhaubt controle uit oefenen hier op?
Je kan er om lachen maar ik ben bang dat dit een van de eerste redenen zijn voor overheden om bitcoin gewoon te verbieden, en dan met name de handel er in, dus het aannemen/gebruiken als betaalmiddel=verboten, ruilen voor fiat=verboten, bezit=who cares, je kan het toch niet gebruiken. Aangezien je de cops al op de stoep hebt staan als je je frustraties over school uit laat op je twitter ben ik bang dat het snel einde bitcoin-party is als het een beetje aandacht van de massa krijgt.quote:
De hele historie zit in de block chain, hoor!quote:Op donderdag 6 september 2012 00:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Sowieso, als je al je BTC naar een andere client (met andere wallet.dat) zendt en je gooit je originele wallet.dat weg, dan heb je alleen nog het saldo, geen historie.
Als je niet weet wie Matthew is dan volg je bitcoin kennelijk al een jaar of 2 niet meer zoquote:Op maandag 10 september 2012 11:55 schreef eleusis het volgende:
[..]
De hele historie zit in de block chain, hoor!
Wie is Matthew? Ik volg het al een tijdje niet meer zo.
Natuurlijk zit je historie in de blockchain.quote:Op maandag 10 september 2012 11:55 schreef eleusis het volgende:
[..]
De hele historie zit in de block chain, hoor!
Een deel van de Bitcoin community, het goedgelovige deel.quote:Op maandag 10 september 2012 11:27 schreef Whuzz het volgende:
Mijn god, met het hele Matthew-drama heeft de bitcoin community weer alle dieptepunt-records gebroken
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 10 september 2012 11:27 schreef Whuzz het volgende:
Mijn god, met het hele Matthew-drama heeft de bitcoin community weer alle dieptepunt-records gebroken
Ohquote:Op maandag 10 september 2012 11:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als je niet weet wie Matthew is dan volg je bitcoin kennelijk al een jaar of 2 niet meer zo
Witte Reus!quote:Op maandag 10 september 2012 21:03 schreef PiRANiA het volgende:
Jongens en meisjes, zo wast u uw geld wit:
https://blockchain.info/address/1BPgf9qGD5emvf154XAwNSrJu667S9H9j
lolwut, van 100 forumtopics gingen er 50 over MnW, 20 over Pirate en 20 over PPT en andere scams. De rest ging over prijsspeculatie en BFLquote:Op maandag 10 september 2012 14:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Een deel van de Bitcoin community, het goedgelovige deel.
Sukkels blijven er altijd.
Dat je er tijd voor hebt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
lolwut, van 100 forumtopics gingen er 50 over MnW, 20 over Pirate en 20 over PPT en andere scams. De rest ging over prijsspeculatie en BFL
Dat komt omdat ik niet de hele tijd naar de prijs van mijn bitcoins hoef te starenquote:
Why?quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik niet de hele tijd naar de prijs van mijn bitcoins hoef te staren
Ik sta overigens op het punt om ~100 BTC te winnen uit een weddenschap... De ironie.
Weddenschap met een ex-collega, ging ongeveer zo:quote:
Meer dan 5 topics op het forum heb ik niet gezien. Vandaar.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
lolwut, van 100 forumtopics gingen er 50 over MnW, 20 over Pirate en 20 over PPT en andere scams. De rest ging over prijsspeculatie en BFL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |