quote:Freicoin is a decentralized, distributed, peer-to-peer electronic currency designed to address the grievances of the working class and re-align financial interests of the wealthy elite with the stability and well-being of the economy as a whole. Whereas inflationary currencies like the U.S. Dollar or Euro are controlled by central bankers under rules that intentionally or not benefit the establishment, Freicoin is completely decentralized and self-regulating, with a demurrage fee that ensures its circulation and bearers of the currency pay this fee automatically to those community members who contribute work to secure the currency.
http://freico.in/about/
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:28 schreef µ het volgende:
[..]
Zijn je bitcoins gejat? Heb je ze vergokt? Vertel.
Clean install van Windows 8. Had ze vantevoren gebackupped op een usb maar die had ik dus ook geformatteerd om er een bootable stick van te maken en heb er verder niet meer aan gedacht. Terug W7 erop gezet en ja hoor, alles weg (natuurlijk). Het was niet veel, maar toch een paar maanden constant minen. Balen, want ik wou deze vakantie juist wat geld verdienen.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:22 schreef KwukDuck het volgende:
@Quotidien
What happened...?? Verkocht toen hij de 12 USD aanraakte? :p
Volgende keer je wallet printen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:37 schreef Quotidien het volgende:
[..]
[..]
Clean install van Windows 8. Had ze vantevoren gebackupped op een usb maar die had ik dus ook geformatteerd om er een bootable stick van te maken en heb er verder niet meer aan gedacht. Terug W7 erop gezet en ja hoor, alles weg (natuurlijk). Het was niet veel, maar toch een paar maanden constant minen. Balen, want ik wou deze vakantie juist wat geld verdienen.
Al gezocht met GetDataBack of je je wallet.dat kan recoveren?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:37 schreef Quotidien het volgende:
[..]
[..]
Clean install van Windows 8. Had ze vantevoren gebackupped op een usb maar die had ik dus ook geformatteerd om er een bootable stick van te maken en heb er verder niet meer aan gedacht. Terug W7 erop gezet en ja hoor, alles weg (natuurlijk). Het was niet veel, maar toch een paar maanden constant minen. Balen, want ik wou deze vakantie juist wat geld verdienen.
Ach.. ben er nu toch mee gestopt. Heeft weinig zin om opnieuw te beginnen, zeker nu het zo slecht gaat.quote:
nee, ken dat programma niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Al gezocht met GetDataBack of je je wallet.dat kan recoveren?
Als je de data nog niet hebt overschreven kun je het misschien terug halen. Probeer ook recuvaquote:
Minen bedoel je?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:39 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ach.. ben er nu toch mee gestopt. Heeft weinig zin om opnieuw te beginnen, zeker nu het zo slecht gaat.
Ook na 2 clean installs van Windows?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Redelijke kans dat het lukt om je wallet.dat terug te krijgen, proberen kost niets.
Ja. En kopen heeft ook niet zoveel denk ik, voor de korte termijn dan.quote:
Zolang de sectoren waar het bestand stond niet zijn overschreven, wel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ook na 2 clean installs van Windows?
[..]
Lijkt me verstandig.quote:
Op hoop van zegen dan maarquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:59 schreef Quotidien het volgende:
Ben juist sinds een week aan het gamen geslagen.
De waarde is toch wel iets hoger dan een bananenschil mag ik hopen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:05 schreef Quotidien het volgende:
Als je de prullenbak 2 keer leegt dan ga je daarna ook niet meer zoeken naar een bananenschil van 2 weken geleden lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |