DAT IS OOK RASCISME! Ze zijn zielig en moeten overal voorrang krijgen. En gratis geld.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:40 schreef HeatWave het volgende:
Mede daarom is de term racisme echt totaal zijn kracht verloren. Dat roepen ze dus al als er iemand voordringt bij de Appie.
En ook dat is een vorm van racisme...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:41 schreef Q. het volgende:
[..]
DAT IS OOK RASCISME! Ze zijn zielig en moeten overal voorrang krijgen. En gratis geld.
Ho ho ho! Hou er wel even rekening mee dat die brug zo lang openstond OMDAT hij Marokkaanse ouders heeft!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:40 schreef HeatWave het volgende:
Mede daarom is de term racisme echt totaal zijn kracht verloren. Dat roepen ze dus al als er iemand voordringt bij de Appie.
nee, dat is gewoon een soort spot drijven met de belachelijke situatiequote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En ook dat is een vorm van racisme...van de henk en ingrid soort die ik net boven postte
Zwarten zijn betere renners, joden goed met geld en blanken zijn stabielere partners. Racisme dat statistisch wel te bewijzen is. Moeilijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat is gewoon een soort spot drijven met de belachelijke situatie.
Alle "vul ras in" zijn teringleiers en moeten dood, die smerige "vul kleur in" zijn alleen maar goed als opvulgrond in een massagraf"
DAT is racisme.
Ook dat is niet 100%, ik ken zwarten die ik eruit sprint, falliete joden en vreemdgaande blankenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zwarten zijn betere renners, joden goed met geld en blanken zijn stabielere partners. Racisme dat statistisch wel te bewijzen is. Moeilijk.
Gemiddeld zijn negers beter in rennen dan blanken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat is niet 100%, ik ken zwarten die ik eruit sprint, falliete joden en vreemdgaande blanken.
Razzisme!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gemiddeld zijn negers beter in rennen dan blanken.
Zo bedoel ik het.
Wat heb je tegen Henk en Ingrid? Rascist!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En ook dat is een vorm van racisme...van de henk en ingrid soort die ik net boven postte
Like!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:15 schreef stbabylon het volgende:
Henk & Ingrid vermoorden tegenwoordig niet alleen Turkse buurmannen, maar ook topics
Ik heb kort gewerkt en 2 uur buiten geluncht in de zon!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:18 schreef stbabylon het volgende:
Povedoppie, ik heb een paar slimme collega's! Hebben eerst langer gewerkt en gaan nu lekker in de zon zitten!
Hey psssssjt, maisje!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:31 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind dan ook nog eens niet alle overlast storend!
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! tfoe!quote:
Dat laatste deden ze niet hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:42 schreef MissMSX het volgende:
Vroeger... toen alleen bouwvakkers dat deden...
Niet waar je bij wasquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat laatste deden ze niet hoor.
RIP aan de nabestaande.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:15 schreef stbabylon het volgende:
Henk & Ingrid vermoorden tegenwoordig niet alleen Turkse buurmannen, maar ook topics
Ben wel benieuwd eigenlijk. Kun je een aantal vormen noemen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
Daar zijn onze meningen verschillend, maargoed, ik zit er ook wel iets anders in door m'n opleiding/onderzoek dat focust op de herkomst en vormen van racismeWat niet zegt dat ik per definitie gelijk wil/moet hebben, maar er zijn veel verschillende vormen en nou ja, hopelijk ligt er volgend jaar een scriptie die dat allemaal een beetje uitlegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |