Viespeukquote:
je legt er precies de vinger opquote:
Bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd eigenlijk. Kun je een aantal vormen noemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ik zie het verschil niet in jouw voorbeeldquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:07 schreef Godtje het volgende:
Zie je! Vooroordelen zijn veel leuker. Racisme is gewoon minder grappig
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Engelsen zijn geen rasquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet in jouw voorbeeld.
Hoewel...quote:
Discriminatiequote:
Rastafari heb je daar ook veelquote:
Rasfries?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Rastafari heb je daar ook veel
Raspatat dan weer niet
Neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Discriminatie. Engelsen mogen best een ras zijn als ze dat willen!
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ThanksZo zou je het, met die insteek, kunnen zien en onderzoeken ja. Het is een enorm grijs gebied waar ik met geografische teksten en moderne bronnen (zoals blogs, sites, fora en andere plekken waar mensen hun reisverhalen plaatsen) hopelijk wat licht op kan schijnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Racefries.quote:
Maar dat is niet jouw insteek?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo zou je het, met die insteek, kunnen zien en onderzoeken ja. Het is een enorm grijs gebied waar ik met geografische teksten en moderne bronnen (zoals blogs, sites, fora en andere plekken waar mensen hun reisverhalen plaatsen) hopelijk wat licht op kan schijnen.
Ik kan nu al niet wachten op het voorwoordquote:
Ze begint al te draaien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan nu al niet wachten op het voorwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |