Om het hoofd van een dikke Saudi-Arabische.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:39 schreef Columbiafan het volgende:
Judo met een hoofddoek, waar gaat dit nog om...
Guillaume op basis van z'n loting en zn blessures neem ik stiekem aan.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Om het hoofd van een dikke Saudi-Arabische.
Verleden? Willeboordse pakte 4 jaar terug gewoon brons. Daarmee zeg ik niet dat ze nu ook een medaille pakt, maar vragen of ze nu al uitgeschakeld zijn slaat natuurlijk nergens op.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:46 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Verleden. Brons is het hoogst haalbare vermoed ik. Al hoop ik dat ik er naast zit natuurlijk.
Zeggen dat je er geen goed gevoel bij hebt, maar wel vermoeden dat ze brons kunnen halen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:46 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Verleden. Brons is het hoogst haalbare vermoed ik. Al hoop ik dat ik er naast zit natuurlijk.
Willeboordse gaat echt niet winnen van Ueno.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ze pakken gewoon zilver vandaag, mark my words. Overleeft Elmont de eerste ronde grijpt hij brons.
Dat zou nu al de stunt van het toernooi zijn. Bestaat haast niet dat Emane verliest.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:54 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij gooit de Britse Howell de Francaise uit het toernooi... puur op basis van het publiek wat ik tekeer hoor gaan
Emane heeft toch gewonnen inderdaadquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zou nu al de stunt van het toernooi zijn. Bestaat haast niet dat Emane verliest.
Tillen was echt overpowered. En dat valt trouwens wel mee hoor, eerder werden ontzettend veel potten beslist op al 1 shido.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:56 schreef Lann555 het volgende:
Die nieuwe regels omtrent single/double-legs zijn echt zo dom. Het wordt nu nog meer een kwestie van strafjes en vlaggetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |