War...je hebt gelijk...zitten aantal lekkertjes bij...
Ik ga dit seizoen met VEEL plezier volgen...
Ik maak er bezwaar tegen dat Veronica alleen slanke, mooie vrouwen in het huis plaatst. Of in elk geval vrouwen die niet echt lelijk zijn. Ze zijn daar echt wel op uitgekozen, want in het echte leven lopen veel meer Karins rond dan van die blonde stoten die er nu in zitten!
Nu begrijp ik waarom Beau 'Alles voor de kijkcijfers' dit programma presenteert...
Goed, dat ben ik ook weer kwijt.
quote:
Op 14 september 2000 23:40 schreef Doepie het volgende:![]()
War...je hebt gelijk...zitten aantal lekkertjes bij...
Ik ga dit seizoen met VEEL plezier volgen...
quote:Tja... hoe meer kijkers, hoe meer geld ze verdienen.. Is niet zo gek en had het wel verwacht eigenlijk...
Op 14 september 2000 23:42 schreef weathergirl het volgende:
Ja mag ik even zeiken?Ik maak er bezwaar tegen dat Veronica alleen slanke, mooie vrouwen in het huis plaatst. Of in elk geval vrouwen die niet echt lelijk zijn. Ze zijn daar echt wel op uitgekozen, want in het echte leven lopen veel meer Karins rond dan van die blonde stoten die er nu in zitten!
quote:Beau.. die is natuurlijk gewoon gevraagd...
Nu begrijp ik waarom Beau 'Alles voor de kijkcijfers' dit programma presenteert...Goed, dat ben ik ook weer kwijt.
quote:Dat HAD gekund....echter rouw ik er niet op dat dit niet gebeurd is..je gaat me toch niet vertellen dat je dit proggie serieus neemt he?!
Op 14 september 2000 23:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben het volledig met weathergirl eens, jeetje...hadden ze niet een meer "girl-next-door-type" erin kunnen zetten.
Maar toch: ik wil meer 'gewone' vrouwen in het programma! Dan verlopen de stemmingen ook eerlijker. En dan kun je tenminste heerlijk voor de TV hangen en roepen: Wat is DIE lelijk! Zoals bij de Bus.
Heeft toch ook z'n charmes, toch?
Maar afijn, ze solliciteren wel allemaal naar de playboy, vooral die met die krullen. Hoe heet ze ook alweer...
Kun je trouwens wel op wachten dat ze nog een keer uitgebreid al dr piercing laat zien...
quote:Gatver Liejannuh, dat had je niet moeten zeggen
Kun je trouwens wel op wachten dat ze nog een keer uitgebreid al dr piercing laat zien...
quote:Nou sorry hoor, maar ik ben het daar niet mee eens als je al meteen kijkt zie je dat die grietjes geen enkele inhoud hebben. Kwa borst en intelligentie niet!
Op 14 september 2000 23:35 schreef Warlord het volgende:
Er zitten dit keer een paar echt leuke meiden in BB. Playboy kan alvast de contractbesprekingen starten wat mij betreft!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |