abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 september 2000 @ 23:35:57 #1
3480 Warlord
niet nieuwsgierig wel benieuwd
pi_341763
Er zitten dit keer een paar echt leuke meiden in BB. Playboy kan alvast de contractbesprekingen starten wat mij betreft!
Stelling: hoe heter de dagen, des te korter de rokjes
pi_341773

War...je hebt gelijk...zitten aantal lekkertjes bij...

Ik ga dit seizoen met VEEL plezier volgen...

Doopy is like god...to great to handle....©
pi_341780
Ja mag ik even zeiken?

Ik maak er bezwaar tegen dat Veronica alleen slanke, mooie vrouwen in het huis plaatst. Of in elk geval vrouwen die niet echt lelijk zijn. Ze zijn daar echt wel op uitgekozen, want in het echte leven lopen veel meer Karins rond dan van die blonde stoten die er nu in zitten!

Nu begrijp ik waarom Beau 'Alles voor de kijkcijfers' dit programma presenteert...

Goed, dat ben ik ook weer kwijt.

pi_341783
quote:
Op 14 september 2000 23:40 schreef Doepie het volgende:

War...je hebt gelijk...zitten aantal lekkertjes bij...

Ik ga dit seizoen met VEEL plezier volgen...

LOL... ze hebben in ieder geval wél op het uiterlijk gekozen deze keer... de dames dan... kan niet zeggen of Koos nou zo knap is, ik val niet op 40 jarige mannen..
... na vijf jaar
pi_341784
Ach het is tv dus dan kan je het verwachten.

Maar eerlijk gezegd kan het me niks schelen

pi_341789
Ik ben het volledig met weathergirl eens, jeetje...hadden ze niet een meer "girl-next-door-type" erin kunnen zetten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_341814
Kortom een paar heerlijke kippetjes!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 september 2000 @ 23:54:52 #8
862 Arcee
Look closer
pi_341820
Te veel stereotype blondjes... Desiree en Kim vind ik wel leuk. Maar niet lekker (hoewel... Kim... ). Nee, dan moeten we toch ff een jaartje terug naar Tara
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_341821
quote:
Op 14 september 2000 23:42 schreef weathergirl het volgende:
Ja mag ik even zeiken?

Ik maak er bezwaar tegen dat Veronica alleen slanke, mooie vrouwen in het huis plaatst. Of in elk geval vrouwen die niet echt lelijk zijn. Ze zijn daar echt wel op uitgekozen, want in het echte leven lopen veel meer Karins rond dan van die blonde stoten die er nu in zitten!

Tja... hoe meer kijkers, hoe meer geld ze verdienen.. Is niet zo gek en had het wel verwacht eigenlijk...
quote:
Nu begrijp ik waarom Beau 'Alles voor de kijkcijfers' dit programma presenteert...

Goed, dat ben ik ook weer kwijt.

Beau.. die is natuurlijk gewoon gevraagd...
... na vijf jaar
  donderdag 14 september 2000 @ 23:59:37 #10
5842 Doepie
FoK! Veteraan!
pi_341841
quote:
Op 14 september 2000 23:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben het volledig met weathergirl eens, jeetje...hadden ze niet een meer "girl-next-door-type" erin kunnen zetten.
Dat HAD gekund....echter rouw ik er niet op dat dit niet gebeurd is..je gaat me toch niet vertellen dat je dit proggie serieus neemt he?!
Doopy is like god...to great to handle....©
pi_341891
De contracten liggen al klaar, getekend en wel. Het zal me zelfs niet verbazen als de foto's ook al geschoten zijn. Remember Tara. Een levend sponsorkonijn. De vraag is alleen 'welke dame vertrekt als eerste door de deur rechtstreeks naar de voorpagina?' Gokje : Hieke.
Faith is a funny thing.
pi_341917
Ja dat zal allemaal wel, en nee ik neem het niet serieus.

Maar toch: ik wil meer 'gewone' vrouwen in het programma! Dan verlopen de stemmingen ook eerlijker. En dan kun je tenminste heerlijk voor de TV hangen en roepen: Wat is DIE lelijk! Zoals bij de Bus.

Heeft toch ook z'n charmes, toch?

pi_342488
Ga je toch ff naar de buren als je de girl next door wil zien.
pi_342600
Ik vond ook al dat ze allemaal van die slanke dennetjes hadden uitgekozen. Kreeg ook spontaan enorme frustraties enzo!

Maar afijn, ze solliciteren wel allemaal naar de playboy, vooral die met die krullen. Hoe heet ze ook alweer...
Kun je trouwens wel op wachten dat ze nog een keer uitgebreid al dr piercing laat zien...

pi_342704
quote:
Kun je trouwens wel op wachten dat ze nog een keer uitgebreid al dr piercing laat zien...
Gatver Liejannuh, dat had je niet moeten zeggen
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_342760
nou, nou mensen ZO verschikkelijk mooi valt allemaal mee toch.
Goed ze zijn niet lelijk maar om nou te spreken van onwijze lekkere meiden.Effe wachten tot je ze ziet zonder make-up.
Maarre die Jolanda heeft wel uitstraling hoor he!!
Begin bij het begin en eindig nooit!
  Admin vrijdag 15 september 2000 @ 22:20:58 #17
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_343717
Dat iemand er leuk uitziet wil nog niet automatisch zeggen dat het een leeghoofd is..
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_343720
Mee eens Danny, maar vind je nou echt dat dames als Desiree en Kim veel inhoud hebben? Ik wil niet in de stereotype 'domme blondjes' terecht komen, maareh... zit er niet misschien een heeeeeeeeel klein ietsiepietsie kerntje van waarheid in?
  zaterdag 16 september 2000 @ 19:45:10 #19
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_344844
Ik had nu wel gehoopt op iig één mooi allochtoon meisje ertussen. Daar lopen er genoeg van in NL, dus waarom ook niet één in het huis. Of geven die zich gewoon niet op?
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_344845
IK NOMINEER KIM VOOR DE PLAYBOY!
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_344854
quote:
Op 14 september 2000 23:35 schreef Warlord het volgende:
Er zitten dit keer een paar echt leuke meiden in BB. Playboy kan alvast de contractbesprekingen starten wat mij betreft!
Nou sorry hoor, maar ik ben het daar niet mee eens als je al meteen kijkt zie je dat die grietjes geen enkele inhoud hebben. Kwa borst en intelligentie niet!
Ik heb nog nooit zulke lelijke figuren gezien dan is sabine er een Princess bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')