Je zei snorquote:
Wat ik je brom, snor.quote:
Is dat hetzelfde als geniaal of als briljant ?quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als geniaal of als briljant ?
Apen lachen ook als ze bang zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:22 schreef Mutant01 het volgende:
De Marokkanen lachen je toe, of uit.
Plaatje doet het niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:34 schreef Arriens het volgende:
[..]
Maar dan wel 1 type....
[ afbeelding ]
Als het nou een grap over curling was geweest had je me kunnen opvegen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:13 schreef Scuidward het volgende:
Omdat het toch een slechte grap is kan er nog wel een slechte grap bij: OS 2016 - uitkering trekken?.
Bezemen doen ze wel bij Bureau Halt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als het nou een grap over curling was geweest had je me kunnen opvegen.
En bij het gewichtheffen moet je de halter zemen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:48 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Bezemen doen ze wel bij Bureau Halt.
Nu wel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:47 schreef Arriens het volgende:
[..]
Nu wel?Yep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Wie is Lisa Ann ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:51 schreef swagboyYEAH het volgende:
patty brard ziet eruit als Lisa ann
Die ken ik alleen van gezicht.quote:
Ik heb het al aangekaart achter de schermen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:09 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
wat een racisme zeg, zelfs de mods doen mee.
Schermen is geen olympische sportquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het al aangekaart achter de schermen.
Terug van vakantie ofzo? Lang niet gezien en nu poep je posts uit alsof het niets is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:50 schreef smegmanus het volgende:
Hihi ja ze oefenen hier bij ons in de regio ook al voor de triathlon.
Ze gaan lopen naar het zwembad en komen fietsend terug.
Haha ja ik ben een schavuit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:51 schreef Fopje het volgende:
[..]
Terug van vakantie ofzo? Lang niet gezien en nu poep je posts uit alsof het niets is.
Hij is van vanmiddag terug, anders had ie dees wel gezienquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:51 schreef Fopje het volgende:
[..]
Terug van vakantie ofzo? Lang niet gezien en nu poep je posts uit alsof het niets is.
Die grap is eigenlijk stiekem wel een beetje heel oud.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:55 schreef Yveske het volgende:
[..]
Hij is van vanmiddag terug, anders had ie dees wel gezien![]()
![]()
Wie heeft de triathlon eigenlijk uitgevonden?
Geeft niet, oud is altijd positief en daarom retro.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die grap is eigenlijk stiekem wel een beetje heel oud.
Ah, altijd leuk een sportkenner die schermt met onwetendheid.quote:
Jezelf persifleren als onwetende lokt sportkenners uit de tentquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ah, altijd leuk een sportkenner die schermt met onwetendheid.
Vind je ja?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dit is KLB en geen ONZ, maar vooruit, te geslaagd om meteen dicht te gooien
Nog geen bericht van de Mods teruggekregen. Zal ik de FA's erop aanspreken ?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |