Het is wel enorm saai.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:27 schreef BorisDeLul het volgende:
Hou eens op met dat gezeik op het commentaar.
Hier is dat amper een probleem, i.i.t. Van Persie en Afellay.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lijkt me wel een mogelijk probleem binnen je team eigenlijk
Kooke post mee!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:27 schreef BorisDeLul het volgende:
Hou eens op met dat gezeik op het commentaar.
Doen die het ook samen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hier is dat amper een probleem, i.i.t. Van Persie en Afellay.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hier is dat amper een probleem, i.i.t. Van Persie en Afellay.
Ze stralen wel een zekere gayness uit samen jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je zou het haast denken van wel als je ze ziet.
Long distance relationship dan welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je zou het haast denken van wel als je ze ziet.
Gewoon prima en anders zap je naar de BBC oid!quote:
Vooral verschil want Hoog is wel mooiquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:28 schreef Wilskracht het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Ellen Hoog en Caroline Wozniacki?
Ja, waar is Wim-Lex gebleven?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik mis de kinderen op de achtergrond: HOOOLLAND! HOOLLAAND! HET IS STILL AAN DE OVUURKANT.
WA is er niet nee?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik mis de kinderen op de achtergrond: HOOOLLAND! HOOLLAAND! HET IS STILL AAN DE OVUURKANT.
Zouden Lex en Maxima toevallige vertrokken zijn?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:32 schreef ajacied4lf het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |