quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 08:34 schreef Nagelschaartje het volgende:Ik denk dat als je heel veel hebt, het een beetje zoals postzegels verzamelen wordt. Die Nederlandse is heus wel heel mooi, maar die ene zegel uit zwahili is heel speciaal/duur, dus daar ben je trotser op.
En als je eenmaal absurd veel nagellak hebt en kijkt wat er weggaat, zijn de goedkope drogisterij-lakken de eerste die je weg doet, want die zijn toch niet zo bijzonder.
En Spees trekt dat allemaal een beetje door in het extreme.

.
Ik heb nog steeds de meeste lakken van Catrice en Essence volgens mij

.
Maar ik zou ook nooit Dior of Chanel kopen, ik geef echt geen 25 euro uit aan 1 lak

Mja, zit ook wel wat in

Ik zit nu aan de 350, maar toch ook wel het meeste Essence en Catrice. Met name de LE's.
Chanel of Dior of zo heb ik ook niet. Maar hoor ook dat Chanel bv ook niet geweldig blijft zitten en heb er eerlijk gezegd ook nog niet echt lakjes van gezien die ik zo geweldig vond dat ik ze echt moest hebben of zo... Dan heb ik voor minder geld liever wat meer leuke kleurtjes om uit te kiezen waarvan ik weet dat ze met de juiste base en top coat ook (redelijk) goed blijven zitten.
Heb wel 20 euro uitgegeven voor Absolutely Alice maar die vond ik zo ontzettend mooi

En eigenlijk was dat een pakketje van 4 lakjes, dus aan mijn man heb ik uitgelegd dat 5 euro per lakje heul niet zo veel was

Al hoefde ik die overige 3 er niet echt per se bij of zo