Dan moet ik nog werkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb hem al aangepast naar 16:00. Dat scheelt...
het klinkt niet leuk. aj zelfs de vakantie al moet annulerenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:58 schreef Kreator het volgende:
Ja, definitief over. Is ook misschien wel beter zo, maar leuk is anders.
Nope. Daar had ik ook echt wel zin in, 2 weken eruit. Had ik al lang niet gedaan. Maar ja. En nu maar iets bedenken voor over 2 weken, want dan heb ik vakantie...en kan het niet meer verplaatsen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het klinkt niet leuk. aj zelfs de vakantie al moet annuleren
Sorry.quote:
Matig, dude.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:58 schreef Kreator het volgende:
Ja, definitief over. Is ook misschien wel beter zo, maar leuk is anders.
Ik ben dan nog wel een paar dagen vrij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nope. Daar had ik ook echt wel zin in, 2 weken eruit. Had ik al lang niet gedaan. Maar ja. En nu maar iets bedenken voor over 2 weken, want dan heb ik vakantie...en kan het niet meer verplaatsen.
Ik wijs wel aan waar het moet liggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben dan nog wel een paar dagen vrij.Kan je me mooi helpen met laminaat leggen in m'n nieuwe 'diner'.
Dat kan een optie zijn ja. Herinner me vrijdag even...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:03 schreef Kreator het volgende:
Tukker, ik ga denk ik vrijdagavond naar Den Ham. Heb je zin om mee te gaan?
quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wijs wel aan waar het moet liggen.
Doe maar niet nee, ik ben soms extreem perfectionistisch op bepaalde vlakken (zoals doe-het-zelven)...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat wil met m'n brakke kop
Gelukkig, kan ik mooi genieten van/ bijkomen op m'n vrije dagquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Doe maar niet nee, ik ben soms extreem perfectionistisch op bepaalde vlakken (zoals doe-het-zelven)...
Breng ons klussers dan ten minste nog ons bier, vrouwmensch!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig, kan ik mooi genieten van/ bijkomen op m'n vrije dag
Ik ken jullie nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Breng ons klussers dan ten minste nog ons bier, vrouwmensch!
Ik ben voor. Maar dan heb jij toch geen vakantie?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:16 schreef 100% Tukker het volgende:
We kunnen natuurlijk ook over twee weken naarServiė
gaan, Krea.
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben voor. Maar dan heb jij toch geen vakantie?
Die is vooral schattigquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:11 schreef 100% Tukker het volgende:
En je hebt geen probleem met dat sluwe, gladde, vieze hoedjesmannetje van Rico?
Oh ja, verkeerde topic, sorryquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Twitter + Tropisch aquarium #58 - Vis moet zwemmen
In september kan ik denk ik sowieso geen vrij krijgen...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zal even kijken wat een retourtje kost, Krea...
Matig.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
In september kan ik denk ik sowieso geen vrij krijgen...
Nee.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Fuck Rome en die irritante bral-Italianen!Belgrado moet je zijn!
Ik ga niet naar Belgrado. Ik wil naar Romequote:
Belgrado owns Rome bigtime:quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Belgrado. Ik wil naar Rome.
-Vaticaan;quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Belgrado owns Rome bigtime:
- extreem goedkoop (eten, drinken, overnachting en vervoer)
- beste uitgaansstad ter wereld (aldus Lonely Planet)
- mooiere vrouwen
- er is strand
- geen Italianen
- betere sfeer
Ik bekijk de foto's en wetenswaardigheden wel op Wiki.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
-Vaticaan;
- Santa Maria della Vittoria;
-Castel Sant Angelo;
-Trevi fontijn;
- Santa Maria del Poppolo;
-Colosseum;
- nog veel meer aan architectonische schatten, kunstschatten en geschiedenis.
Nee, ik ga voor Rome. Misschien daarna een keer Belgrado.
Wat moet ik trouwens met mooie vrouwen. Mannen noemen altijd mooie vrouwen als reden wanneer ze een vrouw willen overhalen ergens heen te gaan. Werkt niet
.
Ik vind het leuk om naar oude bakstenen te kijkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik bekijk de foto's en wetenswaardigheden wel op Wiki.Beetje tussen duizenden brallende toeristen naar wat oude bakstenen kijken.
![]()
Nee, doe mij maar een zonnig terrasje in Belgrado.Een Jelen-biertje en een bord met een onwijze Karadjordjeva Snicla voor de neus.
Beetje mooi popjes checken.
Heerlijk.
's Avonds voor wat kraaltjes met de taxi naar Ada Ciganlija om tot in de late uurtjes te feesten.
Ik stiekem ook wel hoor, was een beetje een matige troll van me.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om naar oude bakstenen te kijken. Ik houd van geschiedenis en architectuur.
Ik wil Belgrado nog wel zien, hoor. Maar Rome staat bovenaan de lijstquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel hoor, was een beetje een matige troll van me.
Krea en ik gaan in september heb ik net besloten, dus...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil Belgrado nog wel zien, hoor. Maar Rome staat bovenaan de lijst.
Ik heb alleen maar goede ervaringen met Italianenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Krea en ik gaan in september heb ik net besloten, dus...![]()
Rome lijkt me best interessant, maar ik heb helaas wat Italianen betreft een uitermate lage irritatiegrens.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:47 schreef Kreator het volgende:
Dat is mooi en en dat is kut.
Succes ende sterkte..
Ik vind ze vaak te nadrukkelijk aanwezig.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar goede ervaringen met Italianen.
Die ervaring heb ik helemaal niet. Misschien komt het omdat Italianen een schurfthekel aan Serven hebben.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind ze vaak te nadrukkelijk aanwezig.
Mijn ma heeft een ex.. dat was een dikke, harige, te overdreven, hardpratende, irritante italiaanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik vind ze vaak te nadrukkelijk aanwezig.
*herinnering*quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan een optie zijn ja. Herinner me even...
Kijk, met jou kan ik praten!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn ma heeft een ex.. dat was een dikke, harige, te overdreven, hardpratende, irritante italiaan![]()
Mijn ervaring baseer ik op een weekje Istriė wat tijdens de zomermaanden een soort van Italiaanse enclave wordt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik helemaal niet. Misschien komt het omdat Italianen een schurfthekel aan Serven hebben..
Mijn ervaring is gebasseerd op 5 vakanties naar Italiė.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Mijn ervaring baseer ik op een weekje Istriė wat tijdens de zomermaanden een soort van Italiaanse enclave wordt.Ze houden met niets of niemand rekening en ze zijn luidruchtig. Maar wellicht zijn ze in hun natuurlijke habitat (Italiė) wat beter te pruimen.
Nouja ben wel sociaal, maar weet dat als ik niet onder de mensen ben ik weinig ga ondernemen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:05 schreef Kreator het volgende:
@Cue: herkenbaar probleem.. Alhoewel ik wel sociaal ben. En geld heb. Ik moet alleen binnen 2 weken iets gaan zoeken/plannen.
Misschien gewoon maar naar New York. Of Vegas. fuck em all.
quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:14 schreef Kreator het volgende:
Holy crap. Deze mutatie zat hier op mijn werk op de gang. Van poot tot poot zeker 8cm..
[ afbeelding ]
Hoezo geen vrienden?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:03 schreef Cue_ het volgende:
Nu wil ik ook op vakantie. Maar weinig geld, geen vrienden, niet sociaal en ook geen rustoord voor 50+ers .. Wat te doen
Tijnbrein wil niet met je mee?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die mee kunnen, willen, of ik mee wil hebben
Voor een dagje efteling is dat niet zo erg. Een week vakantie kan snel op je zenuwen gaan werken.quote:
Inderdaad. Dus vraag me ook af of evt groepsvakanties wel wat voor mij zullen zijn. Anders was dat een oplossing. Maar ben te bang dat ze idd te snel op m'n zenuwen gaan werkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:21 schreef Kreator het volgende:
Voor een dagje efteling is dat niet zo erg. Een week vakantie kan snel op je zenuwen gaan werken.
Mij wel. Er zitten er altijd een paar tussen die ik niet langer dan 5 minuten kan luchten. Laat staan een hele vakantie.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus vraag me ook af of evt groepsvakanties wel wat voor mij zullen zijn. Anders was dat een oplossing. Maar ben te bang dat ze idd te snel op m'n zenuwen gaan werken
Dan moet je dat zeker niet doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:24 schreef Kreator het volgende:
Mij wel. Er zitten er altijd een paar tussen die ik niet langer dan 5 minuten kan luchten. Laat staan een hele vakantie.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oké. Dan hou ik daar rekening mee.
Een spinnetje? op een foto?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het echt smerig!
je hoeft er ook niet naar te kijken, het is maar een spin, geen hoop uitgepoepte kots.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het echt smerig!
Nouja wat er allemaal op die muur zit vraag ik me afquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je hoeft er ook niet naar te kijken, het is maar een spin, geen hoop uitgepoepte kots.
Wat een ontzettend ranzige muurquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:14 schreef Kreator het volgende:
Holy crap. Deze mutatie zat hier op mijn werk op de gang. Van poot tot poot zeker 8cm..
[ afbeelding ]
Vloer. Tegels.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja wat er allemaal op die muur zit vraag ik me af
Ranzige vloer, dan. Een spin van die grootte is geen zeldzaamheidquote:
Ja, dat is ook zo. Je wilt mijn vloer niet zien nu Sjaak net bezig is geweest met zijn botquote:
Ze zijn met reces.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is mijn verzoek al gehonoreerd, of is er nog debat?
Wie de nieuwe relaties en crap moderator moet worden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat wordt er achter de schermen bekokstoofd?
Oh, ik dacht dat ik misschien weer geband zou worden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wie de nieuwe relaties en crap moderator moet worden.
Heb je die nóg verder in laten korten?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:16 schreef Samzz het volgende:
Damn, om vier uur kan ik m'n jurkje alweer ophalen, bazenturk hier in Glanerbrug.
Jij?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wie de nieuwe relaties en crap moderator moet worden.
Hij viel op m'n knie, dat vind ik te lang, dus er gaat 10 cm vanafquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb je die nóg verder in laten korten?
Vrij lastig lijkt me. Misschien weet Rico het?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:17 schreef Cue_ het volgende:
Hoe lastig is het zoeken naar een bachata nummer waar je alleen de melodie van kan herkennen en verder niets weet
Die weet het ook vast wel, maar was vergeten te vragen de vorige keerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vrij lastig lijkt me. Misschien weet Rico het?
Volgende keer dan maar?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die weet het ook vast wel, maar was vergeten te vragen de vorige keer
Donderdag weer een kansquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgende keer dan maar?Wanneer ga je weer?
Ik vonmd 'm leukquote:
Werkt die babe er nog?quote:
Thanks, babe.quote:
Eik was het wel banbaar, maar ik heb een goede bui.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Thanks, babe.Misschien was een rapport ietwat overdreven, maar ik vind die beesten echt ranzig en dat was op dat moment m'n enige optie.
Ja, daar was ik al bang voor. Won't happen again!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eik was het wel banbaar, maar ik heb een goede bui.
Aaaah. Adrielle Bos heet ze.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Werkt die babe er nog?
http://www.ricolatino.nl/rico-latino/
Want die was hier ooit met 'Rico' op het bedrijfsfeestje.
Niet echt duidelijk welke dat is.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
Werkt die babe er nog?
http://www.ricolatino.nl/rico-latino/
Want die was hier ooit met 'Rico' op het bedrijfsfeestje.
Nee man, dat ploatje!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voor. Won't happen again!
Ja zij werkt er nog steeds.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Aaaah. Adrielle Bos heet ze.God bless Facebook.
Aardige dame.quote:
Klopt, ziet er goed uitquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:04 schreef 100% Tukker het volgende:
Aardige dame.Ook leuk om te zien.
Doe haar de groeten. Van die ene houterige gast die weigerde te dansen.
Principekwestie.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, ziet er goed uit
Zelfs met haar? Sukkel!
Dat weerhoud anderen er niet vanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Principekwestie.Ik ben er gewoon niet voor gemaakt.
Over die leuke danseres/lerares/instructrice van Rico Latino.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:28 schreef Kreator het volgende:
Waar de neuk hebben jullie het over?.
nathalie
.
Ze is alweer weg.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:28 schreef Kreator het volgende:
Waar de neuk hebben jullie het over?.
nathalie
.
quote:
quote:Rico Latino is een combinatie van twee Spaanse woorden. "Rico" betekent “lekker en overvloedig” en "Latino" betekent natuurlijk “Zuid-Amerikaans“.
Verder met het verbouwen van de eetkamer en misschien 's middags nog even met m'n bontkraagmatties naar Het Rutbeek/Dreilandersee of zo.quote:
Owja het werd wel goed weer zag ikquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Verder met het verbouwen van de eetkamer en misschien 's middags nog even met m'n bontkraagmatties naar Het Rutbeek/Dreilandersee of zo.Nu kan het nog.
Dan blijf ik wel wegquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uh-huh.
Kan ik weer mooi pauwen op het strand.![]()
[ afbeelding ]
Dont hate the players. Hate the game.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:53 schreef 100% Tukker het volgende:
In 3 posts van 'kewl' naar 'dan blijf ik wel weg'. Alleen ik kan dat met vrouwen.
Moest je maar niet zo'n lelijk ding postenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:53 schreef 100% Tukker het volgende:
In 3 posts van 'kewl' naar 'dan blijf ik wel weg'. Alleen ik kan dat met vrouwen.
Haha, ja, erg is dat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wanneer blijf je weer eens langer dan één post?
Het is een béétje 'over the top' ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moest je maar niet zo'n lelijk ding posten
Het is lelijk, ziet er ongemakkelijk uit.. gewoonquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is een béétje 'over the top' ja.
En daarmee impliceer je dat je mij eigenlijk ook vergeet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, ja, erg is dat.
Ik neem me altijd voor om te posten en dan even te blijven.
Dan post ik, ga ik wat anders doen en dan ga ik van het een weer wat anders doen en vergeet ik Fok weer helemaal
Het zit je niet mee vandaag hequote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En daarmee impliceer je dat je mij eigenlijk ook vergeet.Dat stemt mij best droevig.
Als ze bij de Emté verse komkommers hebben welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, vanavond in Huize Teun dus komkommers op het menu?
Het lijkt wel een vleermuis met die rugspieren.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is lelijk, ziet er ongemakkelijk uit.. gewoon![]()
Zo zou je het kunnen zien. Maar ik zie het niet zoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En daarmee impliceer je dat je mij eigenlijk ook vergeet.Dat stemt mij best droevig.
...en m'n plafondlijsten netjes afkitten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Schroefgaten in gipsplaten vullen met plamuur bij mij?
Spannendquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Schroefgaten in gipsplaten vullen met plamuur bij mij?
Ik ga niet nog een keer kijken om te zien of je gelijk hebtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het lijkt wel een vleermuis met die rugspieren.
Definieer vers?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ze bij de Emté verse komkommers hebben wel
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen zien. Maar ik zie het niet zo
Ik heb nu vrij t/m donderdag. Vrijdagavond ben ik vanaf 7 uur weer aan het werk!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Wanneer mag ik weer een shake komen halen?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb nu vrij t/m donderdag. Vrijdagavond ben ik vanaf 7 uur weer aan het werk!
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Laat ik toevallig vrijdagavond een roadtrip hebben met Krea!
Ik vind de Emté-komkommers altijd wel goed te doen.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind de Emté-komkommers altijd wel goed te doen.De cassičres hebben ze zelf ook, zeggen ze.
Ik heb nog waardebonnen, dus dat komt goed.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:44 schreef Kreator het volgende:
Tukker? We gaan vrijdag na Konijnenberg ff langs de Mac.
Als het goed is sta ik dan gewoon aan het eerste of tweede raamquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Laat ik toevallig vrijdagavond een roadtrip hebben met Krea!
Vind die van de aldi beterquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind de Emté-komkommers altijd wel goed te doen.De cassičres hebben ze zelf ook, zeggen ze.
Verder weg hč, herkenbaarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind die van de aldi beter![]()
Alleen kom ik daar zelden
iddquote:
Werken die komkommers op batterijen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
idd
Al ga ik er wel vaak heen als ik batterijen nodig heb. En neem ik gelijk een stapel komkommers mee![]()
Oké!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als het goed is sta ik dan gewoon aan het eerste of tweede raam
Neem eens een sportmassage.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb er nu al zin in.Vanavond m'n hele nek weer naar de kolere.
....zoveel...mogelijkheden...tot....matige....grappen....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als het goed is sta ik dan gewoon aan het eerste of tweede raam
Je gaat een hamburger met kaas bestellen en een cheeseburger zonder kaas?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
....zoveel...mogelijkheden...tot....matige....grappen....
"Mevrouw? Van welk deel van de kip komen de chicken mcnuggets?"quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je gaat een hamburger met kaas bestellen en een cheeseburger zonder kaas?
Omdat die massage veelal na het sporten wordt aangeboden aan topsporters. Het is geen feestje.quote:
Mjah, ik sla over. Doe mij maar gewoon een thaise massage.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat die massage veelal na het sporten wordt aangeboden aan topsporters. Het is geen feestje.
Als je afgebeuld wordt is het geen massage. Wanna be masseursquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat die massage veelal na het sporten wordt aangeboden aan topsporters. Het is geen feestje.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je afgebeuld wordt is het geen massage. Wanna be masseurs
Zal wel weer zo'n gesubsidieerd clubje wereldvreemde fanatiekelingen zijn onder leiding van Terpstra.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je afgebeuld wordt is het geen massage. Wanna be masseurs
Oeh, vertel!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:56 schreef Cue_ het volgende:
Vanavond filmpje kijken met iemand, das beter dan boekje lezen
Terpstra massagequote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zal wel weer zo'n gesubsidieerd clubje wereldvreemde fanatiekelingen zijn onder leiding van Terpstra.
Maar het klinkt als een soort van date.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Precies zoals ik zeg. Ga vanavond filmpje kijken
Ander was het boekje lezen
Zodra ik Terpstra met een deegroller in de hand zie:quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In vakterminologie: de deegrollermassage
Ow zo haha. Nee dat is het niet. Ken hem pas net, net uit een relatie enzo.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:03 schreef 100% Tukker het volgende:
Maar het klinkt als een soort van date.
Haha, ik denk het ook wel ja. Voor geen goud laat ik jou met mijn spieren rommelen, dat doet de professional welquote:
Oké, nou... leuk toch? Houd je ons op de hoogte?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow zo haha. Nee dat is het niet. Ken hem pas net, net uit een relatie enzo.
Is het Kreaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow zo haha. Nee dat is het niet. Ken hem pas net, net uit een relatie enzo.
Nou, voor een paar ons goud wil ik wel een paar dagen krom lopen hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, ik denk het ook wel ja. Voor geen goud laat ik jou met mijn spieren rommelen, dat doet de professional wel.
Een manueel therapeut heet zoiets en geen sportmasseurquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, ik denk het ook wel ja. Voor geen goud laat ik jou met mijn spieren rommelen, dat doet de professional wel.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het Krea?
Oh wacht, je kent hem pas net.
Haha, ik wil morgen vast wel vertellen welke film het is gewordenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Oké, nou... leuk toch? Houd je ons op de hoogte?Want we zijn hier soms net een stelletje oude wijven (no disrespect *boks*).
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een manueel therapeut heet zoiets en geen sportmasseur
Doe dat. En of je hem überhaupt af hebt gekeken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha, ik wil morgen vast wel vertellen welke film het is geworden
Gister bij een ander is dat ook geluktquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Doe dat. En of je hem überhaupt af hebt gekeken.
Het heet een sportmassage.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een manueel therapeut heet zoiets en geen sportmasseur
Nee, dat doet een sportmasseur ook niet. Die masseert de spieren los. Maar ACT-F weet alles, dus het zal wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:15 schreef Cue_ het volgende:
Een manueel therapeut kraakt oa ook.. dat doet een sportmasseur volgens mij niet.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ACT-F weet alles, dus het zal wel.
Professioneel laten afbeulen jaquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
Nee, dat doet een sportmasseur ook niet. Die masseert de spieren los. Maar ACT-F weet alles, dus het zal wel.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in.ACT-F
Tief op, manquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Professioneel laten afbeulen jaNiks ervan. Als mijn spieren vastzitten weet ik precies wat er gemasseerd moet worden. Ik merk direct het verschil tussen iemand die het vak verstaat en de wanna be's die beter slager kunnen worden. Goed masseren is fingerspitzengefühl en een goddelijk gevoel
[..]
Ik ga 380 schroefgaten vullen met plamuur.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:25 schreef Kreator het volgende:
Ik ben het niet trouwens. Ik ga vanavond vodka intraveneus tot mij nemen.
Vind je het gek, je betaalt me niksquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ga 380 schroefgaten vullen met plamuur.Samzz wil het niet voor me doen. Daar gaat m'n upskirt.
Je krijgt wat te drinken, mag gebruik maken van de wc en als je trek hebt krijg je lekkere zoutjes. Wat wil je nog meer?quote:
Ik welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:32 schreef 100% Tukker het volgende:
Ter info: ik hou niet van massages. Daar ben ik veel te gevoelig voor.
Geld.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je krijgt wat te drinken, mag gebruik maken van de wc en als je trek hebt krijg je lekkere zoutjes. Wat wil je nog meer?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sportmasseur is niet bepaald een spannend beroep. Als je een professional wilt moet je bij een manueel therapeut zijn, iemand die medicijnen gestudeerd heeft om te weten welke spieren en pezen met elkaar in verbinding staan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:28 schreef Samzz het volgende:
Tief op, man. Op 't werk hebben we een van de beste sportmasseurs en een sportmassage is geen fijne massage, helemaal niet als je schouders van beton zijn door het verkalkte melkzuur.
Het is fingerspitzengefuhl ja, maar niet goddelijk. Dat is een ontspanningsmassage.
Zal ik je eens masseren?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:32 schreef 100% Tukker het volgende:
Ter info: ik hou niet van massages. Daar ben ik veel te gevoelig voor.
Wat een onzin. Een sportmasseur kan net zo goed een professional zijn. Sterker nog, een manueel therapeut is gewoon een fysiotherapeut die heeft doorgestuurd. Dus dat is niet heel anders.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Sportmasseur is niet bepaald een spannend beroep. Als je een professional wilt moet je bij een manueel therapeut zijn, iemand die medicijnen gestudeerd heeft om te weten welke spieren en pezen met elkaar in verbinding staan.
Een sportmasseur heeft een opleiding gedaan zodat hij weet welke spieren en pezen met elkaar in verbinding staan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Sportmasseur is niet bepaald een spannend beroep. Als je een professional wilt moet je bij een manueel therapeut zijn, iemand die medicijnen gestudeerd heeft om te weten welke spieren en pezen met elkaar in verbinding staan.
quote:Een goede sportmasseur beschikt over 'Fingerspitzengefühl', dat zelfs zo ontwikkeld kan zijn dat hij in staat is om aan de hand van de toestand van het spierweefsel de vorm van de sportman op dat moment vast te stellen. Zo is het ook zelfs mogelijk dat de sportmasseur aan de tonus van het spierweefsel, in combinatie met andere symptomen, een overtrainingtoestand op het spoor komt. Mede door massages kan een toestand van overtraining verholpen worden. Voeg daarbij de gunstige invloed van massage op de prestaties, dan zal het belang van de massage en daarmee van de sportmasseur die deze massage geeft, duidelijk zijn. Voorts wordt het tot de taak van de sportmasseur gerekend de sportlieden met raad en daad terzijde te staan met adviezen over voeding, trainingsbelasting, verzorging van het lichaam, tape en/of bandages toepassen, het al of niet gebruiken van de vele soorten smeersels die vaak ten onrechte gebruikt worden, uitvoeren van Eerste Hulp bij Sportongevallen (EHBS) enz.
Een professional op z'n vakgebied, maar dat maakt hem geen arts en dat is een manueel therapeut wel. Maar goed, ik heb soms specifieke klachten waar ik geen slager voor nodig heb, maar een echte masseur die precies die plekken weet te vinden en de klachten op gevoel herkent. Zelf kan ik het ook en ben misschien daarom heel kieskeurig bij het uitkiezen van de juiste masseur.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat een onzin. Een sportmasseur kan net zo goed een professional zijn. Sterker nog, een manueel therapeut is gewoon een fysiotherapeut die heeft doorgestuurd. Dus dat is niet heel anders.
Bovendien concentreert een masseur zich op de spieren, niet op de ruggengraat.
Misschien ben ik wat minder gevoelig voor mannenhanden.quote:
Daar moet je bij mij ook niet aanzittenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Misschien ben ik wat minder gevoelig voor mannenhanden.Nee, zodra er aan m'n zij wordt gefriemeld kronkel ik al lachend de hele kamer door.
x2quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:51 schreef Cue_ het volgende:
Ik kan gelukkig redelijk goed tegen kietelen. Maar met een massage nooit last van gehad
Nee, nog niet eens kietelen. Alleen van wrijven/aanraken word ik al leip.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:51 schreef Cue_ het volgende:
Ik kan gelukkig redelijk goed tegen kietelen. Maar met een massage nooit last van gehad
Heftigquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Nee, nog niet eens kietelen. Alleen van wrijven/aanraken word ik al leip.
Wie heeft het dan over artsenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een professional op z'n vakgebied, maar dat maakt hem geen arts en dat is een manueel therapeut wel. Maar goed, ik heb soms specifieke klachten waar ik geen slager voor nodig heb, maar een echte masseur die precies die plekken weet te vinden en de klachten op gevoel herkent. Zelf kan ik het ook en ben misschien daarom heel kieskeurig bij het uitkiezen van de juiste masseur.
En dat van iemand die niet wist wat een sportmassage isquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:56 schreef Cue_ het volgende:
De hele discussie gaat nergens over, want ACT-F heeft het voornamelijk over het feit dat het niet voor hem werkt en het daarom dus slagers zijn.
Oké. Mocht ik ooit in zo'n bui zijn, dan mag je een PM van me verwachten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar moet je bij mij ook niet aanzittenIk doe nek- en rugwervel
Dat klinkt een klein beetje raar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heftig
Dat had ik vroeger wel als m'n broer ook maar een beetje bij m'n keel/nek/schouders kwam
Je had m'n gezicht moeten zien en de geluiden moeten horen die ik maakte als het hem luktequote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat klinkt een klein beetje raar.
Tuurlijk, alsof. En degenen die ik gemasseerd heb deden 'alsof' ze tevreden waren. Tuurlijk mopquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:55 schreef Samzz het volgende:
Wie heeft het dan over artsen? Tering, ga eens lezen zeg, voor je sportmasseurs uitmaakt voor slagers.
Nog voor de masseur mij ging masseren wist hij al waar m'n knelpunten lagen. Maar doe jij maar lekker alsof je weet wat er met iemand mis is, toppertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:56 schreef Cue_ het volgende:
De hele discussie gaat nergens over, want ACT-F heeft het voornamelijk over het feit dat het niet voor hem werkt en het daarom dus slagers zijn.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:04 schreef ACT-F het volgende:
Vooral iets met discussiėren om het punt heen. Dat schiet niet opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het punt is dat zij die massage als niet prettig ervaart:quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vooral iets met discussiėren om het punt heen. Dat schiet niet op
Dan ben je geen goede masseur. Het maakt geen moer uit wat voor een masseur dit is.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:54 schreef Samzz het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tuurlijk, alsof. En degenen die ik gemasseerd heb deden 'alsof' ze tevreden waren. Tuurlijk mop
Dat zeg ik niet. Je moet lezen wat er gezegd wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, dat heb ik wel. Want twee dagen daarna voelde het helemaal geweldig. Verkalkte spieren krijg je niet los met oudewijvengeneuzel, die moet je eerst 'kapot maken' voor ze zich kunnen herstellen. En nee, die kalk afbreken is geen pretje, maar dat is logisch.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het punt is dat zij die massage als niet prettig ervaart:
[..]
Dan ben je geen goede masseur. Het maakt geen moer uit wat voor een masseur dit is.
Een sportmassage is niet bedoeld om prettig te zijn, die is bedoelt om de spieren te dwingen afvalstoffen af te voeren.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
En dat is gewoon achterlijk. Omdat iets voor jou niet werkt betekent het niet dat de mensen die sportmassages geven slagers zijn.quote:
Zeg dan direct dat pijn fijn is. Dat is precies het punt waar ik over gevallen ben. Natuurlijk heb je soms een een beetje pijn, maar hé, wie genezen wil moet soms pijn lijden. Maar het kwam over alsof je gehavend een praktijk verlaat. Als dat zo zou zijn dan kun je beter naar een andere kijken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Je moet lezen wat er gezegd wordt.
[..]
Jawel, dat heb ik wel. Want twee dagen daarna voelde het helemaal geweldig. Verkalkte spieren krijg je niet los met oudewijvengeneuzel, die moet je eerst 'kapot maken' voor ze zich kunnen herstellen. En nee, die kalk afbreken is geen pretje, maar dat is logisch.
Een sportmassage is niet bedoeld om prettig te zijn, die is bedoelt om de spieren te dwingen afvalstoffen af te voeren.
Ik heb een afkeer tegen slagers als ik zelf het onderwerp benquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat is gewoon achterlijk. Omdat iets voor jou niet werkt betekent het niet dat de mensen die sportmassages geven slagers zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |