Dan moet ik nog werkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb hem al aangepast naar 16:00. Dat scheelt...
het klinkt niet leuk. aj zelfs de vakantie al moet annulerenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:58 schreef Kreator het volgende:
Ja, definitief over. Is ook misschien wel beter zo, maar leuk is anders.
Nope. Daar had ik ook echt wel zin in, 2 weken eruit. Had ik al lang niet gedaan. Maar ja. En nu maar iets bedenken voor over 2 weken, want dan heb ik vakantie...en kan het niet meer verplaatsen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het klinkt niet leuk. aj zelfs de vakantie al moet annuleren
Sorry.quote:
Matig, dude.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:58 schreef Kreator het volgende:
Ja, definitief over. Is ook misschien wel beter zo, maar leuk is anders.
Ik ben dan nog wel een paar dagen vrij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nope. Daar had ik ook echt wel zin in, 2 weken eruit. Had ik al lang niet gedaan. Maar ja. En nu maar iets bedenken voor over 2 weken, want dan heb ik vakantie...en kan het niet meer verplaatsen.
Ik wijs wel aan waar het moet liggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben dan nog wel een paar dagen vrij.Kan je me mooi helpen met laminaat leggen in m'n nieuwe 'diner'.
Dat kan een optie zijn ja. Herinner me vrijdag even...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:03 schreef Kreator het volgende:
Tukker, ik ga denk ik vrijdagavond naar Den Ham. Heb je zin om mee te gaan?
quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wijs wel aan waar het moet liggen.
Doe maar niet nee, ik ben soms extreem perfectionistisch op bepaalde vlakken (zoals doe-het-zelven)...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat wil met m'n brakke kop
Gelukkig, kan ik mooi genieten van/ bijkomen op m'n vrije dagquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Doe maar niet nee, ik ben soms extreem perfectionistisch op bepaalde vlakken (zoals doe-het-zelven)...
Breng ons klussers dan ten minste nog ons bier, vrouwmensch!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig, kan ik mooi genieten van/ bijkomen op m'n vrije dag
Ik ken jullie nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Breng ons klussers dan ten minste nog ons bier, vrouwmensch!
Ik ben voor. Maar dan heb jij toch geen vakantie?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:16 schreef 100% Tukker het volgende:
We kunnen natuurlijk ook over twee weken naarServië
gaan, Krea.
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben voor. Maar dan heb jij toch geen vakantie?
Die is vooral schattigquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:11 schreef 100% Tukker het volgende:
En je hebt geen probleem met dat sluwe, gladde, vieze hoedjesmannetje van Rico?
Oh ja, verkeerde topic, sorryquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Twitter + Tropisch aquarium #58 - Vis moet zwemmen
In september kan ik denk ik sowieso geen vrij krijgen...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zal even kijken wat een retourtje kost, Krea...
Matig.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
In september kan ik denk ik sowieso geen vrij krijgen...
Nee.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Fuck Rome en die irritante bral-Italianen!Belgrado moet je zijn!
Ik ga niet naar Belgrado. Ik wil naar Romequote:
Belgrado owns Rome bigtime:quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Belgrado. Ik wil naar Rome.
-Vaticaan;quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Belgrado owns Rome bigtime:
- extreem goedkoop (eten, drinken, overnachting en vervoer)
- beste uitgaansstad ter wereld (aldus Lonely Planet)
- mooiere vrouwen
- er is strand
- geen Italianen
- betere sfeer
Ik bekijk de foto's en wetenswaardigheden wel op Wiki.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
-Vaticaan;
- Santa Maria della Vittoria;
-Castel Sant Angelo;
-Trevi fontijn;
- Santa Maria del Poppolo;
-Colosseum;
- nog veel meer aan architectonische schatten, kunstschatten en geschiedenis.
Nee, ik ga voor Rome. Misschien daarna een keer Belgrado.
Wat moet ik trouwens met mooie vrouwen. Mannen noemen altijd mooie vrouwen als reden wanneer ze een vrouw willen overhalen ergens heen te gaan. Werkt niet
.
Ik vind het leuk om naar oude bakstenen te kijkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik bekijk de foto's en wetenswaardigheden wel op Wiki.Beetje tussen duizenden brallende toeristen naar wat oude bakstenen kijken.
![]()
Nee, doe mij maar een zonnig terrasje in Belgrado.Een Jelen-biertje en een bord met een onwijze Karadjordjeva Snicla voor de neus.
Beetje mooi popjes checken.
Heerlijk.
's Avonds voor wat kraaltjes met de taxi naar Ada Ciganlija om tot in de late uurtjes te feesten.
Ik stiekem ook wel hoor, was een beetje een matige troll van me.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om naar oude bakstenen te kijken. Ik houd van geschiedenis en architectuur.
Ik wil Belgrado nog wel zien, hoor. Maar Rome staat bovenaan de lijstquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel hoor, was een beetje een matige troll van me.
Krea en ik gaan in september heb ik net besloten, dus...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil Belgrado nog wel zien, hoor. Maar Rome staat bovenaan de lijst.
Ik heb alleen maar goede ervaringen met Italianenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Krea en ik gaan in september heb ik net besloten, dus...![]()
Rome lijkt me best interessant, maar ik heb helaas wat Italianen betreft een uitermate lage irritatiegrens.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:47 schreef Kreator het volgende:
Dat is mooi en en dat is kut.
Succes ende sterkte..
Ik vind ze vaak te nadrukkelijk aanwezig.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar goede ervaringen met Italianen.
Die ervaring heb ik helemaal niet. Misschien komt het omdat Italianen een schurfthekel aan Serven hebben.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind ze vaak te nadrukkelijk aanwezig.
Mijn ma heeft een ex.. dat was een dikke, harige, te overdreven, hardpratende, irritante italiaanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik vind ze vaak te nadrukkelijk aanwezig.
*herinnering*quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan een optie zijn ja. Herinner me even...
Kijk, met jou kan ik praten!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn ma heeft een ex.. dat was een dikke, harige, te overdreven, hardpratende, irritante italiaan![]()
Mijn ervaring baseer ik op een weekje Istrië wat tijdens de zomermaanden een soort van Italiaanse enclave wordt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik helemaal niet. Misschien komt het omdat Italianen een schurfthekel aan Serven hebben..
Mijn ervaring is gebasseerd op 5 vakanties naar Italië.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Mijn ervaring baseer ik op een weekje Istrië wat tijdens de zomermaanden een soort van Italiaanse enclave wordt.Ze houden met niets of niemand rekening en ze zijn luidruchtig. Maar wellicht zijn ze in hun natuurlijke habitat (Italië) wat beter te pruimen.
Nouja ben wel sociaal, maar weet dat als ik niet onder de mensen ben ik weinig ga ondernemen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:05 schreef Kreator het volgende:
@Cue: herkenbaar probleem.. Alhoewel ik wel sociaal ben. En geld heb. Ik moet alleen binnen 2 weken iets gaan zoeken/plannen.
Misschien gewoon maar naar New York. Of Vegas. fuck em all.
quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:14 schreef Kreator het volgende:
Holy crap. Deze mutatie zat hier op mijn werk op de gang. Van poot tot poot zeker 8cm..
[ afbeelding ]
Hoezo geen vrienden?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:03 schreef Cue_ het volgende:
Nu wil ik ook op vakantie. Maar weinig geld, geen vrienden, niet sociaal en ook geen rustoord voor 50+ers .. Wat te doen
Tijnbrein wil niet met je mee?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die mee kunnen, willen, of ik mee wil hebben
Voor een dagje efteling is dat niet zo erg. Een week vakantie kan snel op je zenuwen gaan werken.quote:
Inderdaad. Dus vraag me ook af of evt groepsvakanties wel wat voor mij zullen zijn. Anders was dat een oplossing. Maar ben te bang dat ze idd te snel op m'n zenuwen gaan werkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:21 schreef Kreator het volgende:
Voor een dagje efteling is dat niet zo erg. Een week vakantie kan snel op je zenuwen gaan werken.
Mij wel. Er zitten er altijd een paar tussen die ik niet langer dan 5 minuten kan luchten. Laat staan een hele vakantie.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus vraag me ook af of evt groepsvakanties wel wat voor mij zullen zijn. Anders was dat een oplossing. Maar ben te bang dat ze idd te snel op m'n zenuwen gaan werken
Dan moet je dat zeker niet doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:24 schreef Kreator het volgende:
Mij wel. Er zitten er altijd een paar tussen die ik niet langer dan 5 minuten kan luchten. Laat staan een hele vakantie.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oké. Dan hou ik daar rekening mee.
Een spinnetje? op een foto?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het echt smerig!
je hoeft er ook niet naar te kijken, het is maar een spin, geen hoop uitgepoepte kots.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het echt smerig!
Nouja wat er allemaal op die muur zit vraag ik me afquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je hoeft er ook niet naar te kijken, het is maar een spin, geen hoop uitgepoepte kots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |