Dan moet ik nog werkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb hem al aangepast naar 16:00. Dat scheelt...
het klinkt niet leuk. aj zelfs de vakantie al moet annulerenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:58 schreef Kreator het volgende:
Ja, definitief over. Is ook misschien wel beter zo, maar leuk is anders.
Nope. Daar had ik ook echt wel zin in, 2 weken eruit. Had ik al lang niet gedaan. Maar ja. En nu maar iets bedenken voor over 2 weken, want dan heb ik vakantie...en kan het niet meer verplaatsen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het klinkt niet leuk. aj zelfs de vakantie al moet annuleren
Sorry.quote:
Matig, dude.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:58 schreef Kreator het volgende:
Ja, definitief over. Is ook misschien wel beter zo, maar leuk is anders.
Ik ben dan nog wel een paar dagen vrij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nope. Daar had ik ook echt wel zin in, 2 weken eruit. Had ik al lang niet gedaan. Maar ja. En nu maar iets bedenken voor over 2 weken, want dan heb ik vakantie...en kan het niet meer verplaatsen.
Ik wijs wel aan waar het moet liggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben dan nog wel een paar dagen vrij.Kan je me mooi helpen met laminaat leggen in m'n nieuwe 'diner'.
Dat kan een optie zijn ja. Herinner me vrijdag even...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:03 schreef Kreator het volgende:
Tukker, ik ga denk ik vrijdagavond naar Den Ham. Heb je zin om mee te gaan?
quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wijs wel aan waar het moet liggen.
Doe maar niet nee, ik ben soms extreem perfectionistisch op bepaalde vlakken (zoals doe-het-zelven)...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat wil met m'n brakke kop
Gelukkig, kan ik mooi genieten van/ bijkomen op m'n vrije dagquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Doe maar niet nee, ik ben soms extreem perfectionistisch op bepaalde vlakken (zoals doe-het-zelven)...
Breng ons klussers dan ten minste nog ons bier, vrouwmensch!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig, kan ik mooi genieten van/ bijkomen op m'n vrije dag
Ik ken jullie nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Breng ons klussers dan ten minste nog ons bier, vrouwmensch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |