quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:33 schreef igottagun het volgende:
4 pagina's aan reacties en het gaat gewoon over alles behalve minecraft, wtf.
quote:
Daar is een verklaring voorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De wielen en banden kloppen wel, het lijkt gek maar dat ziet er soms inderdaad zo uit.
True that.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ach, bekijk het zo: je ruikt tenminste niet naar pus
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dappere Datdus
in zijn lul zit een lus
ruikt soms naar pus
gaf zijn moeder een kus
zijn oksels ruiken naar muskus
heeft de intelligentie van een huismus
Diepe tekst, Bro.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Coole Tom
is de bom
en niet stom
ook niet dom
met zijn auto kan hij slalom
zijn favo feessie is een prom
bombombombombom
Dat gebeurde een maand of twee geleden al...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:08 schreef Lorrelies het volgende:
"le me" in memes is nu "das me" geworden?
Ook zo'n pareltje.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:35 schreef MineraalWater het volgende:
Hé Dimitri!
Ja?
Ik heb 'n ook 'n houseplaatje gemaakt
Je vind 'm vast goed en je wil 'm vast remixen
Dan moe'j 'ns even luisteren, Dimitri
Alles naar de klote!
Is dat hetzelfde verschijnsel als je en helikopter filmt het lijkt dat de wieken stil hangen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:49 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Daar is een verklaring voorMaar dat hele wetenschappelijke geblaat wil je vast niet horen
Yup!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:07 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde verschijnsel als je en helikopter filmt het lijkt dat de wieken stil hangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |