SPOILER: Minecraft SC Servers!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Emma steen niet die is gewoon leuk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ben ik nou gek of hebben alle drie de schatjes een beetje last van photoshopperitis?
Hoezo?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo, ontslag als redactie games ingediend/t
was je niet pas aangenomen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Inderdaad, maar dat moet ik helaasj voorlopig opschortten. Later ben ik weer welkom, maar voorlopig gaat combineren met werken en hobbies niet meer lukken.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik had precies hetzelfde...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
om prom.
Nah nee, kost voorlopig teveel tijd die ik niet over heb. Later wil ik het wel weer doen, maar voorlopig (en helemaal de komende drie weken dat de collega op vakantie is) gaat het druk genoeg worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |