Maar de winkelier heeft aangegeven dat ik de vorm van het product kosteloos kan wijzigen tot aan de levering. Echter is de vorm driehoek duurder als de vierkant zegt de winkelier, terwijl ik mij 100% herinner dat dat niet zo was.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:14 schreef Chinless het volgende:
Nee, want je hebt de koop gesloten voor dat ene product.
heb je dat zwart op wit?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Maar de winkelier heeft aangegeven dat ik de vorm van het product kosteloos kan wijzigen tot aan de levering.
Nee, maar het is kosteloos, het product wat ik wil schijnt gewoon duurder te zijn (wat volgens mij niet zo is).quote:
Je vergist je in het woordje kosteloos. Het kost niets extra's om de bestelling om te boeken naar de driehoek. Maar het prijsverschil tussen het vierkant en de driehoek moet je gewoon betalen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, maar het is kosteloos, het product wat ik wil schijnt gewoon duurder te zijn (wat volgens mij niet zo is).
Ik mag het nog steeds kosteloos wijzigen, echter schijnt de driehoek vorm gewoon duurder te zijn. Het zou ook duurder zijn als ik direct zou kiezen voor de driehoek, volgens de winkelier, maar volgens mij probeert hij er gewoon geld uit te halen.
Maar er is geen prijsverschil. De winkelier zegt van wel, maar ik weet 100% dat de winkelier zei van niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je vergist je in het woordje kosteloos. Het kost niets extra's om de bestelling om te boeken naar de driehoek. Maar het prijsverschil tussen het vierkant en de driehoek moet je gewoon betalen.
je hebt je gewoon vergist, de winkelier zei dat het kosteloos was niet dat er geen prijsverschil was.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Maar er is geen prijsverschil. De winkelier zegt van wel, maar ik weet 100% dat de winkelier zei van niet.
Dat kan ook jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je hebt je gewoon vergist, de winkelier zei dat het kosteloos was niet dat er geen prijsverschil was.
Of tegeltjes, die heb je ook rond, driehoekig en vierkant.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ben wel benieuwd wat het is, speakers ofzo?
Als jij kan bewijzen dat de winkelier tegen jou heeft gezegd dat de prijs van de producten hetzelfde was, dan heb je een kans. Echter, dat valt natuurlijk niet te bewijzen, en dan is het jouw woord tegen het zijne.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:10 schreef xaban06 het volgende:
Als ik kan bewijzen dat dit niet klopt, is de winkelier verplicht de product mee te geven voor dezelfde prijs?
Is de winkelier verplicht de prijzen te tonen? Ze hebben namelijk een boek met de prijzen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als jij kan bewijzen dat de winkelier tegen jou heeft gezegd dat de prijs van de producten hetzelfde was, dan heb je een kans. Echter, dat valt natuurlijk niet te bewijzen, en dan is het jouw woord tegen het zijne.
Daar kun je ook zelf naar vragen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is de winkelier verplicht de prijzen te tonen? Ze hebben namelijk een boek met de prijzen.
Natuurlijk zegt de winkelier neequote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:13 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Daar kun je ook zelf naar vragen.
Als het voor jou belangrijk is dat je nog op de laatste dag zonder extra kosten kunt switchen dan moet je dat of op schrift vragen of je aankoop uitstellen tot je het wel zeker weet.
En dat is zijn goed recht.quote:
Wat boeit het of de winkel nou vierkant, driehoekig of rond is?!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:10 schreef xaban06 het volgende:
Stel je koopt een product in een winkel welke de vorm heeft van een vierkant, maar ook verkrijgbaar is in driehoek en rond.
Even ld's vraag herhalen. Is driehoek duurder in andere winkels?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:25 schreef lievedraak het volgende:
Is de driehoek in andere winkels ook zo duur?
Anders kun je de bestelling annuleren en de driehoek ergens anders gaan halen..
maar heeft hij/zij dat ook gezegd of neem je dat voetstoots aan?quote:
Hallo! Er zijn geen extra kosten alleen de prijs van het artikel verschilt!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:13 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Daar kun je ook zelf naar vragen.
Als het voor jou belangrijk is dat je nog op de laatste dag zonder extra kosten kunt switchen dan moet je dat of op schrift vragen of je aankoop uitstellen tot je het wel zeker weet.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:26 schreef freiss het volgende:
Ik zou het vierkant doormidden knippen zodat je twee driehoeken krijgt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |