Je weet maar nooit bij FOK!kers, maarum, hoe kan het dat je plotseling een hond geworden bent. Ben je een faunaat ofzo?quote:
Ik ben een transformer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:57 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Je weet maar nooit bij FOK!kers, maarum, hoe kan het dat je plotseling een hond geworden bent. Ben je een faunaat ofzo?
Transformers, for the meets the eye.quote:
Voor de huidige president van de Verenigde Staten uiteraard. Voor wie anders?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 31 juli 2012 03:04 schreef JohannesKozijn het volgende:
Voor wie?
Voor jou?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:08 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Voor de huidige president van de Verenigde Staten uiteraard. Voor wie anders?
Haha nou succes voor hem.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:14 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Wist je trouwens al dat Danny Roodbol de wereld wil overnemen?
En dit allemaal via FOK! Geen idee hoe hij op die manier soldaten ondergeschikt wil krijgen.quote:
Kan best, ken hem niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:19 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
En dit allemaal via FOK! Geen idee hoe hij op die manier soldaten ondergeschikt wil krijgen.
Volgensmij is Danny psychisch gestoord.
Danny wordt bovendien ook van verschillende kanten beschuldigd van seksueel misbruik heb ik gehoord.quote:
Lijkt me lastig als je zulke aantijgingen aan je broek hebt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:21 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Danny wordt bovendien ook van verschillende kanten beschuldigd van seksueel misbruik heb ik gehoord.
Ja, het werd een keer op FOK! gezegd. Ik weet niet meer waar, maar hij wordt er wel serieus van beschuldigd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Lijkt me lastig als je zulke aantijgingen aan je broek hebt.
Ben blij dat ik niks met hem te maken hebquote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:26 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ja, het werd een keer op FOK! gezegd. Ik weet niet meer waar, maar hij wordt er wel serieus van beschuldigd.
Hij is jouw baasquote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niks met hem te maken heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |