mwah, niet mee eens, maar ik ben geen MODquote:
Nee nog niet!quote:Op maandag 30 juli 2012 21:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
mwah, niet mee eens, maar ik ben geen MOD
Heb je het spel al geprobeerd btw?
ik raad het aanquote:
Heb je em al een keer uitgespeeld btw?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik raad het aanhaha
Dan snap je ineens waarom dit wel KLB waardig is
ben je gek, na een kwartiertje ging ik weer wat anders doenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:22 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
Heb je em al een keer uitgespeeld btw?
whyquote:Op maandag 30 juli 2012 21:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Filmpje gezien. Toen dacht ik, laat maar zitten.
ja ik ookquote:Op maandag 30 juli 2012 21:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
ben je gek, na een kwartiertje ging ik weer wat anders doen![]()
haha youtube is your friend;Pquote:Op maandag 30 juli 2012 21:37 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
ja ik ookmaar wil weten weten hoe die eindigd
sterkte....quote:Op maandag 30 juli 2012 21:44 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
das natuurlijk niet leukwil het zelf doen
![]()
PewDiePiequote:
Oi! Watch it you! PewDiePie is BAAS!quote:
Is gewoon een slechte internetmemequote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:48 schreef Bahamut0503 het volgende:
Schijnt een echte legende te zijn btw
Yep geen eens slender schrikt mij nog erger af dan Rickokun poep dingusquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is gewoon een slechte internetmeme
Ok. Fuck ditquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:05 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Ga hem nu maar eens spelen, in het donker, zoals het hoort,
Geen reactie meer..quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:57 schreef Tropanzia het volgende:
Ook maar eens uitproberen.
Lijkt me sterk als ik ergens van schrik.
Ik had het juist andersom, misschien juist omdat het geen echte game is haha.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:15 schreef ems. het volgende:
Ik vind hem echt weinig eng moet ik bekennen. Met amnesia was ik een schijterd, maar dit slender gedoe doet me weinig. Wellicht ook omdat het eigenlijk geen echte game is.
Same here. Amnesia was echt fucked up op bepaalde momenten. Dat je echt zoiets had van godver, dit wordt kut. Bij dit spel wandel ik er doorheen alsof er niets aan de hand is, die slenderman zelf vind ik ook maar gay. Totaal niet eng. Amnesia daarentegen... :x storage room..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:15 schreef ems. het volgende:
Ik vind hem echt weinig eng moet ik bekennen. Met amnesia was ik een schijterd, maar dit slender gedoe doet me weinig. Wellicht ook omdat het eigenlijk geen echte game is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |