he, flauwerd, laat 'm nou gewoon even antwoord geven op mn vraagquote:Op maandag 30 juli 2012 21:05 schreef Mirjam het volgende:
je had daar gewoon niet mogen stoppen, betalen, pannekoek
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
he, flauwerd, laat 'm nou gewoon even antwoord geven op mn vraag
Dat heb ik ook een keer geprobeerd na een bankoverval, "Nee meneer, ik was bij mijn broer aan het werk".. Waterdicht alibi, heus waar.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:59 schreef FiyiK het volgende:
En zo niet. Wat als ik lieg dat ik op werk was? Want ik ben een full-timer en dit is op een maandag gebeurd in de middag. Het is me broers zaak en daarom dat ik misschien wat bewijsjes tevoorschijn kan laten toveren met hem dat ik maandag daar aanwezig was.
Dat heeft die agent al uitgelegd.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
he, flauwerd, laat 'm nou gewoon even antwoord geven op mn vraag
Let op sukkel: ik vraag niet om je mening of over wat je denkt. Ik vraag om een idee.. Read before u write! Ik weet heus dat ik een fout heb gemaakt.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:08 schreef CoolGuy het volgende:
als je te krap zit om een boete van 91 euro te betalen dan had je wel 2x mogen nadenken voor je iets deed wat niet is toegestaan![]()
Ik zal even het antwoord voor je geven: je mag daar niet stil staan. En het is niet binnen no-time, het is 30 seconden. Dus je krijgt een boete die terecht is, want je kreeg 'm omdat je iets deed wat je niet mag.
Dan ben je ook nog eens een kneus en wil je er onderuit komen door te gaan liegen, sukkel
Ik heb een idee: betalen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:11 schreef FiyiK het volgende:
[..]
Let op sukkel: ik vraag niet om je mening of over wat je denkt. Ik vraag om een idee.. Read before u write! Ik weet heus dat ik een fout heb gemaakt.
Kerel, je moet niet mieten. Je weet dat je fout zit, dus als je ook maar een greintje zelfrespect hebt betaal je die boete gewoon. En als je het geld er niet voor hebt laat je je auto toch een tijdje staan, of gaat je vrouw een paar keer minder naar het zwembad.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:11 schreef FiyiK het volgende:
[..]
Let op sukkel: ik vraag niet om je mening of over wat je denkt. Ik vraag om een idee.. Read before u write! Ik weet heus dat ik een fout heb gemaakt.
Vraag het kikooooo.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:13 schreef FiyiK het volgende:
Niemand een idee hoe ik hier onderuit kan komen? Hoe ik dit boete kan laten vervallen? Hebben mijn ideeen wat ik opnoem een risico?
Dit, geen 91 euro hebben maar wel een auto rijdenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:14 schreef John5 het volgende:
[..]
Kerel, je moet niet mieten. Je weet dat je fout zit, dus als je ook maar een greintje zelfrespect hebt betaal je die boete gewoon. En als je het geld er niet voor hebt laat je je auto toch een tijdje staan, of gaat je vrouw een paar keer minder naar het zwembad.
Doe niet zo idioot man. Je bent gewoon fout geweest, wees eerlijk en betaal gewoon. Bezwaar maken is bedoeld voor als je een onterechte boete hebt ontvangen. Je zou nog een boete moeten krijgen voor achterlijk gedrag.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:11 schreef FiyiK het volgende:
[..]
Er is maar een oplossing: Betalen!quote:Op maandag 30 juli 2012 20:59 schreef FiyiK het volgende:
EN PS: Ik hoef niemands mening of gedachte over dat ik fout zit! Ik weet dat ik fout zit. Ik heb het hier over een oplossing of een idee om dit boete te kunnen laten vervallen.
Is dat van belang dan? Als ze je kenteken hebben kunnen ze je toch wel achterhalen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:27 schreef Fe2O3 het volgende:
Heb je je moeten legitimeren toen hij de boete schreef?
Als de boete op kenteken is dan heeft hij nog wel kans eronderuit te komenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:29 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Is dat van belang dan? Als ze je kenteken hebben kunnen ze je toch wel achterhalen.
TS is aangesproken op straat dus het zal wel geen boete op kenteken zijn. Los daarvan, maakt het weinig uit natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 21:30 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Als de boete op kenteken is dan heeft hij nog wel kans eronderuit te komen
En dan krijgt ie vervolgens alsnog de boete als zijnde kentekenhouder erna, maargoed, TS is van de straat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |