quote:Op maandag 30 juli 2012 21:53 schreef Greys het volgende:
Oh sp3c, ik had jou ook wel mee gewild hoor, maar dan komen we écht nooit meer thuis met jouw kaart-lees-capaciteiten
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:53 schreef Greys het volgende:
Oh sp3c, ik had jou ook wel mee gewild hoor, maar dan komen we écht nooit meer thuis met jouw kaart-lees-capaciteiten
Oh ja, een lekkere manquote:Op maandag 30 juli 2012 21:55 schreef Maes het volgende:
Ik neem mee:
1) Tombolafan
Omdat BFF
2) ElisaB
Gewoon gezellig en lekker gek
3) Greys
Ook wil ze mij niet in haar groepje is ze mijn lieve dinnetje irl
4) MissBliss
Hebben we tenminste prachtige foto's voor als we weer thuis zijn
5) Een man
Open plek voor een leuke lekkere man die zich wil aansluiten bij dit gezellige groepje
Jawel trut, met jou ga ik als ik thuis ben om bij te komen naar een 5 sterren resort met voldoende vreten en stromend water en zachte bedden en spa-en-wapperbehandelingen, net als met Maesquote:Op maandag 30 juli 2012 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En mij had je nog steeds niet meegewild he
DISCLAIMER: niet gaan lopen janken als je er niet bij staat, ik vind je heus liev.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En mij had je nog steeds niet meegewild he
Welnee, gewoon wat beter de disclaimer onderaan mijn OP lezenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:56 schreef tombolafan het volgende:
Greys, heb je wel door hoeveel ruzies je krijgt door dat lijstje?
En tombola, en Greys, en ook nog eens MB? Ik meld me wel aan hoorquote:Op maandag 30 juli 2012 21:55 schreef Maes het volgende:
Ik neem mee:
1) Tombolafan
Omdat BFF
2) ElisaB
Gewoon gezellig en lekker gek
3) Greys
Ook wil ze mij niet in haar groepje is ze mijn lieve dinnetje irl
4) MissBliss
Hebben we tenminste prachtige foto's voor als we weer thuis zijn
5) Een man
Open plek voor een leuke lekkere man die zich wil aansluiten bij dit gezellige groepje
En niet voor mijquote:Op maandag 30 juli 2012 21:57 schreef Bart het volgende:
[..]
En tombola, en Greys, en ook nog eens MB? Ik meld me wel aan hoor.
Geen idee, stuur een foto opquote:
Ja is het ookquote:Op maandag 30 juli 2012 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
Maar 5 vind ik wel wat weinig hoor, zou nog wel wat meer mensen mee willen hebben.
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:07 schreef Greys het volgende:
Shit, ik had Qwea ook mee moeten nemen.
Die is goed met zand
Kan niet. Eiland is onzichtbaar.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja is het ook![]()
Maar dan kanoën ze maar naar ons toe
Ze was op het ESF hoor!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |