ah kay thanksquote:Op maandag 30 juli 2012 20:33 schreef Joe-Momma het volgende:
Meestal dezelfde dag nog. Ik heb kreeg daar vandaag toevallig ook mee te maken.
Vooral niet nogmaals doen want dan betaal je dubbel.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah kay thankszat al een button te zoeken met cancel of retry, maar nee dat lukt niet met digitale ondertekening.
goeie tip zat er al aan te denkenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:35 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Vooral niet nogmaals doen want dan betaal je dubbel.
De uitvoerdatum is bereikt, maar de opdracht kan niet worden uitgevoerd, bijvoorbeeld vanwege een ontoereikend saldo. De opdracht wordt dan uitgesteld. Als de opdracht voor 12.00 uur is aangeboden, zal de Rabobank nog 2 werkdagen na de opgegeven uitvoerdatum proberen de opdracht uit te voeren. Als de opdracht na 12.00 uur is aangeboden zijn dat 3 werkdagen.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:37 schreef Nieuwskijker het volgende:
Uitgesteld: de uitvoerdatum is bereikt, maar de opdracht kan niet worden uitgevoerd,
bijvoorbeeld vanwege een ontoereikend saldo. De opdracht wordt dan uitgesteld. Een uitgestelde betaling wordt twee werkdagen (wanneer de opdracht is verzonden na 12.00 uur zijn dat drie werkdagen) tussen 08.15 en 14.15 uur elk halfuur opnieuw aangeboden ter verwerking.
Google is je beste vriend, had het al eens gelezen, maar nu geen zin om in te loggen...quote:Op maandag 30 juli 2012 20:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
omg ik heb een troll help bij de rabobanknet te weinig info geven om je gerust te maken. waar haal jij die tekst met tijden vandaan?
kay thanks. in de online help staat het er - bij mij - iig niet bij.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:00 schreef Nieuwskijker het volgende:
[..]
Google is je beste vriend, had het al eens gelezen, maar nu geen zin om in te loggen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |