Persoonlijk heb ik toch meer de voorkeur voor
http://www.moonen.com/yachts/index/index07.html
alllen nog even een suiker oompje vinden
deze vink toch wel het mooist
helemaal leuk als je em dan doodleuk voor het casino in Monaco ziet staan
quote:kicken! hoe laat moet ik waar zijn?
Op zondag 11 augustus 2002 20:45 schreef rbman het volgende:
Die gele vind ik zeker wel strak.
btw. Binnekort mag ik op bezoek komen bij Hessing Nederland
Ben namelijk uitgenodigd en krijg een hele rondleiding daarzo en dus ook bij de Bentley/Rolls Royce afdeling
quote:Is helaas alleen op afspraak, anders kom je d'r niet in.
Op zondag 11 augustus 2002 20:50 schreef haaahaha het volgende:[..]
kicken! hoe laat moet ik waar zijn?
quote:ja dat bedoel ik, we gaan er toch heen?
Op zondag 11 augustus 2002 20:54 schreef rbman het volgende:[..]
Is helaas alleen op afspraak, anders kom je d'r niet in.
Maar ik heb al een afspraak
quote:Bullescheet.
Op zondag 11 augustus 2002 20:00 schreef Taz het volgende:
Hoort een statige auto te zijn. Ze proberen ze er snel uit te laten zien. Niet mooi, sorry.
Oorspronkelijk waren Bentley's sportwagens, wonnen 1927-1930 4 maal achtereen Le Mans. Wel duur en goed gebouwd, maar zeker niet "statig".
Is alleen maar mooi dat ze weer rappe wagens bouwen. Alleen moet die RollsRoyce koets er nu eigenlijk wel uit...
Overigens, snel uitzien? De Arnage is begrensd op 270 in het uur... en dolt met elke Porsche in tussenacceleraties
Alleen een hoek om gaat natuurlijk iets moeilijker met 2,5 ton, maar een Porsche 911 wordt ook steeds zwaarder...
[Dit bericht is gewijzigd door heijx op 12-08-2002 10:48]
Dit is echt de mooise auto allertijden wat mij betreft
(zie icoon
)
Specs:
Bentley Arnage Red Label/Bentley Arnage R:
6.75 liter turbocharged V8 motor
Acceleratie: 0-100 km/uur in 6,3 seconden
0-160 km/uur in 15,3 seconden
80-120 km/uur in 4,3 seconden
Maximum snelheid: 249 km/uur - electronisch begrensd
Maximum vermogen: 400 pk (298 kW) bij 4.000 tpm
Maximum koppel: 830 Nm bij 2.150 tpm
Draaicirkel: 12.4 m
Hoogte: 1515 mm
Breedte: 2120 mm
Lengte: 5390 mm
Gewicht: 2520 (!) kg
Wielbasis: 3116 mm
Bagageruimte: 374 liter
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 20-08-2002 01:49]
quote:Mercedes rules gewoon.
Op woensdag 21 augustus 2002 21:10 schreef Kreator het volgende:
Ze zeiden vanmiddag op discovery dat de rij-eigenschappen slechter zijn dan een mercedes.
En met de Maybach is het: dag dag Rolls/Bently
quote:Tssssss Tommetje toch
Op woensdag 21 augustus 2002 22:07 schreef Tom het volgende:[..]
Mercedes rules gewoon.
En met de Maybach is het: dag dag Rolls/Bently
Persoonlijk vind ik Bentley's ook echte droombakken
De opties zijn gewoon eindeloos man en elk stukje van deze wagens wordt met de hand gemaakt! Paar maand geleden een reportage gezien over de Bentley-fabriek, zaten dus wagens bij met een volledig 19" TFT-scherm in de rugleuning + pc-keyboard man! Waar vind je anders zoiets gewoon, je mag er me gerust 1 komen leveren hoor!
quote:Idd, sjezus, die Maybach, da's een beest! Niet te geloven... Maaruh, nog niet te bestellen in NL geloof ik hè?
Op woensdag 21 augustus 2002 22:07 schreef Tom het volgende:[..]
Mercedes rules gewoon.
En met de Maybach is het: dag dag Rolls/Bently
quote:Ik weet niet of je het al gemerkt hebt maar die staat in Uitgaan & Vrije Tijd, niet echt een gepaste plaats voor een autoptopic dus.
Op donderdag 22 augustus 2002 18:51 schreef k_man het volgende:
[autotopic] Bentley.
quote:
Bentley past Jan Modaal ook...
AMSTERDAM - Herman Heinsbroek, Vanessa, René Froger, Harry Mens, Emile Ratelband en meer dan 1500 andere liefhebbers behoren tot het keurkorps van echte Bentley-rijders. De Nederlandse 'Bentley-Boys' hebben er wel een slordige €400.000 voor over om in het degelijke Britse staal en met de fluwelen motor in de polder rond te rijden. Maar het zijn niet alleen de vooraanstaande Nederlanders uit de nouveau riche die zich verplaatsen in het statige wonder op wielen. Ook Jan Modaal heeft de Bentley ontdekt en ziet met de aankoop een lang gekoesterde jongensdroom in vervulling gaan. Als de rekeningen van de garage voor reparaties en onderhoudsbeurten zich blijven opstapelen, kan de droom veranderen in een nachtmerrie.
quote:
"Als je in Nederland een Bentley koopt dan zou je eigenlijk een koninklijke onderscheiding moeten krijgen, want als je hem via België aanschaft dan scheelt het snel ¤70.000", rekent Harry Mens in de Franse jetsetbadplaats snel uit. Volgens de makelaar moet je een echte liefhebber zijn. "Het is een sprookje dat een Bentley waardevast is. Dat vertellen ze wel bij aankoop. Maar voor de Bentley die ik voor 650.000 gulden kocht, kreeg ik na drie jaar slechts tweeënhalve ton terug."
quote:Vooral dat laatste is allang bekend, in principe op het moment dat jij als 1e eigenaar de sleutel in t contact steekt halveert de waarde van je Bentley maar goed dat heb je er voor over als je er 1 kan betalen dus dat maakt voor de kopers niks uit
Op zaterdag 24 augustus 2002 13:22 schreef Kreator het volgende:
Kozzmic:
[..]
En om eerlijk te zijn is de Maybach 0,0 concurrentie voor de RR/Bentley want de meeste kopers van een Rolls Royce cq Bentley weten dat ze met zo'n auto ook exclusieve status kopen en der is weinig exclusiefs aan een Mercedes. Ondanks dat Maybach als een "nieuw" merk wordt gelanceerd trapt de upper-class daar echt niet in want je rijdt in een merk auto waar het meeste kampvolk zich ook mee verplaatst en daar wil je absoluut niet mee geassocieerd worden.
Die link naar het Telegraaf verhaal dat Bentley ook voor Jan Modaal beschikbaar is, is wel op de waarheid bewust alleen wordt het door bijna niemand gedaan waardoor gelukkig maar Rolls-Royce cq Bentley wel hun exclusieve waarde behouden .
quote:Right, echt niet...
Op woensdag 21 augustus 2002 22:07 schreef Tom het volgende:[..]
Mercedes rules gewoon.
En met de Maybach is het: dag dag Rolls/Bently
quote:Ik zag deze eergisteren toen ik naar huis reed (jaja, ik woon in een goede buurt
Op zondag 11 augustus 2002 19:53 schreef matthijn99 het volgende:
Bentley onthulde eindelijk zijn nieuwe sportwagen, die officieel als Continental GT door het leven zal gaan. Het is de eerste Bentley die uitkomt sinds het merk door de Volkswagen Groep is overgenomen.
In Parijs onthulde Bentley eindelijk de langverwachte tweedeurs sportcoupé op basis van de Continental. De auto werd door de internationale pers in het teststadium steeds GT coupé genoemd, maar is door Bentley officieel gedoopt tot Continental GT.
De nieuwe sportwagen is de snelste Bentley in de 83-jarige geschiedenis van het Britse merk en hij is bovendien de snelste vierpersoons coupé ter wereld.
Die status kwam trouwens een halve eeuw geleden de Bentley R-Type Continental ook al toe. Dat is trouwens één van de befaamdste Bentleys ooit gebouwd. De nieuwe GT is uitgerust met de 6-liter W12 bi-turbo van VW (uiteraard), die 500 pk levert en zorgt voor een topsnelheid van 290 km/h. Hij sprint in minder dan vijf seconden van 0-100 km/h.
De GT is de eerste Bentley met vierwielaandrijving en hij heeft een 6-traps automatische transmissie.
Op 1 januari zegt Bentley officieel vaarwel tegen Rolls-Royce, die al 71 jaar zijn partner was, als Rolls verhuist naar een nieuwe fabriek in het zuiden van Engeland. Volkswagen heeft ongeveer 750 miljoen Euro in de nieuwe Bentley geïnvesteerd. De verwachting is dat de nieuwe Bentley een derde tot de helft goedkoper zal zijn dan de huidige modellen.
Op deze dus, de Hyundai XG
quote:....heiligschennis wat je daar zegt...
Op vrijdag 27 september 2002 23:12 schreef matthijn99 het volgende:
Ik vind alleen de achterkant een beetje gewoontjes, die achterlichten doen me denken aan een Hyundai of Kia ofzo.
Op deze dus, de Hyundai XG
....voor een oliesjeik....
Er is me laatst nog gevraagd of ik een stukkie wilde rijden in een Rolce Royce Silver Spur (achter het stuur dan)
Maar ik vond meerijden al een spektakel en durfde het ding niet te besturen op dat moment .
Maar echt, als je er in zit zie je eerst die neus een zwaai maken (met flying lady en al) en dan pas komt (voor je gevoel dan) de rest van de auto er achter aan.... heeeeel maf.
quote:Oerlelijke wagen die Maybach. Als je daar in gaat rijden vind ik echt dat je gebrek aan stijl hebt. Maar goed dat is mijn mening natuurlijk.
Op woensdag 21 augustus 2002 22:07 schreef Tom het volgende:[..]
Mercedes rules gewoon.
En met de Maybach is het: dag dag Rolls/Bently
quote:Waar denk je dat Hyundai haar inspiratie vandan heeft?
Op vrijdag 27 september 2002 23:12 schreef matthijn99 het volgende:
Ik vind alleen de achterkant een beetje gewoontjes, die achterlichten doen me denken aan een Hyundai of Kia ofzo.
Op deze dus, de Hyundai XG
heiligdomschentenis of niet?
quote:Mwa die verwijderde deurklinken vind ik wel mooi en grotere wielen kan ik ook nog slikken, verlaging mja, hij is beetje té laag gelegd, waarschijnlijk 1 of andere rapper ofzo
Op zondag 29 september 2002 12:41 schreef Ultimora het volgende:
Ultimora vond op internet een verlaagde bentley met grotere wielen.. en verwijderde deurklinken...
[afbeelding]heiligdomschentenis of niet?
quote:Alleen dat astra-zilvergrijs is al heiligschennis voor zo'n azure , om nog maar te zwijgen over dat verlagen en die wielen
Op zondag 29 september 2002 12:41 schreef Ultimora het volgende:
Ultimora vond op internet een verlaagde bentley met grotere wielen.. en verwijderde deurklinken...
[afbeelding]heiligdomschentenis of niet?
quote:Die chromen grille is trouwens gewoon een fabrieksoptie
Op zondag 29 september 2002 18:41 schreef Threepio het volgende:[..]
Alleen dat astra-zilvergrijs is al heiligschennis voor zo'n azure , om nog maar te zwijgen over dat verlagen en die wielen
(oja die chromen grille is ook
![]()
, neem dan een rolls als je zoiets wilt)
quote:Zo verlagen is gewoon patsen, zelfs een Lamborghini Murcielago ligt niet zo laag op de weg.. En het is gewoon lelijk met die ingevallen wielen enzo.
Op zondag 29 september 2002 20:39 schreef Ultimora het volgende:[..]
Die chromen grille is trouwens gewoon een fabrieksoptie
en die wielen zijn replica's van de originele wielen die die kerel dr onder had, alleen dan 2 maatjes groter, en met platter rubber... verlagen.. ik vind dat wel cool... het ziet er iig niet uit alsof die op stelten staat ofzo
quote:Da's nou een mooie wagen. En nog betaalbaar ook (voor bentley begrippen
Op zondag 29 september 2002 21:58 schreef matthijn99 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Op zondag 29 september 2002 21:58 schreef matthijn99 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de een of andere manier doet hij me denken aan de Maserati 3200 GT, maar dan met alle mooie elementen uit die auto lelijk gemaakt.
quote:Vind je die nieuwe Maserati dan wel mooi met die nieuwe achterlichten?? Dat in verband met de gestelde eisen in Amerika
Op woensdag 2 oktober 2002 15:00 schreef Oosthoek het volgende:
Het spijt me, maar ik vind die nieuwe coupé dus echt niet mooi. De lijn doet me denken aan een oude CLK (te hoog doortrokken lijn, zodat de kont veel te hoog komt te liggen), de achterlichten ogen me te gemakkelijk en de neus is op zich ook niets bijzonders.Op de een of andere manier doet hij me denken aan de Maserati 3200 GT, maar dan met alle mooie elementen uit die auto lelijk gemaakt.
quote:Dan vind ik die neus nog eerder wat weg hebben van de (oude) mercedes E-klasse
Op woensdag 2 oktober 2002 14:29 schreef astra het volgende:
Absoluut een hele mooie auto... Daar zou ik best wel een stukkie in willen sturen! Alleen jammer van de neus vindt ik, die koplampen etc. lijken wel erg op de Rover75...
Het mag dan volgens de analisten economisch wat minder gaan, in het topsegment van de auto-industrie gaan de zaken onverminderd door. De ruim een half miljoen euro kostende Maybach is net voorgesteld en de nieuwe Rolls-Royce staat voor de deur. Lincoln overweegt een model met zelfs V16-motor. Van Huize Bentley komt nu deze extra lange Mulliner, vernoemd naar de befaamde Britse coachbuilder.
De Mulliner kan gezien worden als de overtreffende trap van Business Class, zoals de verwennerij in de vliegtuigindustrie wordt bestempeld. Alleen de stewardess ontbreekt. Sterker nog, de passagiers op de achterstoelen (jawel, géén bank) zijn geheel van de voorpassagiers afgescheiden middels een elektrisch bedienbaar raam. De passagiers van de Arnage Limousine hebben nagenoeg álles wat hun hartje begeert onder handbereik en worden omgeven door de geur van leder, echt hout en eventueel whisky en sigaren. Gezeten onder de sfeerverlichting of in het licht van de volle maan dankzij een zonnedak boven de achterstoelen kunnen de benen op een elektrisch uitschuifbaar voetenbankje worden gemasseerd. Ondertussen kunnen de beurskoersen op een 22 inch (55 cm) groot beeldscherm gevolgd worden of een DVD-film gekeken of een spel gespeeld worden. Dit alles in een koele, verfrissende omgeving dankzij een gescheiden airconditioningsysteem voor de achterpassagiers.
Door de verlenging van de carrosserie en de aanwezigheid van de nodige kilogrammen luxe hebben de medewerkers van Mulliner de Bentley Mulliner Arnage Limousine van een opgewaardeerd remsysteem en aangepaste wielophanging voorzien. De krachtbron is onveranderd de onvervalste 6,75 liter V8-motor met 400 pk op de achterwielen.
Aan de Bentley Mulliner Arnage Limousine hangt een voor de gemiddelde Nederlander gigantisch prijskaartje dat al gauw tot ver boven de half miljoen euro gaat. De exacte prijs van de handgebouwde automobiel is afhankelijk van de wensen van de klant, want deze Bentley is puur maatwerk.
------------------------------
Bron: Autotelegraaf
quote:NEE
Op donderdag 3 oktober 2002 10:15 schreef Gran_Turismo het volgende:[..]
Vind je die nieuwe Maserati dan wel mooi met die nieuwe achterlichten?? [sub]Dat in verband met de gestelde eisen in Amerika
[/sub]
quote:Een spionagefoto en een computer-impressie ervan:
Op vrijdag 6 december 2002 11:40 schreef Chillmeister het volgende:
Heeft iemand pics van de nieuwe rolls royce die uitkomt?? want die ongeveer evenveel kosten als de maybach en ik ben benieuwd wat bmw met de rolls heeft kunnen doen.
quote:moet dat evenveel kosten als een maybach?? hij's echt een stuk kleiner dan de 57 zelfs
Op vrijdag 6 december 2002 15:10 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Een spionagefoto en een computer-impressie ervan:
Hier zijn alvast wat *spannend* spyshots!!
Die Ton Roks van Autovisie had zich voorgedaan als miljonair en mocht de nieuwe RR01 alvast bekijken, en heeft aan de hand daarvan een tekening laten maken. Volgens hem moet hij er groot en mooi uitzien.
Ik ben benieuwd!
Ik heb er zelf geen, ik heb toch maar gekozen voor een andere auto, een cliootje
oops effe de link vergeten
http://autoweek.com/cat_content.mv?port_code=autoweek&cat_code=carnews&loc_code=&content_code=02273949
maar dan wil ik hem in de kleur van mijn icoon
is ook oke
Vind ik wel mooi als hij zo uitkomt maar die andere grijze foto's die hierboven staan vind ik echt
quote:Kwam hij maar zo uit. Hij ziet er helaas als volgt uit:
Op vrijdag 3 januari 2003 19:13 schreef febster het volgende:
Vind ik wel mooi als hij zo uitkomt maar die andere grijze foto's die hierboven staan vind ik echt
dit is een link met betere pics
http://www.topgear.com/content/features/stories/roller/01/
ik stel voor dat we allemaal samen naar letsbuyit.com gaan en die rolls royce kopen dmv bulk buying, krijgen we allemaal korting!!
[Dit bericht is gewijzigd door Chillmeister op 03-01-2003 21:00]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |