Nee, brons ipv zilver bij turnen zelfs.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:12 schreef Anonymousz het volgende:
paar uur weggeweest
uk nog steeds geen goud?
wat zuur zegquote:Op maandag 30 juli 2012 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, brons ipv zilver bij turnen zelfs.
Japan tóch 8e medaille.
China en Korea precies zelfde tijdquote:Op maandag 30 juli 2012 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goud voor Frankrijk, zilver voor China en Korea.
Eerste keer geen brons op een onderdeel.
Nog meer rellen? Dat kan ik niet meer aan hoor, vandaagquote:Op maandag 30 juli 2012 20:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
China en Korea precies zelfde tijd![]()
Wat gaat er gebeuren, ben benieuwd.
quote:Braziliaan beschadigt medaille en wil een nieuwe
AMSTERDAM - Een Braziliaanse judoka die zaterdag een bronzen plak won in Londen wil een nieuwe medaille van het Internationaal Olympisch Comité (IOC).
© ANP
Felipe Kitadai was zo gehecht aan zijn medaille dat hij hem meenam in de douche, waar het eremetaal vervolgens beschadigd raakte.
Kitadai probeerde onder de douche te voorkomen dat de medaille nat zou worden, maar liet hem vallen.
Het deel van de medaille waar het koord aan vast zit raakte beschadigd, waardoor de Braziliaan de bronzen plak niet meer om zijn nek kan dragen. Ook zit er een deuk in de medaille.
Het Braziliaanse olympisch comité zei een nieuwe medaille te zullen aanvragen, ondanks het feit dat het IOC niet verplichtis een nieuwe medaille te geven.
Daar snap ik echt niks van, dat uitgerekend Amerikanen dat doen, want You don't win silver. You lose gold.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:46 schreef Beregd het volgende:
USA ondertussen aan de leiding in hun eigen klassement waarbij het aantal primeert, ipv aantal gouden
Je topic kon weer van stal.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar snap ik echt niks van, dat uitgerekend Amerikanen dat doen, want You don't win silver. You lose gold.
noord korea ligt ook boven zuid koreaquote:
Badum tss.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:20 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
noord korea ligt ook boven zuid korea
China en VS gaan vechten voor plek 1 net als 4 jaar geledenquote:
Echt niet te geloven he. Als je kijk naar de vorige OS, dan zie te toch een trend.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Toch leuk om te zien hoe moeizaam het gaat bij Duitsland
DDR-aftakeling. En inderdaad, de opkomst van Chinezen en andere Aziaten.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:26 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Echt niet te geloven he. Als je kijk naar de vorige OS, dan zie te toch een trend.
92: 82
96: 65
00: 56
04: 49
08: 41
Maar door de opkomst van China en de Oostblokkers is dit denk ik met elk West Europees land het geval.
Is niks nieuws.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:16 schreef flyguy het volgende:
India doet het voor een land met 1,2 miljard inwoners ook best belabberd.
wat een trollquote:
was die zilveren gekocht dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:52 schreef Thas het volgende:
Duitsland nog steeds 0 terechte medailles
Vraag me af of ze de volgende keer nog meedoen. Enige manier waarop ze nog medailles kunnen winnen is omkopen van scheidsrechters, dat wordt op den duur ook een vrij kostbare aangelegenheid, en het gaat opvallen.
Het was onterecht dat ze in de finale stond inderdaad. De halve finale heeft ze door een foute beslissing gewonnen.quote:
Gast.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:52 schreef Thas het volgende:
Duitsland nog steeds 0 terechte medailles
Vraag me af of ze de volgende keer nog meedoen. Enige manier waarop ze nog medailles kunnen winnen is omkopen van scheidsrechters, dat wordt op den duur ook een vrij kostbare aangelegenheid, en het gaat opvallen.
Oostenrijkse scheidsrechter die haar laat doorgaan terwijl de hele wereld die kijkt weet dat het niet klopt? Jahoor, puur toeval.quote:
Ja, dubieuze beslissing kan wel eens voorkomen. Omkoping ook heus wel eens. Maar je laat het net klinken alsof de Duitsers steevast hun medailles bijeen briben.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:35 schreef Thas het volgende:
[..]
Oostenrijkse scheidsrechter die haar laat doorgaan terwijl de hele wereld die kijkt weet dat het niet klopt? Jahoor, puur toeval.
Neh, dat is niet het geval (dat ze steevast hun medailles kopen), maar dat was wel hun eerste medaille, en het was een Oostenrijkse scheids.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, dubieuze beslissing kan wel eens voorkomen. Omkoping ook heus wel eens. Maar je laat het net klinken alsof de Duitsers steevast hun medailles bijeen briben.
Dat is ook wel extra verdacht dat het een Oostenrijkse scheids was inderdaad.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:35 schreef Thas het volgende:
[..]
Oostenrijkse scheidsrechter die haar laat doorgaan terwijl de hele wereld die kijkt weet dat het niet klopt? Jahoor, puur toeval.
Ach, njah. Voorbeelden te over. Kunstrijden, boksen, turnen.... Korea heeft zelf eens een dubieuze gouden medaille met het boksen gewonnen ten koste van Roy Jones Jr.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:43 schreef Thas het volgende:
[..]
Neh, dat is niet het geval (dat ze steevast hun medailles kopen), maar dat was wel hun eerste medaille, en het was een Oostenrijkse scheids.
En je hebt dubieuze beslissingen, waarbij 75% er tegen is en 25% voor, maar dit is een beslissing waar werkelijk niemand het mee eens is en iedereen het mee oneens is. Op dat punt stopt het "dubieus" zijn.
USAquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:50 schreef Anonymousz het volgende:
(schieten)
usa goud
denemarken zilver
qatar brons
gaat lekker met duitslandquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eventing: Eerste 2 goud voor de moffen, zilver voor de zweden en de britten, Duitsers pakken ook brons en NZL ook.
Nee. David Florence was de beste kanshebber maar die heeft het verpest.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
gaat lekker met duitsland
maar wat denk je gaat uk vandaag hun 1e goud winnen?
ah wat zondequote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. David Florence was de beste kanshebber maar die heeft het verpest.
Duitsland verdient weer een plak, zilver op de kanoslalom. Goud voor de Fransen en brons voor Slowakije.
Spanje 4
Enige dubbele goudwinnaar komt ook uit Frankrijk. Baas Agnel, en hij pakt er de komende 2 dagen ook weer 2quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:35 schreef Columbiafan het volgende:
Frankrijk onwaarschijnlijk, onwaarschijnlijk, 5 keer goud al toch? Tony opperbaas Estanguet!
Michael Jung, ruiter, ook hij heeft twee maal goudquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enige dubbele goudwinnaar komt ook uit Frankrijk. Baas Agnel, en hij pakt er de komende 2 dagen ook weer 2
wie goud en zilver?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Japan vergeet weer een gouden medaille mee te nemen bij het judo, wordt een bronzen plak.
Nog niet bekend, strijd gaat tussen een Chinese en een.. ontschiet me even, Slowaakse meen ik.quote:
Schoonspringen bedoel je?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Goud China bij duiken. Maar dat is verwacht, in Beijing hadden ze 7 van de 8 gouden medailles bij duiken.
Is dat niet hetzelfde? Ik ben een noob in die sporten. Schoonspringen is volgens mij gewoon diving.quote:
In het Engels heet het diving, maar duiken in het Nederlands is toch wel duidelijk wat anders.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde? Ik ben een noob in die sporten. Schoonspringen is volgens mij gewoon diving.
Oh, okay.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het Engels heet het diving, maar duiken in het Nederlands is toch wel duidelijk wat anders.
Er zijn in principe ook 4 goede landen: China, Kazachstan, Noord-Korea en Turkije. Maar China heeft meer mensen dus normaal meeste winnaars. Nu blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh, okay.
China valt trouwens wel tegen bij gewichtheffen. Daar haalden ze in Beijing 8 van de 15. Nu staan ze vooralsnog op 2. De lichtste twee mannenklasses hadden ze bijvoorbeeld in Beijing, die zijn nu naar Noord-Korea gegaan.
En inderdaad.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:37 schreef Leatherface het volgende:
Zit een gouden judomedaille voor Zuid-Korea aan te komen.
Heul niet. De familie Kim passeer je niet even.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zuid-Korea weer boven Noord-Korea, zoals 't hoort.
hoe doet spanje het met het voetbal?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewichtheffen:
3e goud voor Kazachstan, zilver voor Rusland, wéér brons voor Canada
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hoe doet spanje het met het voetbal?
Duitsers houden van paarden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:38 schreef Mierenneuker. het volgende:
Hoe dafuq komen die duitsers in een keer aan 2x goud?
Protesteren?
Spanje gaat er ook niet veel halen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:48 schreef sausagin het volgende:
Waar blijven de medailles voor spanje en zwitserland?
Yup, Indonesië zilver, Roemenië brons bij dat gewichtheffenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
China ook goud met gewichtheffen.
Spanje is ook niet echt een OS-land. Canada op de Zomerspelen ook niet. Die landen eindigen regelmatig onder Nederland in het klassement en het zou me niet verbazen als dat opnieuw gebeurt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Spanje gaat er ook niet veel halen.
Zwitserland nog minder. Cancellara is gevallen, verder vooral kans in de jumping, tennis en triatlon. Voor de rest zouden het allemaal verrassingen zijn, of Cancellara moet hersteld zijn voor de tijdrit morgen.
Dat is echt een verrassing.quote:
haha, bij de mannen waarschijnlijk ook goud+zilverquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is echt een verrassing.Waardeloze sport.
ECHT?!quote:
Alleen Jamieson, en die zie ik het afleggen tegen Gyurta.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:47 schreef Anonymousz het volgende:
australie valt er tegen
uk heeft morgen medaille kansen zoals het zwemmen (wellicht goud?)
Die winnen er beduidend minder dan de vorige drie Spelen inderdaad. Raakt het Sydney 2000-effect stillaan uitgewerkt?quote:
Missen een aantal echte toppers, overal net subtop.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:06 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die winnen er beduidend minder dan de vorige drie Spelen inderdaad. Raakt het Sydney 2000-effect stillaan uitgewerkt?
Misschien Magnussen morgen. Maar Australië zal nog wel wat titels winnen in het zeilen en roeien. Misschien ook in de triatlon. En ze hebben McLellan met het hordenlopen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:27 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Missen een aantal echte toppers, overal net subtop.
Je ziet je bij het zwemmen ook constant goed meedoen, maar winnen eigenlijk amper goud.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Misschien Magnussen morgen. Maar Australië zal nog wel wat titels winnen in het zeilen en roeien. Misschien ook in de triatlon. En ze hebben McLellan met het hordenlopen.
In Sydney deden ze het voortreffelijk als gastland. In Athene waren ze heel goed in het zwemmen in (baan)wielrennen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je ziet je bij het zwemmen ook constant goed meedoen, maar winnen eigenlijk amper goud.
Misschien is het niet zozeer een dalende curve, maar de stijgende curve van China. Waartegen eigenlijk amper te concurreren is.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
In Sydney deden ze het voortreffelijk als gastland. In Athene waren ze heel goed in het zwemmen in (baan)wielrennen. Eigenlijk was het in Peking al een stukje minder. Alleen bij de dames wonnen ze wat zwemtitels en het wielrennen was een sof. Wel won Australië wat titels in andere sporten waardoor ze toch hoog kwamen. Maar in zwemmen en fietsen is er toch een dalende curve. Hoewel misschien het baanwielrennen wel succesvol wordt.
Ik had mijn posting op één punt inhoudelijk aangepast.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:37 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Misschien is het niet zozeer een dalende curve, maar de stijgende curve van China. Waartegen eigenlijk amper te concurreren is.
Hockeyheren, baanwielrennen bij de dames.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Misschien Magnussen morgen. Maar Australië zal nog wel wat titels winnen in het zeilen en roeien. Misschien ook in de triatlon. En ze hebben McLellan met het hordenlopen.
Yep, ik heb mijn verhaal aangevuld.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hockeyheren, baanwielrennen bij de dames.
O'Shea lijkt me trouwens ook wel een goede kanshebber op de omnium. Maar ik weet niet hoe je de verhoudingen daar moet inschatten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hockeyheren, baanwielrennen bij de dames.
Eigenlijk alleen China, Duitsland, USA, en Rusland doen met vrijwel alle sporten mee.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:40 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik had mijn posting op één punt inhoudelijk aangepast.Ik besefte me plots dat ze bij baanwielrennen toch wat kanshebbers hebben, hoewel het goed kan dat de Britten het goud voor ze wegkapen.
We noemen Australië een topsportland, maar op de Spelen halen ze hun medailles vooral in watersporten en wielrennen. Ze hebben ook wel atletiekmedailles, maar dat is geen backbone van hun medailleoogst. In sporten als judo, gewichtheffen en een zwikkie andere krachtsporten zie je ze nauwelijks.
O'Shea is gewoon favoriet inderdaad.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:43 schreef Leatherface het volgende:
[..]
O'Shea lijkt me trouwens ook wel een goede kanshebber op de omnium. Maar ik weet niet hoe je de verhoudingen daar moet inschatten.
McLeilan? Je bedoel Sally Pearsonquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De sporten waar Australië de medailles haalt zijn eigenlijk voor een groot deel dezelfde als die van Nederland. Zij winnen doorgaans wel meer in bijvoorbeeld atletiek, Nederland wint dan weer meer plakken in bijvoorbeeld judo.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen China, Duitsland, USA, en Rusland doen met vrijwel alle sporten mee.
Misschien Clancy ook. Maar je hebt daar verder ook zo'n Arango die de wereldbeker op deze baan in Londen won en Elia Viviani. Ik weet niet precies hoe de verhoudingen liggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
O'Shea is gewoon favoriet inderdaad.
Dat is ook wel zo inderdaad.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen China, Duitsland, USA, en Rusland doen met vrijwel alle sporten mee.
En daarbij presteren de Russen met name goed bij de damesonderdelen en de Duitsers doen wel overal mee maar pakken eigenlijk maar bij een aantal onderdelen hun plakken. Zie dressuur vandaagquote:
Alsof je je daarop kunt aanpassen. Wij kunnen geen kinderen van 6 geforceerd in trainingskampen stoppen, afgezonderd van de buitenwereld. Bovendien moet je je afvragen of je je wel tot dat niveau moet willen verlagen. Kinderen afranselen is iets voor onzekere regimes die hun falen willen maskeren met sportprestaties.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:49 schreef BlaZ het volgende:
Overigens wel interessant wat men net op eurosport zegt. De Chinese atleten beschouwen elke sport gewoon als een fulltime baan. Dus geen school geen universiteit, maar puur sport.
Als de andere landen zich daarop niet aanpassen gaan ze ook gewoon niet meer winnen.
ze hebben ook geen geld hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:59 schreef Jason22 het volgende:
De Grieken hebben ook nog niks! Nu zakken ze nog verder van de Olympus en dat is niet goed in deze zware tijden. Wat zou Zeus er van zeggen?
kloptquote:
Commonwealth.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
klopt
hun vlaggen lijken zo op elkaar
top 10quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:49 schreef truedestiny het volgende:
Wat was het doel van Nederland ook alweer?
Tijdrit vrouwen - wielrennen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsers zilver, USA goud, Rusland brons.
wie zilver en brons?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:23 schreef Leatherface het volgende:
Z-Koreaans goud in het boogschieten: dames teamwedstrijd.
Ook daar moet het grotendeels nog allemaal komen. Atletiek, zwaardere klasses bij het gewichtheffen, turnfinales, boksen, vlakwater kano, worstelen bijvoorbeeld.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brons voor Singapore.
Bij het tekentafeltennis.
Zonder teken dus.quote:
tafel tennis?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
China overigens verrassend goud en zilver.
Ja.quote:
Nog een 4de plaats en we kunnen de grachtentocht beginnen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:53 schreef Leatherface het volgende:
Collectie compleet dus voor Nederland.
Omsmelten en verkopen om de schuld af te lossenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
En de volgende plak is behaald door een Griek: Het eerste brons voor de bedenkers van de spelen.
usa brons dacht ikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wielrennen tijdrit voor mannen: de Britten halen goud en brons? Duitsland haalt zilver.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:02 schreef TheVulture het volgende:
We zullen wel ergens tussen de 10 en 15 plakken uitkomen denk ik...
2 keer Kromo, 2 plakken dressuur, 2 zeilmedailles, Epke, Grol, hockeydames en misschien de mannen...
mijn foutquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
100% zeker Engeland. Froome is 3de.
China 15 gouden, 27 medailles totaal.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:32 schreef GoCanucksGo het volgende:
NBC heeft maar een alternatieve ranking gemaakt op basis van het totaal aantal plakken, zodat de VS in elk geval weer number one zijn, zoals het hoort. Wel heel on-Amerikaans om een tweede plek net zo zwaar mee te laten tellen als goud...
Ze hebben 9x zoveel brons als wijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:53 schreef Yonjuuni het volgende:
In Japan zullen ze het systeem van NBC wel kunnen waarderen ja. Die hadden zich toch wat anders voorgesteld van de spelen tot dusverre.
Precies het land dat 2nd place is 1st loser predikt, hanteert nu zo'n telling.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:32 schreef GoCanucksGo het volgende:
NBC heeft maar een alternatieve ranking gemaakt op basis van het totaal aantal plakken, zodat de VS in elk geval weer number one zijn, zoals het hoort. Wel heel on-Amerikaans om een tweede plek net zo zwaar mee te laten tellen als goud...
Vroeger was wel eens een hele Bulgaarse ploeg opgestapt na een stuk of tien positieve gevallen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Noord-Korea pwnt alle gewichthefdingen. Precies het onderdeel met meeste doping.
Volgens mij doen ze dat al tijden maar het is alsnog sneu.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Precies het land dat 2nd place is 1st loser predikt, hanteert nu zo'n telling.
Ja, breken met je principes wanneer het je uitkomt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat al tijden maar het is alsnog sneu.
Hoeveel judobrons inmiddels?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:53 schreef Yonjuuni het volgende:
In Japan zullen ze het systeem van NBC wel kunnen waarderen ja. Die hadden zich toch wat anders voorgesteld van de spelen tot dusverre.
Nja ze breken niet met principes maar het is vreemd dat ze twee verschillende manieren van denken hebben. Bij de medaillespiegel willen ze zo breed mogelijk kijken maar tijdens de wedstrijd zelf telt alleen goud.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, breken met je principes wanneer het je uitkomt.
Blijkbaar heeft China nog 2 plakken gepakt het afgelopen uur, ze staan nu inderdaad ook bij NBC bovenaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:51 schreef Nober het volgende:
[..]
China 15 gouden, 27 medailles totaal.
Amerika 10 gouden, 26 medailles totaal.
Misschien moeten ze op Brons rankschikken, daarin heeft China er maar 4 en Amerika al 8.
Edit:
Het zit niet mee, Japan heeft al 9 Bronzen, hoe krijgen ze Amerika nou bovenaan?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:03 schreef SeLang het volgende:
Zijn de uitzendingen bij jullie ook in HD?
Dat is iets dat ze al heel lang doen, maar het blijft wel vreemd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:32 schreef GoCanucksGo het volgende:
jij mag de volgende doenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meerkamp turnen mannen:
Japan goud
Duitsland zilver
USA brons
USA en Japan gelijk in brons, Duitsland maakt meer en meer goed.
oh ik ben te laat
Zit er niet in, ik ben vanavond weg.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:33 schreef BlaZ het volgende:
Goud Zuid Korea, Zilver USA bij het Schermen
..Dat was de halve finale, niet de finale.quote:
Dit zijn de dames , ik had het over de herenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:55 schreef Thas het volgende:
[..]
[..]
..Dat was de halve finale, niet de finale.
Die van de US heeft ook het brons verloren, ging naar Oekraïne.
Ahh, raakte in de war doordat het dezelfde landen betrofquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit zijn de dames , ik had het over de heren
ja wacht jij hebt toch gelijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef Thas het volgende:
[..]
Ahh, raakte in de war doordat het dezelfde landen betrof
Ja tochquote:
..De dames zijn nog niet klaarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef BlaZ het volgende:
Goud Oekraine en zilver USA bij dames
Heren Zuid-Korea brons
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef Thas het volgende:
[..]
..De dames zijn nog niet klaar
Heren Zuid-Korea brons klopt
Of we hebben het nu weer over iets anders..
http://www.london2012.com/fencing/event/women-sabre/index.html
Brons Oekraïne vrouwen, Goud/Zilver is over 20 minuten
Bij mannen Korea brons.
Ja prachtige partij echt, stond 5-12 achter en won met 15-13.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:12 schreef BlaZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Verwarrende shit dit.
Knappe overwinning van de Zuid-Koreaanse eerder op de #1 van de wereld
Je bent het er niet mee eens?quote:
Erg positief ingeschat. Krol is niet topfavoriet (wel 2e), Hockey zijn ook meerdere kanshebbers (mannen al helemaal).quote:
Het gaat om medailles he... ze hoeven niet allemaal goud te zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:06 schreef Thas het volgende:
[..]
Erg positief ingeschat. Krol is niet topfavoriet (wel 2e), Hockey zijn ook meerdere kanshebbers (mannen al helemaal).
Ohh. Dan vind ik je misschien wel wat negatiefquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gaat om medailles he... ze hoeven niet allemaal goud te zijn
+3 goud, allemaal geen topfavoriet, heerlijke scorequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:11 schreef Leatherface het volgende:
Koreanen hebben toch ook een goede dag.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:11 schreef Leatherface het volgende:
Koreanen hebben toch ook een goede dag.
Ik zie ze niet de score van 4 jaar geleden verbeteren, denk rond de 12 (was toen 13)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:14 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ja he, hopelijk de komende tijd nog.
Hmm ik onthoud dat soort dingen nooitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:14 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik zie ze niet de score van 4 jaar geleden verbeteren, denk rond de 12 (was toen 13)
de url van die smiley even bewaren![]()
Ik ben wel zo dat ik wil weten wie kanshebbers zijn enzo (ik ga niet 12 uur per dag OS zitten kijken), dus ik heb deze Wikipedia pagina al 100 keer bekeken, anders zou ik het ook niet weten hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Hmm ik onthoud dat soort dingen nooit
ja even laten makendie mistten we tenslotte hier nog
Even kijken dan maarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:27 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik ben wel zo dat ik wil weten wie kanshebbers zijn enzo (ik ga niet 12 uur per dag OS zitten kijken), dus ik heb deze Wikipedia pagina al 100 keer bekeken, anders zou ik het ook niet weten hoor![]()
Trouwens, ik denk dat 13 toch wel gaat lukken! 4x Taekwondo + 2x Boogschieten + 1x Pistoolschieten. Misschien nog wat bij gewichtheffen gezien de 2 die 4 jaar geleden daar goud haalden weer mee doen.
Waarom ben jij als Hollander zo voor Zuid Korea?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:27 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik ben wel zo dat ik wil weten wie kanshebbers zijn enzo (ik ga niet 12 uur per dag OS zitten kijken), dus ik heb deze Wikipedia pagina al 100 keer bekeken, anders zou ik het ook niet weten hoor![]()
Trouwens, ik denk dat 13 toch wel gaat lukken! 4x Taekwondo + 2x Boogschieten + 1x Pistoolschieten. Misschien nog wat bij gewichtheffen gezien de 2 die 4 jaar geleden daar goud haalden weer mee doen.
Waarom ben ik als Brabander voor Turkmenistan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom ben jij als Hollander zo voor Zuid Korea?
G>Z>Bquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:01 schreef qwerty-nl het volgende:
Weet iemand hoeveel punten goud/zilver/brons waard zijn voor de plaatsing in klassement?
Het lijkt me dat een land dat 1 keer goud gewonnen heeft, hoger staat dan een land dat 3 keer brons heeft gehaald...
Is toch wel een relevante vraag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Waarom ben ik als Brabander voor Turkmenistan?
Tuurlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Is toch wel een relevante vraag.Misschien is z'n vriendin Zuid-Koreaans?
Omdat ten zuiden van Eindhoven Turkmenistan begint?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Waarom ben ik als Brabander voor Turkmenistan?
Medaillestand gaat op aantal gouden, dan aantal zilveren, en dan aantal bronzen medailles.quote:
Aha op die manierquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:47 schreef Sautor het volgende:
[..]
Medaillestand gaat op aantal gouden, dan aantal zilveren, en dan aantal bronzen medailles.
Kijk maar naar Duitsland en Noord-Korea
http://www.london2012.com/medals/medal-count/
wanneer gaat eens spanje goud halenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roeien mannen dubbel 2:
eerste goud voor Nieuw Zeeland
zilver voor Italië
brons Slovenie
Wanneer stopt Nederland eens met falen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:04 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wanneer gaat eens spanje goud halen
vraag niet aan mijquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer stopt Nederland eens met falen?
Dat dus op je vraag.quote:
Waar zou dat dan gebeurd moeten zijn tot nu toe. Er zijn maar een paar nummers waar ze op voorhand echt een kanshebber voor goud hebben.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:04 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wanneer gaat eens spanje goud halen
Zuid Afrika gaat ook lekker, echt ver boven verwachting met al 3x goud.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roeien lichte vier z/stuurman mannen:
Goud: Zuid Afrika
Zilver: Britten
Brons: Denemarken
Eigenlijk alleen de olympische wegwedstrijd en Elosegi/Herranz bij de kanoslalomquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waar zou dat dan gebeurd moeten zijn tot nu toe. Er zijn maar een paar nummers waar ze op voorhand echt een kanshebber voor goud hebben.
Zwemmen zijn ze sterk, maar eigenlijk was alleen vandenburgh verwacht.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zuid Afrika gaat ook lekker, echt ver boven verwachting met al 3x goud.
Dat waren niet echt favorieten, in het vlakwater hebben ze meer kans. In het zeilen liggen wat kansen (o.a. Alabau die voorlopig eerste staat), Galvez bij de trap.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen de olympische wegwedstrijd en Elosegi/Herranz bij de kanoslalom
Een medaille was heel goed mogelijk ja, maar Kitajima was toch wel de grote favoriet op voorhand.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwemmen zijn ze sterk, maar eigenlijk was alleen vandenburgh verwacht.
Outsiders. Net als Belmonte, die zilver pakte.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat waren niet echt favorieten, in het vlakwater hebben ze meer kans. In het zeilen liggen wat kansen (o.a. Alabau die voorlopig eerste staat), Galvez bij de trap.
Epke.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:39 schreef Oidipous het volgende:
Nederland moet het wel hebben van de vrouwen. Dorian houdt de eer van de mannen hoog.
Vnv 214quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roeien vrouwen 8:
Goud: USA
Zilver: Canada
Brons: Nederland
112 nu. Leuk medailleaantal.
Grol en Verkerk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie gaat die 2 bronzen pakken dan?
Martina.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:41 schreef Keauning het volgende:
[..]
Wellicht Schuil en Nummerdor. Hockeyheren?
Hockeyheren hebben geen kans op goud.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:41 schreef Keauning het volgende:
[..]
Wellicht Schuil en Nummerdor. Hockeyheren?
Kans heb je altijd, of het reëel is is een ander verhaal.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hockeyheren hebben geen kans op goud.
Is onze enige reële kans op de baan at the moment.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:41 schreef Keauning het volgende:
En wat te denken van teamsprint vrouwen. Kanis en Hijgenaar?
Weet iemand of ze een kansje op brons maken?
Kirsten Wild en Teun Mulder, heb ik hier ook gelezen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is onze enige reële kans op de baan at the moment.
Moet het zelf nog zien, brons plakje zou met wat geluk en het dubbeltje dat de goede kant opvalt wel kunnen. Het blijft natuurlijk wel baanwielrennen dus dat kan nog wel eens verrassen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:31 schreef Keauning het volgende:
[..]
Kirsten Wild en Teun Mulder, heb ik hier ook gelezen?
de nederlandse verloren?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Judo vrouwen brons voor Brazilië
Ja.quote:
gaat lekker met judoquote:
goud en zilver nog niet bekend?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mexico brons bij het handboogschieten
Wordt nu voor gestreden tussen Korea en Mexicoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
goud en zilver nog niet bekend?
spanje dubbel tennis mannen naar de 1/2 finalequote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt nu voor gestreden tussen Korea en Mexico
Ik heb goede hoop voor het goud bij de K1 voor dames.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:44 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
spanje dubbel tennis mannen naar de 1/2 finale
wie weet
hoelaat is de finale?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop voor het goud bij de K1 voor dames.
Volgens mij 17.15quote:
Finale begint nu van de K1quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:53 schreef Anonymousz het volgende:
UK naar plek 5 gestegen in de ranglijst
thanksquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Finale begint nu van de K1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |