Nederlandersquote:zo 29 jul 13.00 Zeilen Mannen Finn - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Mannen Star - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Round Robin
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen 49er - Opening Series
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen Laser - Opening Series
ma 30 jul 13.05 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Opening Series
ma 31 jul 13.00 Zeilen Mannen RS:X - Opening Series
ma 31 jul 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Opening Series
do 02 aug 13.00 Zeilen Mannen 470 - Opening Series
vr 03 aug 13.00 Zeilen Vrouwen 470 - Opening Series
zo 05 aug 14.00 Zeilen Mannen Star - Medal Race
zo 05 aug 15.00 Zeilen Mannen Finn - Medal Race
ma 06 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Medal Race
ma 06 aug 15.00 Zeilen Mannen Laser - Medal Race
di 07 aug 14.00 Zeilen Mannen RS:X - Medal Race
di 07 aug 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Medal Race
di 07 aug 16.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Kwartfinale
wo 08 aug 14.00 Zeilen Mannen 49er - Medal Race
do 09 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 5-8
do 09 aug 14.00 Zeilen Mannen 470 - Medal Race
do 09 aug 17.15 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 7-8
do 09 aug 17.20 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 5-6
vr 10 aug 14.00 Zeilen Vrouwen 470 - Medal Race
vr 10 aug 15.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 1-4
za 11 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 3-4
za 11 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 1-2
quote:Kalle Coster/Sven Coster - 470
Pieter-Jan Postma - Finn
Dorian van Rijsselberge - RS:X
Rutger van Schaardenburg - Laser
Marit Bouwmeester - Laser Radial
Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 470
Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - Matchracing
Ah lekker. Welke races zijn er dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:58 schreef Multiply het volgende:
Ik hoop dat het zaterdag en maandag lekker weer is want dan zit ik er.
Als je eerste wordt krijg je 1 punt, tweede 2 enz. Als je alle tien de wedstrijden wint heb je dus 10 punten (9 eigenlijk, 1tje mag je wegstrepen).quote:Op maandag 30 juli 2012 17:58 schreef TLC het volgende:
Waarom leidt je eigenlijk als je minder punten hebt ? ja ik ben een totaal nOOb op zeilgebied
aha, op die fietszeilbootquote:Op maandag 30 juli 2012 17:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je eerste wordt krijg je 1 punt, tweede 2 enz. Als je alle tien de wedstrijden wint heb je dus 10 punten (9 eigenlijk, 1tje mag je wegstrepen).
En ook gewonnen van Finland. Ook een prima dag voor het team!quote:Op maandag 30 juli 2012 18:47 schreef Crocmaz het volgende:
Matchrace winst tegen de Fransen en nu op voorsprong tegen de Finnen
Maar waar te zien?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:47 schreef Crocmaz het volgende:
Matchrace winst tegen de Fransen en nu op voorsprong tegen de Finnen
Van de website, die het veel beter kan uitleggen dan ik:quote:Op maandag 30 juli 2012 19:09 schreef marcodej het volgende:
Hoe werkt die competitievorm van het matchracen? Eerste ronde is een poule, maar daarna knockout duels ofzo?
Eerste ronde race je tegen alle andere landen één keer. De beste 8 gaan door naar knock-out fase met nr. 1 vs. nr. 8 enz.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:09 schreef marcodej het volgende:
Hoe werkt die competitievorm van het matchracen? Eerste ronde is een poule, maar daarna knockout duels ofzo?
Zijn officiele resultaten dus ben bang van welquote:Op maandag 30 juli 2012 22:52 schreef andre77 het volgende:
Volgens http://www.london2012.com(...)t-6m-wmr/groups.html zijn de Elliott-zeilers in de race tegen Frankrijk gediskwalificeerd. Klopt dat?
Ik weet dat er iig Laser is dan.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:59 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Ah lekker. Welke races zijn er dan?
Da's bizar veel! Als hij maar doorvaart tot aan de finish dit keer...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:26 schreef Littlecreep het volgende:
Dorian heeft bij eerste boei al voorsprong van 40 seconden
Die is z'n schrapresultaat aan het bijeenvarenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:30 schreef andre77 het volgende:
Wat is er met Postma? Heeft geen tussenklassering bij de eerste boei.
Ai, dan komen er nu dus in een keer 10 punten bij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:31 schreef Coelho het volgende:
[..]
Die is z'n schrapresultaat aan het bijeenvaren
Laser Radial. Bouwmeester dus.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:32 schreef TheVulture het volgende:
Welke race heb ik nu op de stream staan bij de NOS?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:31 schreef Littlecreep het volgende:
Dorian wint de eerste race. Op 42 seconden van de nummer twee.
Toch niet dus. Ben benieuwd wat daar is gebeurd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:34 schreef TheArt het volgende:
Ik denk dat Postma wel nog meevaart, maar dat zijn zender de tijd niet goed doorgeeft. Was ook al een probleem bij Xu in de Laser Radial gisteren.
Was van tevoren wel verwacht, alleen doet Murphy het bijzonder goed. Zo goed was zeker niet verwacht. Xu en Railey vallen daarentegen wat tegen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:36 schreef marcodej het volgende:
Ierland en Belgie worden dus de concurrenten.
twitter:Topzeilen twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 13:36:45Pieter-Jan postma heeft materiaal problemen tijdens race 5, leek erop dat hij zijn onderlijk brak.... ligt laatste reageer retweet
+10 dus voor PJ.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:48 schreef TheArt het volgende:
twitter:Topzeilen twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 13:36:45Pieter-Jan postma heeft materiaal problemen tijdens race 5, leek erop dat hij zijn onderlijk brak.... ligt laatste reageer retweet
20 wordt dan zijn schrapresultaat, zijn eerste slechtste resultaat (10e) telt nu wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:50 schreef Coelho het volgende:
[..]
Wat is een onderlijk en waarom +10 en niet +20 gezien zijn 20e plaats?
1 schrapresultaat. 20 wordt dus het schrapresultaat, waardoor zijn één na slechtste resultaat (10e) gewoon telt. Daarom zegt marcodej +10.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:50 schreef Coelho het volgende:
[..]
Wat is een onderlijk en waarom +10 en niet +20 gezien zijn 20e plaats?
Is wel enorm balen natuurlijk. Maar medaille nog niet verkeken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
1 schrapresultaat. 20 wordt dus het schrapresultaat, waardoor zijn één na slechtste resultaat (10e) gewoon telt. Daarom zegt marcodej +10.
We zijn pas in race 3. Alles kan nog. Als je dit na race 7 of 8 zegt, geef ik je gelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:53 schreef TheVulture het volgende:
Bouwmeester keurig 4e... maar ze zal moeten hopen dat die Belgische en Ierse fouten gaan maken
2x pech en je hebt een enorm probleem.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
We zijn pas in race 3. Alles kan nog. Als je dit na race 7 of 8 zegt, geef ik je gelijk
Daarom ook. Morgen een stuk minder wind en Murphy heeft een probleem. Is namelijk een stuk zwaarder dan Bouwmeester.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
2x pech en je hebt een enorm probleem.
Teletekst heeft het nu ook dus zal wel kloppenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:54 schreef marcodej het volgende:
Hoe zit het nou met die vermeende DSQ voor de matchracers?
Ik weet niet hoe ver mijn NOS Teletekst achter loopt, maar ik zie niks staan hoor...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Teletekst heeft het nu ook dus zal wel kloppen
Je ziet dat ze nu 0-1 staan tegen Frankrijk...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:01 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver mijn NOS Teletekst achter loopt, maar ik zie niks staan hoor...
Heb je iets meer uitleg over die DSQ?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Teletekst heeft het nu ook dus zal wel kloppen
Neequote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb je iets meer uitleg over die DSQ?
Zijn een paar goede gasten. En dan heb ik het vooral over de Nieuw-Zeelander JP Tobin, de Pool Miarszynski en de Brit Nick Dempsey.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Wie zijn zijn grootste concurrenten TheArt?
Achteraan? 9de toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:13 schreef TheVulture het volgende:
valse start en straf ofzo... hij ligt helemaal achteraan
*opgelucht*quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:14 schreef TheArt het volgende:
Hij ligt 9eWas een foutje. Tijd kwam dus idd niet door.
Kan wel eens gebeuren dat iemand er nog handmatig wordt tussengeplaatst.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:15 schreef Felixa het volgende:
[..]
Gaat lekker daar met die tijdwaarneming!
Eerst stond er toch +1 sec?quote:
dat was bij de eerste markering. In de daaropvolgende 4min 40 is hij 45 seconden uitgelopen. Binnenbocht??quote:
Haha nee. Alles telt gewoon mee, alleen is de Medal Race voor dubbele punten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:17 schreef Felixa het volgende:
Weet iemand of je bij de medaillerace weer vanaf 0 begint, of telt je totaaltijd over alle races ook mee?
Medaillerace telt dubbel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:17 schreef Felixa het volgende:
Weet iemand of je bij de medaillerace weer vanaf 0 begint, of telt je totaaltijd over alle races ook mee?
Hoorde je een naam?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou wil ik niet veel zeggen, maar die Dorian is blijkbaar wel een baasje. De rest zit toch redelijk dicht op z'n voorganger. Hij gewoon 45 seconden voor
Ik heb niet alles meegekregen, maar is hoorde wel over dat iets een ramp was... zal daar dan wel over gaan..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:20 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij hoor ik de speakers nu over een geknapt zeil
Huh?quote:
15de in Race 1, die kan er helemaal niks van!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:22 schreef TheArt het volgende:
Ik ben qua concurrenten trouwens helemaal Julien Bontemps vergeten te noemen.
In inderdaad bijzonder slecht gestart. Dit jaar nota bene nog wereldkampioen geworden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:26 schreef Nober het volgende:
[..]
15de in Race 1, die kan er helemaal niks van!
Ze hadden het ook over een quick recovery geloof ik.... dus geen ideequote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:27 schreef TheArt het volgende:
Tenzij dat geknapte zeil natuurlijk over Dorian ging.
Ik schakelde te laat in dus hoorde het niet. Gaat wel om dezelfde boei idd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hadden het ook over een quick recovery geloof ik.... dus geen idee
Dat ging over die Australiërs in een andere klasse volgens mijquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hadden het ook over een quick recovery geloof ik.... dus geen idee
Tenzij materiaalpech natuurlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:30 schreef TheArt het volgende:
Oke dit bestaat niet. Hij kan niet opeens 3 minuten achter liggen. Dat kan niet. Zal weer de tijdswaarneming zijn idd.
Tenzij hij is gaan zwemmen niet neequote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:30 schreef TheArt het volgende:
Oke dit bestaat niet. Hij kan niet opeens 3 minuten achter liggen. Dat kan niet. Zal weer de tijdswaarneming zijn idd.
Ja dat is wel zonde inderdaad... en de Duitser op 4 puntenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:34 schreef marcodej het volgende:
Of je ze nou op een minuut vaart of niet. Zijn voorsprong is maar 2 puntjes uiteindelijk.
Maar je maakt wel ff mooi een statement.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:34 schreef marcodej het volgende:
Of je ze nou op een minuut vaart of niet. Zijn voorsprong is maar 2 puntjes uiteindelijk.
Toont wel aan dat hij in vorm is. Je surft niet voor niets een minuut weg. Maar inderdaad, verschil is niet groot nog.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:34 schreef marcodej het volgende:
Waarheid...koe.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:34 schreef marcodej het volgende:
Hij heeft niet zo'n bon temps, huhuhuhh....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:38 schreef TheArt het volgende:
Bontemps weer pas 14e. De wereldkampioen start echt vreselijk.
Klopt, moeten zo tegen Spanje en daarna tegen Denemarken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:40 schreef TheVulture het volgende:
Moeten de Elliott-dames vandaag ook nog, die zullen ook nog even aan de bak moeten om bij de beste 8 te eindigen denk ik
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:40 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heeft niet zo'n bon temps, huhuhuhh....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:54 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♫
Ik zie helemaal niks op de nosstream.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:59 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt net alsof Nederland heeft gewonnen op die site
Zal z'n pitcrew toch zeker wel doen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:17 schreef TheArt het volgende:
Postma trouwens 15e voorlopig. Die moest nog vol aan het repareren slaan voor de race.
Je ziet haar niet eensquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:24 schreef TheArt het volgende:
Ze ligt prima volgens mij. Gaat nog goed mee.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balen wel...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:17 schreef TheArt het volgende:
Postma trouwens 15e voorlopig. Die moest nog vol aan het repareren slaan voor de race.
Kan in dit topic.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:28 schreef TLC het volgende:
Kan het aan mij liggen, of is er geen topic over windsurfen ?
ok, surfer Dorian van Rijsselberghe doet het meer dan goed namelijkquote:
Als je even terugleest, zie je dat het uitgebreid behandeld is alquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:31 schreef TLC het volgende:
[..]
ok, surfer Dorian van Rijsselberghe doet het meer dan goed namelijk![]()
Die Ierse profiteert optimaal van de omstandigheden, die echt wel heel gunstig zijn voor haar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:33 schreef marcodej het volgende:
Er liggen een boot of zes, zeven tussen Bouwmeester en Van Acker.
Maar die Ierse heeft het helemaal in de vingers.
Ze schelen maar 6 kilo. Dat kun je al voor de helft overbruggen door een goed ontbijt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die Ierse profiteert optimaal van de omstandigheden, die echt wel heel gunstig zijn voor haar.
Kijken of Marit nog wat op kan schuiven. Liggen er een paar vlak voor haar.
6 kilo op het water is wel behoorlijk hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:36 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ze schelen maar 6 kilo. Dat kun je al voor de helft overbruggen door een goed ontbijt.
Hou ook maar rekening met Young, die ligt nu 2equote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:34 schreef TheVulture het volgende:
Ja Bouwmeester zal nog wel richting top 5 moeten gaan... anders loopt die Ierse echt heel erg weg
Ze staat 4e en die Ierse, Britse en Belgische staan voor haarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:35 schreef June. het volgende:
Hoeveelste staat bouwmeester in het klassement vergeleken met degene die nu voorop liggen?
Dat is het virtuele klassement.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ze staat 4e en die Ierse, Britse en Belgische staan voor haar
http://www.london2012.com(...)v=20120731-141013624
Komt omdat ze allemaal een volledig andere stroming pakken en daardoor vertekent het echt heel erg.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:41 schreef TheVulture het volgende:
Dat die beelden zo kunnen vertekenen he... Bouwmeester lijkt vlak achter de Britse te zitten maar toch is dat volgens mij niet zo
Zeker, dan zou het opnieuw een prima resultaat zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:44 schreef marcodej het volgende:
Nog een plek of 3, 4 stijgen zou mooi zijn.
Klopt, al doet Railey toch wat matig.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:45 schreef TheVulture het volgende:
Er laten nog maar weinig favorieten echt grote steken vallen tot nu toe
Bij alle onderdelen (behalve het matchracing) is er een Medal Race. Uitslagen daarvoor tellen gewoon mee, Medal Race zelf telt dubbel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:46 schreef geitenbrei het volgende:
Grappig hoe 'je' (ik) dit ineens ga(at) volgen omdat het op de OS is.
Ik heb een vraagje. Ik kan het nu niet vinden, maar ik geloof dat bij het windsurfen er uiteindelijk een 'medal race' is. Tellen de uitslagen van daarvoor (dus bijvoorbeeld die van vandaag) dan mee, of begint men op die dag weer opnieuw met tellen?
Groet!
Waarom zou je dan opnieuw beginnen met tellen? De punten van die race tellen dubbel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:46 schreef geitenbrei het volgende:
Grappig hoe 'je' (ik) dit ineens ga(at) volgen omdat het op de OS is.
Ik heb een vraagje. Ik kan het nu niet vinden, maar ik geloof dat bij het windsurfen er uiteindelijk een 'medal race' is. Tellen de uitslagen van daarvoor (dus bijvoorbeeld die van vandaag) dan mee, of begint men op die dag weer opnieuw met tellen?
Groet!
Service he?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:48 schreef marcodej het volgende:
Maar waarom heeft de NOS deze sport nog volledig genegeerd? Zelfs een sport met wat medaillekansen voor Nederland, hun doelgroep.
Dat gaat toch wel erg lastig worden allemaalquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:49 schreef Montov het volgende:
Nederland achter Tsjechie. Niet geteld hoeveelste bij de 4e boei
Ik denk dat ze alleen de laatste race uitzendenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:48 schreef marcodej het volgende:
Maar waarom heeft de NOS deze sport nog volledig genegeerd? Zelfs een sport met wat medaillekansen voor Nederland, hun doelgroep.
Oké, top. Dat lijkt gunstig!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bij alle onderdelen (behalve het matchracing) is er een Medal Race. Uitslagen daarvoor tellen gewoon mee, Medal Race zelf telt dubbel.
Bij veel sporten gebeurt dat. Je zou de rest van de races als kwalificatie voor de medal race kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waarom zou je dan opnieuw beginnen met tellen? De punten van die race tellen dubbel.
Half tegen de wind in, en met zijwind het zeil zo plaatsen dat je de goede kant uitvaart.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:50 schreef marcodej het volgende:
Even als zeilnoob: hoe kom je vooruit bij tegenwind?
Je zeil werkt als een verticale vleugel. Dus als je tegenwind hebt kan je de positie van je zeil zo aanpassen dat de lucht aan de ene kant van het zeil sneller gaat dan aan de andere kant. Door het (statische) drukverschil wat ontstaat door verschil in snelheid van de lucht aan beide kanten krijg je dan een kracht die een component heeft die vooruitstuwt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:50 schreef marcodej het volgende:
Even als zeilnoob: hoe kom je vooruit bij tegenwind?
Medaillekansen daar lijken even uit beeld daarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:54 schreef TheArt het volgende:
Postma 13e in de 6e race. Door dat materiaalprobleem een slechte dag voor PJ.
Liggen nu voor bij de laatste boei, voor het eerst!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:56 schreef Szura het volgende:
De matchracers staan nog steeds op DNF tegen Spanje
Tegen DEN dicht bijeen
Elliot?quote:
Het geinige is dat dit totaal buiten de zeilbond om is gegaan. Ze zijn uit de kernploeg gestart en hebben een eigen ploeg opgericht met privesponsor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:01 schreef TheVulture het volgende:
De Elliot was toch ook best veel in geinvesteerd door de zeilbond? Dat valt dan wel effe tegen allemaal
En samen met die DQ slaan die kansen dus ineens om.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:01 schreef DeeBee het volgende:
Weer de sprint naar de finish verloren, tweede race op rij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Gewoon erg zuur, ook met die DSQ erbijquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:01 schreef andre77 het volgende:
Nog niet kansloos natuurlijk. Nog 5 races te gaan en waarschijnlijk iets van 8e. Maar er moeten nu wel races gewonnen worden.
We zitten pas bij race 4. Er is echt nog niet zoveel aan de hand.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:03 schreef andre77 het volgende:
Op Van Rijsselberghe na een slechte dag met zeilen. Bouwmeester blijft in het spoor, maar het goud gaat uit zicht.
Voor Bouwmeester wordt het langzamerhand hopen op een fout of veranderende omstandigheden ja. Met deze wind lijkt de Ierse niet te houden. Maar het kan nog allemaal.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:03 schreef andre77 het volgende:
Op Van Rijsselberghe na een slechte dag met zeilen. Bouwmeester blijft in het spoor, maar het goud gaat uit zicht.
Maar dat heeft dus flinke invloed op zijn 'eindklassement' zie ik? Hij staat nu 5de maar de kansen op goud zijn best wel flink geslonken? Had hij daar uberhaupt wel kans op?quote:
Jep had hij zeker een kansje op. Maar die materiaalpech is een flinke streep door de rekening.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:07 schreef Keauning het volgende:
[..]
Maar dat heeft dus flinke invloed op zijn 'eindklassement' zie ik? Hij staat nu 5de maar de kansen op goud zijn best wel flink geslonken? Had hij daar uberhaupt wel kans op?
En hoe gaat dat dan in de Medal race zoals op London2012.com staat? Je hebt eerst 10 races en dat bepaalt waar je in die Medal race start oid?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep had hij zeker een kansje op. Maar die materiaalpech is een flinke streep door de rekening.
Races verschillen. Dit is een hele lange race. Bepaalt de organisatie per race.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:09 schreef TheVulture het volgende:
Die dames varen echt op een heel ander traject dan gisteren lijkt het wel.. met veel meer boeien of niet?
Volgens mij mag je je slechtste score schrappen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:09 schreef Keauning het volgende:
[..]
En hoe gaat dat dan in de Medal race zoals op London2012.com staat? Je hebt eerst 10 races en dat bepaalt waar je in die Medal race start oid?
Nope. Eerst 10 races. De beste 10 in de stand, waarbij het slechtste resultaat geschrapt mag worden, gaan naar de Medal Race. Starten gewoon allemaal tegelijk in de MR, dus dat maakt niets uit.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:09 schreef Keauning het volgende:
[..]
En hoe gaat dat dan in de Medal race zoals op London2012.com staat? Je hebt eerst 10 races en dat bepaalt waar je in die Medal race start oid?
En die voorgaande 10 races tellen ook gewoon mee voor de uiteindelijk medailleverdeling of telt enkel die MR?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope. Eerst 10 races. De beste 10 in de stand, waarbij het slechtste resultaat geschrapt mag worden, gaan naar de Medal Race. Starten gewoon allemaal tegelijk in de MR, dus dat maakt niets uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |