uhm, dan zouden er alleen eigen doelpunten gescoord worden, volgens mij is dat niet de bedoeling van het spelquote:Op maandag 30 juli 2012 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik verwacht elk moment een telefoontje van Koeman waarin hij de magische woorden spreekt.
Roy, hoe zou jij het vinden om voor een bedrag van 6 ton per jaar mijn nieuwe, bikkelharde, vliegensvlugge, tactisch sterke rechts back te worden?
Dan zeg ik: Ronald, dat wil ik best doen, maar laat dat geld maar zitten joh, ik doe het voor de club, omdat jullie me nodig hebben.
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik verwacht elk moment een telefoontje van Koeman waarin hij de magische woorden spreekt.
Roy, hoe zou jij het vinden om voor een bedrag van 6 ton per jaar mijn nieuwe, bikkelharde, vliegensvlugge, tactisch sterke rechts back te worden?
Dan zeg ik: Ronald, dat wil ik best doen, maar laat dat geld maar zitten joh, ik doe het voor de club, omdat jullie me nodig hebben.
Dan sta ik volgend jaar met tranen in mijn ogen op de coolsingel met die schaal in mijn handen en dan draag ik hem op aan jou.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat jij dat telefoontje zal krijgen!!
Helemaal niks in Rotterdam!
Jij hebt mooi niet zien spelen in mijn gloriedagen zeker.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Als feyenoord jou nodig heeft gaat het wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht met de club he
Zelfs als ze het doel vergroten en jij als enige persoon op de mat staat krijg je hem er nog niet in schatquote:Op maandag 30 juli 2012 19:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan sta ik volgend jaar met tranen in mijn ogen op de coolsingel met die schaal in mijn handen en dan draag ik hem op aan jou.
Zonder jullie vertrouwen had ik dit nooit kunnen bereiken.
En het deed me ontzettend goed om te weten dat er toch ajacieden waren die juichte toen ik er 2 inschoot in de Arena
Iedereen had gloriedagen in de F-jesquote:Op maandag 30 juli 2012 19:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt mooi niet zien spelen in mijn gloriedagen zeker.
Nigga please, ik had in de jeugd de bijnaam Koeman vanwege mijn vlammende schot.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfs als ze het doel vergroten en jij als enige persoon op de mat staat krijg je hem er nog niet in schat
Ik niet, ik was te goed voor de F-jes.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen had gloriedagen in de F-jes
'Je bent een koe, man!' is niet hetzelfde hequote:Op maandag 30 juli 2012 19:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nigga please, ik had in de jeugd de bijnaam Koeman vanwege mijn vlammende schot.
Ik speelde in de D vaak 2 wedstrijden op een dag, deed ik ook met de C mee.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik niet, ik was te goed voor de F-jes.
Mocht gelijk in de E-tjes spelen
Moeten ze wel op tijd bellen, anders heb ik al andere plannenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:13 schreef Monopoly het volgende:
Laat die joden de schaal maar pakken.
Wij vieren Europees succes op de Coolsingel.
CL cup komt naar 010
Nee de schaal ook niet.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:13 schreef Monopoly het volgende:
Laat die joden de schaal maar pakken.
Wij vieren Europees succes op de Coolsingel.
CL cup komt naar 010
heul niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |