En ze hebben de afgelopen week lekker kunnen oefenen met 25 graden hier. Dat is toch mooi meegenomen.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:37 schreef ace_eleven het volgende:
om 20h is het nog maar 23 graden, dat valt echt wel mee, hoef je je volgens mij niet zo veel zorgen om te maken, gewoon lekker voetbalweer
Is dat Uli?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:47 schreef Lastpost het volgende:
Zochten we nog een fysiek sterke spits?
[ afbeelding ]
Akinfenwa toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:47 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 30-07-2012 om 17:39:00Feyenoord wil een vervanger voor Ron Vlaar aantrekken. Dat heeft Martin van Geel zojuist in Kiev tegen RTV Rijnmond gezegd. #kiefey reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 30-07-2012 om 17:39:59Van Geel: 'We zoeken niet per se een centrale verdediger maar wel een leiderstype voor in de as. Daarvoor hebben we een budget van 4 ton.' reageer retweet
Ik zoek nog een vrijstaande villa in Amsterdam. Daarvoor heb ik een budget van 4 tonquote:Op maandag 30 juli 2012 17:58 schreef Slobeend het volgende:
'Daarvoor hebben we een budget van 4 ton.'
4 tonquote:Op maandag 30 juli 2012 17:58 schreef Slobeend het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 30-07-2012 om 17:39:00Feyenoord wil een vervanger voor Ron Vlaar aantrekken. Dat heeft Martin van Geel zojuist in Kiev tegen RTV Rijnmond gezegd. #kiefey reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 30-07-2012 om 17:39:59Van Geel: 'We zoeken niet per se een centrale verdediger maar wel een leiderstype voor in de as. Daarvoor hebben we een budget van 4 ton.' reageer retweet
Zelfs als die 4 ton het salarisbudget betreft, zit je in de Topklasse te vissenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor 4 ton heb je 3 spitsen die beter zijn dan de bagger die we nu hebben
Ik zie Guidetti nog wel komen.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:23 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik hoop niet dat Guidetti komt zou zonde zijn van het geld. Ik denk dat hij met die infectie van hem er wel een seizoen uitligt
quote:Feyenoord heeft de hoop op de terugkeer van John Guidetti niet opgegeven. 'We zitten op het vinkentouw,' vertelt technisch directeur Martin van Geel aan RTV Rijnmond. 'Het zegt wel iets dat hij bij Manchester City rugnummer 60 heeft gekregen,' vervolgt Van Geel. 'Dat zou bij ons anders zijn. Ik wil echter niemand blij maken, maar we volgen hem wel.'
Guidetti is nog altijd herstellende van de blessure die hem in de slotfase van het vorige seizoen parten speelde. De Zweedse aanvaller is nog minimaal twee tot drie maanden uitgeschakeld.
minimaal 2 tot 3 maanden. Aangezien Guidetti volgens vele in dit topic erg ongezond leeft (elke dag vapiano's, draagt geen jas, blowende vriendin) zal het wel minstens een half jaar wordenquote:
Akinfenwaquote:Op maandag 30 juli 2012 17:47 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn sprintsnelheid is waarschijnlijk wel lager dan die van burger kingquote:Op maandag 30 juli 2012 18:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Akinfenwa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een beest
Hij maakt het dan weer wel goed op krachtquote:Op maandag 30 juli 2012 18:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zijn sprintsnelheid is waarschijnlijk wel lager dan die van burger king
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |