"Excuses voor de verwarring en het ongemak. Gr gr"quote:Op maandag 30 juli 2012 20:02 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Eventueel nog met commentaar of alleen maar de link?
'Open deze link'quote:Op maandag 30 juli 2012 20:02 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Hmm, dat is lastig. Ik denk dat beide opties geen kwaad kunnen.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:02 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Wie stemt hiermee in?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:05 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
"Excuses voor de verwarring en het ongemak. Gr gr"
maar niet iedereen is zoals jijquote:Op maandag 30 juli 2012 20:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik zou Marianne vragen of je bij haar langs mag komen om het uit te leggen. Wie weet scoor je nog wel een gratis koffie
Maar ik hou dan ook heel veel van koffie. Daarvoor reis ik graag het land doorquote:
Verstuurd.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:05 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
"Excuses voor de verwarring en het ongemak. Gr gr"
Ze is nu bezig een FOK! account te maken en zal zo via hier antwoordenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:53 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Nee Marianne negeert mij gewoon, saai kort pittig kapsel met hip montuurtje mens dat het is.
Dafuq?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:57 schreef Drinky het volgende:
AAN AL MIJN VROUWELIJKE BUURTJES ZOU IK IETS WILLEN ZEGGEN ? WE HEBBEN EEN GEK TUSSEN ONS ZITTEN EN DIE MOET WEG ? HET IS SILVAYN VANBRAMEN DOET ALLERLEI VUILE VOORSTELLEN AAN DE VROUWEN EN VERZIND DE GEKSTE DINGEN DIT MOET OP HOUDEN IK KEN PERSOONLIJK IEMAND DIE MET GARDENS IS GESTOPT VOOR DIE GEK ,IKZELF HEB HEM EEN TIJDJE GELEDEN AL VERWIJDERD WE ZIJN MET VERSCHILLENDE PERSONEN DIE ER VEEL LAST VAN HEBBEN EN HEBBEN AL NAAR FB GESCHREVEN DAMES VERWIJDER HEM AUB ZODANIG DAT HIJ NIET VERDER KAN GAAN STOP MET HEM DIT IS EEN ZEER SERIEUSE OPROEP
Waarom wil je dat doen dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:01 schreef Coca_Cola het volgende:
Ik heb nu echt de neiging om wat gegevens van haar hier neer te zetten. Als het te Googelen is dan zou het ook hier mogen komen te staan.
En waarom zouden wij dat moeten weten?quote:
Maar waarom moeten we dat weten dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:02 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Dan weet men wie zij is.
Een foto. Een achternaam. Iets.
Je hebt van die FOK!kers. Maar laat maar zitten dan.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:04 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Maar waarom moeten we dat weten dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |