Dat doe ik deze weken dan ook nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Mop, ik ook!
Maar als ik dan hier het gezever over Domien weer lees, vind ik dat gewoon jammer. Je hoeft niet te luisteren
C&S gaan over, want dan zijn er weer minder grootverdieners(Cat. Balkie+) bij de NPOquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gaat het multitalent Domien V. naar 538?
Goedzo, beter voor je bloeddrukquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat doe ik deze weken dan ook niet.
Op de vrijdagavond (en misschien zaterdagochtendquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaat nergens op, je hebt een prima zangstem! En anders je collega's met commentaar hoeken, doe ik ook![]()
En ik heb geen weekend, slechts een dagje vrij omdat ik afgelopen weekend heb gewerkt. Komend weekend wel vrij![]()
Al bijna helemaal volgepland, maar goed...
Hou het eerst maar eens bij vrijdagavond, niet te hard van stapel lopen enzulksquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op de vrijdagavond (en misschien zaterdagochtend) na is m'n weekend vrij leeg
Mag hoor, als je me vrijdag maar met rust laatquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou het eerst maar eens bij vrijdagavond, niet te hard van stapel lopen enzulks![]()
Ben benieuwd, ik ga je komend weekend nog wel even stalken
Tuurlijk laat ik je vrijdag met rust, zo'n klerewijf ben ik nu ook weer nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mag hoor, als je me vrijdag maar met rust laat
Ik ga er niet vanuit en het is zeker niet m'n intentie, maar je weet't nooit
Sorryquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
Killers
Nummer lijkt bovendien sprekend op hun vorige plaat... Of op het werk van die zanger alleen
Fijnquote:
Ik ben zaterdag eindelijk door het leuke meisje geholpen wat bij de slager werktquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:13 schreef minthy het volgende:
Heeft er nog iemand een amusante anekdote te vertellen?
En ze had geen ballenbak mee? Dan was het vast een anderquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag eindelijk door het leuke meisje geholpen wat bij de slager werkt
Ze heet Lucille (en loopt verder heel normaal)
GROEN GROEN GROENquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:19 schreef minthy het volgende:
[..]
En ze had geen ballenbak mee? Dan was het vast een ander
Dat geldt voor alle datingsitesquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:27 schreef minthy het volgende:
Gein, ik vind het net een trieste vleeskeuring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |