quote:
nee, dat doe ik maar nietquote:Op maandag 23 september 2013 11:57 schreef [url=http://forum.fok.nl user/profile/224207]Fascination[/url] het volgende:
[..]! Dit klinkt alsof het rampzalig was. Vertel!
De kunst is dan ook om met mensen te meeten die op FOK! gewoon hetzelfde zijn als in real life.quote:Op maandag 23 september 2013 12:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik denk dat dat het beeld dat ik bij sommige users heb zou verstoren. Bijvoorbeeld dat LompeHork geen god is en Tong geen werkloze ADHD'er. Fopje geen zeug en smegmanus geen kneus. Dat kan m'n autisme niet aan.
T is watquote:Op maandag 23 september 2013 12:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik denk dat dat het beeld dat ik bij sommige users heb zou verstoren. Bijvoorbeeld dat LompeHork geen god is en Tong geen werkloze ADHD'er. Fopje geen zeug en smegmanus geen kneus. Dat kan m'n autisme niet aan.
Ze zijn bang voor je oostblok hoerquote:Op dinsdag 24 september 2013 08:07 schreef Dven het volgende:
Geen FOK!ker ooit zo stom geweest mij te willen meeten
Op FOK! ja.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:25 schreef Significantie het volgende:
Hmm
- MadJackthePirate
- Chai
- xtheway
- titta1992
- madeliefff
- Wickedman
- Haan33
- Piye
- mahl
- tetou haribo nogwat
Dit en dan een paar mensen nietquote:Op maandag 23 september 2013 03:21 schreef Unscrewed het volgende:
[ code verwijderd ]
Als ik mensen ben vergeten, is dat omdat ik een deel van Moira.'s lijst heb gejat.
Kloptquote:Op woensdag 25 september 2013 14:49 schreef SpacyColours het volgende:
Ik heb nog helemaal niemand ontmoet, niemand mag mij
lolwutquote:Op woensdag 25 september 2013 14:44 schreef Rodawa het volgende:
chroestjov ons in de gaten heeft gehouden
Het was een geslaagde dag, dat zeker.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:44 schreef Rodawa het volgende:
Alleen JMF, VMS, Aber en ZarB tijdens de KLB-lurkmeet. Het schijnt echter wel zo te zijn dat chroestjov ons in de gaten heeft gehouden, desondanks was het een geslaagde dag.
Het is correct.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |