Nee, want dan zou je nooit het van Abbe er op kunnen krijgenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die panorama van Eindhoven is die gemaakt vanaf de TU?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:49 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Nee, want dan zou je nooit het van Abbe er op kunnen krijgen
Ik heb mijn manieren
die foto is toch gewoon vanuit de flat op het hh-plein genomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je de spoiler niet gezien?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 06:05 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
die foto is toch gewoon vanuit de flat op het hh-plein genomen
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:49 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Nee, want dan zou je nooit het van Abbe er op kunnen krijgen
Ik heb mijn manieren
Ah vandaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vroeg het me al af haha
I solemnly swear i'm up to no good
Ja, maar die zijn ze ook aan het verbouwenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 06:05 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
die foto is toch gewoon vanuit de flat op het hh-plein genomen
Naturel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Mooi! Hoe belicht jij? Scherm, flitsers of alleen au naturel?
Mooie dame met een mooie blik en mooi gekadreerd. Persoonlijk vind ik de schaduwpartij in haar gezicht iets te hard. Tekent haar gezicht te veelquote:
Maar niet met een kraanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:19 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn ze ook aan het verbouwen
HDR? Mooi geluktquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:08 schreef oviedeee86 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Munkfors HDR by stefanamsterdam, on Flickr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |