Had ik eerst al gedaan en die verwees me naar een of ander formulier op de website..quote:Op maandag 30 juli 2012 13:06 schreef Perruche het volgende:
MC, misschien is bellen beter dan mailen, in mijn ervaring zijn ze dan nogal eens coulanter!
Echt?quote:Op maandag 30 juli 2012 13:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Klote mc
loveli, dat van die onevenredige verdeling zal best. Zus van vriend werkt meer uur dan haar vriend, maar hij wil niets in het huishouden doen, dus doet zij het.
bij mij zou dat niet werken
Dat ze bestaan verwondert me niet, dat er nog vrouwen zijn die daar in blijven trappen welquote:Op maandag 30 juli 2012 13:17 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Echt?
Dat zulk soort mannen nog bestaan![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:15 schreef Perruche het volgende:
Lijstjes update:
O: dubbele speltboterham boter/salami, 2 pruimen
T: 40 gr nootjes
L: dubbele bth geitenkaas, 300 gr salade van ijsbergsla, courgette, komkommer, paprika, zonnebloempitten en rettich, beker karnemelk
T: appel, peer
B: 2x20 minuten fietsen
D: spaanse tortilla + tomatensalade
S: fitness & 5,5 km hardlopen
T: eiwitshake met sojamelk en banaan
1800 kcal volgens eetmeter, ik vind het eigenlijk wel een mooi lijstje!
En vervelend MC, ik hoop dat je ze nog terugkrijgt...
Zo is het wel, hersenen van vrouwen zijn anders, vrouwen zien meer details dan mannen. En vrouwen ergeren zich sneller aan iets dan mannen.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:21 schreef An24 het volgende:
Freud moet af en toe ook even tot het huishouden gezet worden. Dingen als "ik ben een man en zie het niet", of "onzichtbaar vuil bestaat niet" gaan er bij mij ook niet in
Ach, op de foks lees je regelmatig over vreemdgaan of losse handjes accepteren, dan valt een male chauvinist pig zijn nog mee.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat ze bestaan verwondert me niet, dat er nog vrouwen zijn die daar in blijven trappen wel
Vrouwen schijnen vaker te meppen dan mannen (statistiek enzo). Alleen mannen kunnen harder slaan, dus zijn gevaarlijker.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ach, op de foks lees je regelmatig over vreemdgaan of losse handjes accepteren, dan valt een male chauvinist pig zijn nog mee.
Zo iemand zou het echter nog geen week met mij uithouden
Was toch laatst uit onderzoek gebleken dat vrouwen sneller vreemdgaan maar dat mannen dat eerder accepteerden?quote:Op maandag 30 juli 2012 13:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ach, op de foks lees je regelmatig over vreemdgaan of losse handjes accepteren, dan valt een male chauvinist pig zijn nog mee.
Zo iemand zou het echter nog geen week met mij uithouden
quote:40 procent van de vrouwen bedriegt hun vriend, tegenover 34 procent van de mannen.
quote:Vreemdgangers zijn meestal niet van plan hun partner te verlaten. Maar als hún partner vreemd gaat dan zegt 40 procent van de vrouwen dat ze hun partner zouden dumpen tegenover 30 procent van de mannen.
Jeetje, vaker slaan, vaker vreemdgaan... Wat nou het zachte geslachtquote:Op maandag 30 juli 2012 13:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Was toch laatst uit onderzoek gebleken dat vrouwen sneller vreemdgaan maar dat mannen dat eerder accepteerden?
Dacht dat het percentage gelijk was.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:26 schreef V1z0R het volgende:
Voor Perr:[ afbeelding ]
Was toch laatst uit onderzoek gebleken dat vrouwen sneller vreemdgaan maar dat mannen dat eerder accepteerden?
Ben ook een verzamelaar. Ik verzamel afwas tot de borden op zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 13:27 schreef Perruche het volgende:
Mijn man ziet vuil ook niet. Hij ziet ook dingen niet die recht voor zijn neus liggen. Een echte jager, ik een verzamelaar
Ohquote:
Ja, die doen bitchslap hequote:Op maandag 30 juli 2012 13:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oh
Dit was dan ook in het VK onderzocht...
Mijn data zijn (is?) uit de VSquote:Op maandag 30 juli 2012 13:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oh
Dit was dan ook in het VK onderzocht...
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ben ook een verzamelaar. Ik verzamel afwas tot de borden op zijngelukkig hebben we geen groot servies.
Wie iemand alsvast inzetten op mijn vetpercentage?quote:De health check is een onderzoek van 30 minuten waarbij je bloedsuiker, bloeddruk, BMI en vetpercentage wordt gemeten. Ook kun je een conditietest laten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik was zelf ook onder de indruk. Ook wel omdat de dame die de test afnam er ook wel wat geschrokken bij keek.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:28 schreef Novem het volgende:
Die Engelse wijven zijn altijd dronken, dat kan de cijfers verklaren. Oh nee, de mannen zijn dat ook altijd
Henk, 48%? Zelfs de chubz0rs bij Biggest Loser hebben meestal ergens tussen de 45 en 50
Dus het zal vast niet goed zijn
Ah, jij zit zeker te azen op de dumbells van 32-60 kilo?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:42 schreef V1z0R het volgende:
Dumbells wel nog vrij duur
Ohdaar wordt gigantisch veel op geboden...
Ik zoek nog een collega?!quote:
Ik ken de tafels!!quote:Op maandag 30 juli 2012 15:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zoek nog een collega?!
Ben je goed met cijfers?
Dat is een begin.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:26 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik ken de tafels!!
Ik wil jou wel als collega
Welke opleiding moet ik dan doen? Want dan begin ik vastquote:Op maandag 30 juli 2012 15:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is een begin.
Ik hoop ooit weer een echt leuke werkgever te vinden, en dan gaan we gezellig samenwerken.
Iets economisch is wel handig. Of in ieder geval iets met een behoorlijke cijfermatige/analytische insteek.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:29 schreef Nallie het volgende:
[..]
Welke opleiding moet ik dan doen? Want dan begin ik vastword ik wel moddervet van al die taarten die jij mee naar je werk neemt!
Als ik me bedenk wat voor werk je doet, dan doe ik ditquote:
Waarom beginnen we geen taartenwinkel dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Iets economisch is wel handig. Of in ieder geval iets met een behoorlijke cijfermatige/analytische insteek.
En ik bak alleen taarten als ik het naar mijn zin heb.Nu dus even niet.
Hmmmmmm..... dat is een optie natuurlijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:34 schreef Nallie het volgende:
[..]
Waarom beginnen we geen taartenwinkel dan?
Jajajaja, ik heb hier nog een bakje snijbonen voor mn neus staan die ik zo op ga eten en dan staat er nog een bak kwark voor na het sporten (misschien ook voor het sporten) en ik heb net bananen gehaald. Dan kan ik tenminste lekker knallen bij de kickfit. Als de spierpijn dat toelaat dan.quote:
Ik vind je een fantastisch wijfquote:Op maandag 30 juli 2012 15:26 schreef MarMar het volgende:
Mijn dochter heeft zin in cake, ik heb haar een recept in de handen geduwd, ga maar proberen
Ik denk dat de keuken straks een ravage is whehe.
Ik heb wel een foto voor je? Van afgelopen week, na het sporten in strak outfitje.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik vind je een fantastisch wijf
Henk, nou hoe vet ben je??
Perr, keurig lijstje
quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 16:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto voor je? Van afgelopen week, na het sporten in strak outfitje.![]()
Kun je zelf beoordelen of ik een vetpercentage van 48% heb.
Zie FB.quote:
[spuit11]quote:Op maandag 30 juli 2012 13:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo is het wel, hersenen van vrouwen zijn anders, vrouwen zien meer details dan mannen. En vrouwen ergeren zich sneller aan iets dan mannen.
De meesten dan.
quote:Op maandag 30 juli 2012 15:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik vind je een fantastisch wijf
Henk, nou hoe vet ben je??
Perr, keurig lijstje
Cakebeslag is NOG lekkerderquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 16:26 schreef MarMar het volgende:
Ze stond net te juichen "Jah hij komt bijna boven het blik uit!" da's in elk geval al 1 ding van de cake die goed gelukt is hahaNog een half uurtje.
Volgens mij is dat in dit geval nog heul niet zo erg.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:30 schreef An24 het volgende:
[..]
Cakebeslag is NOG lekkerder
-edit- ik schaam me er een beetje voor dat ik weet wat vaiz bedoelt
Geweldig! Enjoyquote:Op maandag 30 juli 2012 17:12 schreef MarMar het volgende:
Cake is goed geluktlekker luchtig.
En niet cake van een pakje![]()
*trots* en dochterlief is reuze blij![]()
Daar verbaas ik me wel vaker over, dat mensen (om niet te zeggen mannenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:24 schreef An24 het volgende:
[..]
[spuit11]
Ik weet dat mannen het niet zien, maar das geen reden om niets te doen. Kwestie van wekelijks de vinger over de kast te halen.... Ohw wacht, er ligt wel stof....meneer is slim dus zulke tructjes moet hij wel kunnen verzinnen
[/Spuit 11]
Is het bij jullie ook al zo gezellig?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Iets economisch is wel handig. Of in ieder geval iets met een behoorlijke cijfermatige/analytische insteek.
En ik bak alleen taarten als ik het naar mijn zin heb.Nu dus even niet.
Precies.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:23 schreef Mini. het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me wel vaker over, dat mensen (om niet te zeggen mannen) die bijv. in hun werk heel slim en handig zijn, in het huishouden ineens vanalles niet kunnen. Bijv. steevast met de verkeerde boodschappen thuiskomen. Dan doe je dus gewoon geen moeite.
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:38 schreef Jagärtrut het volgende:
Thuis! Eindelijk....nu maar eens gezond eten koken...
Mooi Perr! En lekker! Mijne is crapquote:Op maandag 30 juli 2012 19:46 schreef Perruche het volgende:
Lijstjes update:
O: dubbele speltboterham boter/salami, 2 pruimen
T: 40 gr nootjes
L: dubbele bth geitenkaas, 300 gr salade van ijsbergsla, courgette, komkommer, paprika, zonnebloempitten en rettich, beker karnemelk
T: stukje appeltaart
B: 2x20 minuten fietsen
D: spaanse tortilla (van 2 eieren + 150 gr aardappel) + tomaten/komkommer salade
S: fitness & 5 km hardlopen
T: eiwitshake met sojamelk en banaan, 2 blokjes chocolade
O: appel, kiwi, speltflakes, yoghurtquote:
"Stiefzoon" heeft weer de Nijmeegse gehaald en ook aandacht gevraagd voor ALS.. Mooi wat geld binnen gehaald.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:53 schreef loveli het volgende:
Op 9 sept. is de Amsterdam city swim. 2 km door grachten zwemmen om aandacht te vragen voor de spierziekte ALS. Zwemmen is niks voor mij, maar het is wel een goed doel.
yes! En we hebben in twee weken verhuizen enzo maar een keer een hele kleine stribbeling gehad, en dat was omdat ik stom ben....quote:
Klinkt goed. Waar vind ik die?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:36 schreef motorbloempje het volgende:
bakken! Straks maar 's een vers brood bakken voor morgen.
Jillian braaf gedaan, hardlopen gaat naar morgenochtend want dan schijnt als 't goed is de zon niet.
Wil hierna de ripped in 30 serie van Jillian gaan doen. Net even week 1 zitten kijken en ondanks dat er veel dezelfde oefeningen in zitten, zitten er ook veel andere leuke elementen in.
Valt toch wel mee?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:51 schreef Nallie het volgende:
[..]
O: appel, kiwi, speltflakes, yoghurt
T: 5 dropjes
L: stuk volkorenstokbrood met tonijnsalade
T: paar tucjes, 200 gr cherrytomaatjes
T: 5 dropjes
D: kikkererwten/courgette/aubergine/tomaten/ui/knoflook prutje met beetje chorizo
T: yoghurt met fruit ofzo
B: spartelen in t Tikibad en slenteren door t park, oh en stress
Ja zo op een rijtje wel, maar te weinig en ssssuikerquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:05 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja zo op een rijtje wel, maar te weinig en ssssuiker
Misschien waren t wel 15 dropjes
Tof van hem!quote:Op maandag 30 juli 2012 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
"Stiefzoon" heeft weer de Nijmeegse gehaald en ook aandacht gevraagd voor ALS.. Mooi wat geld binnen gehaald.
Jagertje
Mijn lijstje komt uit op 2400..
Nee? Reageer mobiel, misschien wat meer steekwoorden dan gewend. Ben me iig nergens van bewust.quote:
Ah oke, je komt wat vinnig over vandaagquote:Op maandag 30 juli 2012 20:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee? Reageer mobiel, misschien wat meer steekwoorden dan gewend. Ben me iig nergens van bewust.
vis een optie?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:46 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ah oke, je komt wat vinnig over vandaag
Hoop dat het droog blijft. Veel plezier!quote:Op maandag 30 juli 2012 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
We zitten nu te wachten tot we richting de tribune mogen, dus ik heb goede hoop.
Toplijstje is t niet hoorquote:Op maandag 30 juli 2012 21:12 schreef Perruche het volgende:
Nallie, gek dat is een toplijstje! Soit, betje karige lunch en die dropjes, ach. Maar niet zo negatief hoor, prima!
Ik ben niet gaan hardlopen, benen wilden niet. Morgen na het werk met vriendje! Wel een uurtje KT gedaan.
Heb vandaag zingend en dansende rondgehuppeld en een sprintje getrokken door de IKEA, denk dat het qua tekst gewoon verkeerd overkomt.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:46 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ah oke, je komt wat vinnig over vandaag
Dan moet je niet naar t Tikibad!quote:Op maandag 30 juli 2012 21:35 schreef Novem het volgende:
Ik wil ook naar een tropisch zwemparadijs
Net een klein rondje gerend, nog spierpijn van m'n squats van gisteren, maar verder ging het wel ok!
In de grachten?? Als je ziek wil worden moet je dat doen.. Zwemmen is prima maar ik ga nooit in de grachten zwemmen!quote:Op maandag 30 juli 2012 19:53 schreef loveli het volgende:
Op 9 sept. is de Amsterdam city swim. 2 km door grachten zwemmen om aandacht te vragen voor de spierziekte ALS. Zwemmen is niks voor mij, maar het is wel een goed doel.
mwa, zolang je je mond niet open doet en er lekker van gaat drinken valt dat best meequote:Op maandag 30 juli 2012 23:15 schreef Probability het volgende:
[..]
In de grachten?? Als je ziek wil worden moet je dat doen.. Zwemmen is prima maar ik ga nooit in de grachten zwemmen!
http://www.amsterdam.nl/2028/@544095/pagina/quote:Op maandag 30 juli 2012 23:15 schreef Probability het volgende:
[..]
In de grachten?? Als je ziek wil worden moet je dat doen.. Zwemmen is prima maar ik ga nooit in de grachten zwemmen!
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mwa, zolang je je mond niet open doet en er lekker van gaat drinken valt dat best mee
Hee hee, jouw minder goede lijstje mocht eerder niet gebagatelliseerd worden en nu doe je het zelf ookquote:Op maandag 30 juli 2012 21:12 schreef Perruche het volgende:
Nallie, gek dat is een toplijstje! Soit, betje karige lunch en die dropjes, ach. Maar niet zo negatief hoor, prima!
Ik ben niet gaan hardlopen, benen wilden niet. Morgen na het werk met vriendje! Wel een uurtje KT gedaan.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hee hee, jouw minder goede lijstje mocht eerder niet gebagatelliseerd worden en nu doe je het zelf ook
Li, zó leuk is Ikea nu ook weer niet
XM, volgens mij is de opera doorgegaan(wegens gebrek aan scheldwoorden hier). Hoe was het?
In mijn ogen bijna een unieklijstjequote:Op maandag 30 juli 2012 22:01 schreef _aurum_ het volgende:
Beetje rommelig lijstje
O: speltboterham met 1/2 avocado en kalkoen
T: handje nootjes
L: omelet van 2 eieren, 2 plaakken ontbijtspek en paprika/ ui/ courgette/ champignons
T: stukjes chorizo en stukjes kaas
T: stroopwafel
T: citroen dropijsje
D: kippetje en 1/2 avocado
T: stukje snickertaart
S: fitness en cardio
T: havermout, krenten en schep whey
Ik heb bij de markt zulke lekkere avocado's gehaalden sporten gaat ook steeds beter! Kracht komt terug en ik word droger RaAaWwWrRrR
Volgens mij waren de meeste hier er al achter dat je 'droger' aan het worden wasquote:Op maandag 30 juli 2012 22:01 schreef _aurum_ het volgende:
Beetje rommelig lijstje
O: speltboterham met 1/2 avocado en kalkoen
T: handje nootjes
L: omelet van 2 eieren, 2 plaakken ontbijtspek en paprika/ ui/ courgette/ champignons
T: stukjes chorizo en stukjes kaas
T: stroopwafel
T: citroen dropijsje
D: kippetje en 1/2 avocado
T: stukje snickertaart
S: fitness en cardio
T: havermout, krenten en schep whey
Ik heb bij de markt zulke lekkere avocado's gehaalden sporten gaat ook steeds beter! Kracht komt terug en ik word droger RaAaWwWrRrR
Dat was echt wel slechter dan 5 dropjesquote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hee hee, jouw minder goede lijstje mocht eerder niet gebagatelliseerd worden en nu doe je het zelf ook
Ha!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow ow ow, ik zie op facebook toch zoveel foto's van dames in TopVintage-jurkjes waarvan ik denk... doe het nou niet!![]()
.
Die laatste hequote:
Que?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:36 schreef V1z0R het volgende:
Dat moest ik natuurlijk zien, maar ik schrok vooral van een kerel z'n pens
Gewoon net alsof 'ie twee reusachtige tieten tot aan z'n lul in dat overhemd heeft hangen...
En dat hangslot om haar nekquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die met 't pittige korte kapsel inclusief pittige houding
snelle suiker voor en na het trainen is goed, ik eet te weinig carbs over de dag en anders is er instortingsgevaarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:07 schreef MarMar het volgende:
[..]
In mijn ogen bijna een unieklijstjebeetje boel suikerdingen?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Volgens mij waren de meeste hier er al achter dat je 'droger' aan het worden was![]()
Volgens m'n oud-leraar Techniek niet neequote:
Soms toch wel?quote:
Uh... Wil je er over praten V1z?quote:Ben ik trouwens de enige die verbaasd is over de namen van Crocs?
"Carlisa Mini Wedge"
"Clog Kids"
"Hover Sneak Slip On Kids"
"Crocs Cobbler Slide"
"Waveseeker Skimmer"
^^ *sad*quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Uh... Wil je er over praten V1z?
Oi, competitiedrang ftw!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:30 schreef V1z0R het volgende:
Die wordt me door HPKW opgedrongen, moet binnen 3 weken of zo 100 push-ups kunnenOf nou, 50 burpees en dan gok ik dat ze nog 50 push-ups er achteraan wil gooien of zo.
ben je al aan het trainen dan? Kan niet zo zijn dat Henk er meer kan dan jij hequote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:30 schreef V1z0R het volgende:
Die wordt me door HPKW opgedrongen, moet binnen 3 weken 100 push-ups kunnenOf nou, 50 burpees en dan gok ik dat ze nog 50 push-ups er achteraan wil gooien of zo.
Hip!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga vanavond mijn inner warrior unleashen
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ik geen omstanders raak
Ja, maar dat ben ik niet echt, dus ik ben heel benieuwd hoe dit gaatquote:
+1 herkenbaar. Dat had ik toen ik een keer ging tae bo'enquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar dat ben ik niet echt, dus ik ben heel benieuwd hoe dit gaat! Dingen met veel pasjes zijn een uitdaging. Als de groep rechts gaat, ben ik meestal degene die links gaat
. Maar goed, maar gewoon eens proberen!
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:38 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ben je al aan het trainen dan? Kan niet zo zijn dat Henk er meer kan dan jij he
Oh dat laatste calculeer ik al in hoor, omdat het de eerste keer is dat ik ga, zal dat sowieso zo zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
+1 herkenbaar. Dat had ik toen ik een keer ging tae bo'enen ook constant 5 seconden achterlopen op de rest
dus?!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:44 schreef V1z0R het volgende:
Ja, nu moet ik wel , li
Die HPKW is kats de weg kwiet
[..]ik moet wel zo'n beetje 50kg meer massa in beweging zetten he!?
Het is het toontje. Het afzeikerige toontje.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kweetnie, vind een post op fok niet echt 'uitzonderlijk veel moeite' doen eigenlijk. En als iemand zo'n foto neerzet, kan je toch ook reacties verwachten? Het valt me gewoon op dat er veel foto's worden ingestuurd, waarvan als het mijn foto was geweest, ik wel even goed had nagedacht of dat nou wel zo'n goed idee was.
Maar goed, ik ben niet holier-than-thou en mag ook graag op een terrasje zitten en mensen kijken en de soms voorbij trekkende gruwelijke én fancy outfitjes becommentariëren met een vriendin.
Hehehe, tegen die tijd lig ik allang dood op de grond hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:30 schreef V1z0R het volgende:
Die wordt me door HPKW opgedrongen, moet binnen 3 weken 100 push-ups kunnenOf nou, 50 burpees en dan gok ik dat ze nog 50 push-ups er achteraan wil gooien of zo.
Ter geruststelling, ik heb er vanochtend 2 keer 10 en 1 keer 7 gedaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:38 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ben je al aan het trainen dan? Kan niet zo zijn dat Henk er meer kan dan jij he
Je zat hier in Hull op 'n terrasje?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:55 schreef Novem het volgende:
Laatst op een terrasje wel meiden voorbij zien komen in hotpants met flappende cellulitebilletjes en dijen die eruit hingen, dan kan ik me ook niet inhouden om wat erover te zeggen![]()
![]()
Haha chavs zonder grenzenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je zat hier in Hull op 'n terrasje?
Erg opwindend altijd jaquote:
Je brengt me op ideeën V1z!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:07 schreef V1z0R het volgende:
Ik voel al zo opkomen dat m'n biertje dan gegijzeld wordt en het losgeld een paar burpees of push-ups is
[..]
Erg opwindend altijd ja![]()
Wilde nog even wachten met trainen i.v.m. schouder, maar lijkt vandaag dat het morgen wel kan, eens kijken hoever ik komquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je brengt me op ideeën V1z!
50 burpees achter elkaar ga ik volgens mij ook niet overleven, maar in een paar setjes kan het ook natuurlijk.
Het gaat me iets te ver om mn hardloopspullen mee te nemen en iedere ochtend een stuk te gaan rennen, dus dan maar burpees en pushups.
Die laatste natuurlijk, inclusief nog opdrukken en een salto aan de ringen, anders ben je 'n mietje.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:29 schreef V1z0R het volgende:
Hmmm, meerdere deviaties, doen we met jumping squat of zonder, HPKW
Ik doe 'm zonder pushup (want vooralsnog een pushup watje).quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:29 schreef V1z0R het volgende:
Hmmm, meerdere deviaties, doen we met jumping squat of zonder, HPKW
Oefenen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kwam er bij de pump achter dat ik geen push-ups kan. Gewoon niet. Niet eens een beetje. Maar ik geloof dat ik goed zonder ze kan leven ook wel.
Je aderen groeien ook als je je armen traint.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:23 schreef the85mc het volgende:
Op mn schouders zie ik geen aderen, maar zo zwaar train ik mn biceps ook niet. Ik zie ze alleen lopen van binnenkant elleboog naar schouder en een aftakking richting oksel. Eerder zag ik ook die niet, dus dan gaat mn vetpercentage toch nog langzaam naar beneden.
Oh ja. Dan beter de citroen achterwege laten. Als het erg zuur is, kan ik altijd nog een lepeltje honing erdoor doen ofzo... Het recept komt uit de zilveren lepel en klinkt wel heel makkelijk & snel klaar mits je geen artisjok hoeft te bewerkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:32 schreef Novem het volgende:
Vast, maar die uit blik zijn zo zuur toch? Dat is misschien wel anders dan
Ja, maar, dat blijft natuurlijk dezelfde (streepjes)code ofzo. Dus schiet je er niks mee op als je die 'dubbel' zou willen gebruiken. Bij hardcopy zal het wel iets anders zijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Etickets wel vervangen?Voor als je het mailtje hebt weggegooid ofzo?
Beetje onzin, want dan staan ze ook gewoon nog in je account op de website.
Nouja, ik zou gewoon het formulier invullen. En vriendelijk blijven.
Ik werd heel even heel enthousiast. Toen realiseerde ik me hoe je dit bedoelde. Teleurstelling alom.quote:
Als je 'hypotheek' door 'aow' vervangt...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik werd heel even heel enthousiast. Toen realiseerde ik me hoe je dit bedoelde. Teleurstelling alom.
Maar dan moet ik er een stuk of tien werpen, toch? Althans, da's hoe ze het vroeger dedenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je 'hypotheek' door 'aow' vervangt...
Afgelopen dagen wegens druk vergeten in te voerenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:09 schreef V1z0R het volgende:
Jij hield tegenwoordig toch beetje bij hoe je verdeling zat, Maria?
rondje fysio dan maarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:30 schreef the85mc het volgende:
Schouder geeft weer meer pijn. Ik was de laatste tijd krachttraining rustig aan het opbouwen, maar nu begint hij weer pijn te doen bij snelle bewegingen zoals jumping jacks. Als ik mn handen boven mn hoofd heb knakt het op het eind in het midden van mn schouder en het voelt ook niet echt fijn. Opdrukken gaat wel beter..
Was jouw verhouding qua vet dan zo hoog?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Afgelopen dagen wegens druk vergeten in te voerenMaar zal het vandaag weer doen idd! Plan is momenteel o.a. vetjes omlaag schroeven. Alles waar 'te' voor staat is niet goed enzo
Uhm nee eigenlijk niet, gewoon niet aan toegekomen. En vervolgens vergeten.quote:
Volgens de eetmeter welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:35 schreef V1z0R het volgende:
Ik kreeg laatst van iemand uit het BB-topic een PM met dingen waarbij je kunt opletten qua schouder, Mc. Zal 'm zo wel even doorsturen!
[..]
Was jouw verhouding qua vet dan zo hoog?
Bij jou eerder vaak het idee de KH's
Zou mooi zijn! En ik ga inderdaad maar es bij de fysio langs..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:35 schreef V1z0R het volgende:
Ik kreeg laatst van iemand uit het BB-topic een PM met dingen waarbij je kunt opletten qua schouder, Mc. Zal 'm zo wel even doorsturen!
[..]
Was jouw verhouding qua vet dan zo hoog?
Bij jou eerder vaak het idee de KH's
Er staat een wodka-pasta in.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:43 schreef An24 het volgende:
Bijna alles wat uit dat boek komt is lekker phaidra. Ik hou alleen niet zo van artisjok
Hehehehe, ok dan!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Uhm nee eigenlijk niet, gewoon niet aan toegekomen. En vervolgens vergeten.
Wat waren de verhoudingen dan?quote:[..]
Volgens de eetmeter welEetmeter vond mijn KH juist aan de lage kant
![]()
^^quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehehe, ok dan!
[..]
Wat waren de verhoudingen dan?
Ik kan nooit zoveel met de eetmeter, mij te onnauwkeurig. Valt af heeft veel meer producten in de lijst staan.De Fatsecret app vind ik ook wel fijn werken trouwens.
Dingen als pindakaas, vis, ei, kaas (belegen en feta), vlees enzo denk ik vooral?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:09 schreef V1z0R het volgende:
Waar gaan al die vetten bij je inzitten dan? Je krijgt bijna net zoveel vet binnen als ik
En de laatste tijd staat die vol met spek en blikjes makreel...
Wow! Samen shoppen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:50 schreef loveli het volgende:
Egopost: Net 4 bakken kwark, pot ijs, wat fruit, 4 paar schoenen (waarvan 3 paar kinderschoenen), zomerjas en een halve kip gescoord voor ongeveer 150 euro.
I still haz it!
Psies! Of kwartels in dessertwijn. Jum!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Er staat een wodka-pasta in.Srsly.
En die is nog superlekker ook.
Oma heeft me van 't weekend een bakje meegegevenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:44 schreef Nallie het volgende:
V1z ik zag net kruisbessen bij de Turk! Die zocht jij toch?
Ze zijn er dus wel
Dat klinkt te lekker.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Psies! Of kwartels in dessertwijn. Jum!
Krijg trek
Neu, niet per se. Behalve als je doorregen eiwitten eet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jamaar eiwitten zitten toch vaak in de dingen met vetjes?
^ dat jaquote:
Hm okee. Thankies!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:33 schreef V1z0R het volgende:
Niet per se, kipfilet, kalkoenfilet, magere kwark, paardevlees, mager rundvlees...
Ja de laatste tijd had ik het redelijk standaard..! Ochtend 2x brood met pindakaas, middag salade met tonijn of brood met gekookt ei / vleeswaar / kaas / dat soort dingen, tussendoor op kantoor thee/latte/smoothie en crackers of brood met kaas of pindakaas, thuis thee en crackers of brood.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:40 schreef V1z0R het volgende:
Jij hebt vaak wel standaard werkweken toch? Overdag kun je dan beetje standaard dingen inplannen, 's weekends niet te streng.
En minder kcal betekent meer mogen eten!
Door het weer ga ik vanavond lekker aan de hutspot, met weinig pot en veel huts, en natuurlijk een potje braadharing
Pffquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:47 schreef V1z0R het volgende:
waarom kunnen jullie maar zo weinig eten...
Probeer lekkere broodjes voor Maria te verzinnen, maar zit zo aan een 1000kcal...
4?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:51 schreef V1z0R het volgende:
Ik was begonnen met rekenen van m'n awesome waldkorn-combi, maar dan praat je over 300 per broodje.
Misschien kleinere porties rekenen...
Denk inderdaad dat als je 2 van de 4 met pindakaas omwisselt voor bijvoorbeeld die bth paprika/kipfilet al snel een oplossing hebt!
Wie ging er laatst nog met mij in discussie toen ik zei dat het best lastig is om maar 1700kcal per dag te mogen eten?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:47 schreef V1z0R het volgende:
waarom kunnen jullie maar zo weinig eten...
Probeer lekkere broodjes voor Maria te verzinnen, maar zit zo aan een 1000kcal...
Gegrilde paprika met hummus scoort hier ook goed als ik een tijdje geen pindakaas en andere vetjes wil. Is Nallie ook van geloof ik?!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:51 schreef V1z0R het volgende:
Ik was begonnen met rekenen van m'n awesome waldkorn-combi, maar dan praat je over 300 per broodje.
Misschien kleinere porties rekenen...
Denk inderdaad dat als je 2 van de 4 met pindakaas omwisselt voor bijvoorbeeld die bth paprika/kipfilet al snel een oplossing hebt!
Of gewoon de vettige dingen niet het hoofdbestanddeel maken, klein plakje zalm over kipfilet is bijvoorbeeld ook lekker, of half plakje schinken.
Dat dusquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:57 schreef V1z0R het volgende:
Ik las 's ochtends 2x bth pindakaas en 's middags crackers of brood met pindakaas ook als 2
Moet toch maar eens dat hummus proberen, vast een reden voor dat zoveel het hier eten
Oh neuh, meestal 2 crackers of 1 snee brood extraquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:57 schreef V1z0R het volgende:
Ik las 's ochtends 2x bth pindakaas en 's middags crackers of brood met pindakaas ook als 2
Moet toch maar eens dat hummus proberen, vast een reden voor dat zoveel het hier eten
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:57 schreef Mini. het volgende:
[..]
Wie ging er laatst nog met mij in discussie toen ik zei dat het best lastig is om maar 1700kcal per dag te mogen eten?
Ik ben ook niet zo'n fan van de vlees/vis combi... behalve dan misschien vis met spekquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ben ik nu de enige die gruwelt bij de kipfilet en zalm op brood combinatie?
Zo nog maar 2 roggebroodjes met pindakaas opeten en als ik thuis ben gelijk door naar de sportschool.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zo nog maar 2 roggebroodjes met pindakaas opeten en als ik thuis ben gelijk door naar de sportschool.
Helaas niet nee...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dit waren nog hoeveelheden die ik zelf op brood pleur en zo. Niet iedereen blijkt 50gr kipfilet op een boterham te drukken
Ik vind kipfilet sowieso een straf, en in plakjes op brood... huuh! Als het nou gerookte kipfilet is gaat het nog wel - de rook is lekkerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Alleen kipfilet of kip in het algemeen? Hoor je niet vaak dat mensen geen kip lustenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind kipfilet sowieso een straf, en in plakjes op brood... huuh! Als het nou gerookte kipfilet is gaat het nog wel - de rook is lekker.
Wijlen mijn opa weigerde om kip te eten. Pertinent. Want daar kreeg je salmonella van.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Alleen kipfilet of kip in het algemeen? Hoor je niet vaak dat mensen geen kip lusten
Ahwwwwquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wijlen mijn opa weigerde om kip te eten. Pertinent. Want daar kreeg je salmonella van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:21 schreef motorbloempje het volgende:
Kijk loveli, ik ga binnenkort ook nog hardlopen in een rok!Je benen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:21 schreef motorbloempje het volgende:
Kijk loveli, ik ga binnenkort ook nog hardlopen in een rok!Zit daar wel een broekje in verwerkt? /hardloopn00bSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Kip lust ik best, en van de eigen kippen eet ik de filet ook natuurlijk. Maar van die kale filet? En dan zeker van die droge witte laffe smakeloze flapjes als broodbeleg.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Alleen kipfilet of kip in het algemeen? Hoor je niet vaak dat mensen geen kip lusten
Ja, is ook. Ik ben alleen vaak te lui om een echt lekker filetje te zoekenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Kip lust ik best, en van de eigen kippen eet ik de filet ook natuurlijk. Maar van die kale filet? En dan zeker van die droge witte laffe smakeloze flapjes als broodbeleg.
Ja, gelukkig wel, anders was ik na 500 meter al kermend van de schuurpijn op de grond gevallen!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zit daar wel een broekje in verwerkt? /hardloopn00b
Ja, daarom!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel, anders was ik na 500 meter al kermend van de schuurpijn op de grond gevallen!
Haanfiletquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:42 schreef sigme het volgende:
We hebben nu 12 kleine kuikens, dus vermoedelijk zitten er wel wat haantjes tussen.
Oe, waar?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, daarom!
Ik heb een speciaal broekje tegen dat euvel besteld. Kijken of dat werkt. De afgeknipte leggings/panty's/boxers ben ik zat. Kruipen op en werken niet.
Dattum!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, waar?Ik zoek er nog eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |