Sja, ik heb de G15 sinds zaterdag en de beelden die ik daar in een donkere kamer mee maak zijn verbluffend goed, had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook weer zo.
Maar het gaat me er puur om, dat ik het strontvervelend vind dat ik die camera niet fatsoenlijk kan gebruiken.. net ook even buiten (het is hier nog redelijk licht) zoom ik in op een flesje, het word gewoon steeds donkerderdat is toch absurd?... Camera was nieuw iets van 449-459 euro...
Ik denk dat ik tóch maar voor een HX20V ga van Sony als ik dat zo bekijk.. had sowieso nooit over moeten stappen naar een ander merk, Cybershots zijn super.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Sja, ik heb de G15 sinds zaterdag en de beelden die ik daar in een donkere kamer mee maak zijn verbluffend goed, had ik niet verwacht.
Wat wil je er precies mee?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tóch maar voor een HX20V ga van Sony als ik dat zo bekijk.. had sowieso nooit over moeten stappen naar een ander merk, Cybershots zijn super.
http://snapsort.com/compa(...)Casio-EX-ZR200/specsquote:Op woensdag 26 december 2012 16:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook weer zo.
Maar het gaat me er puur om, dat ik het strontvervelend vind dat ik die camera niet fatsoenlijk kan gebruiken.. net ook even buiten (het is hier nog redelijk licht) zoom ik in op een flesje, het word gewoon steeds donkerderdat is toch absurd?... Camera was nieuw iets van 449-459 euro...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |