Zoiets als ik wil wel het nieuwste van het nieuwste maar kan dat niet betalen dus lease het maar?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ja, je hebt tegenwoordig een andere regeling. Je koopt het toestel niet maar je 'leased' het. Wanneer je mobiele contract is afgelopen kun je het toestel overkopen of een nieuw toestel kiezen.
Zoiets.
Zoals je wordt bijna verplicht omdat een boel providers deze constructie nu bedenken.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zoiets als ik wil wel het nieuwste van het nieuwste maar kan dat niet betalen dus lease het maar?
De telefoon past dus niet in de handsfreeset.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb ermee gebeld. Opgehangen.. Liep ermee IN MN HAND naar de auto. Met andere hand de auto open gedaan, gaan zitten.. Wilde telefoon in de handsfreeset zetten.. En daar was de scheur
Btw: het is een veel voorkomend probleem bij dat toestel, schijnt.
Inderdaad, er is (bij Hi dan) geen andere mogelijkheid meer dan leasen.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Zoals je wordt bijna verplicht omdat een boel providers deze constructie nu bedenken.
Hij zat nog niet eens in de handsfreeset..quote:Op maandag 30 juli 2012 11:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
De telefoon past dus niet in de handsfreeset.
Om welk toestel gaat het?
Verplicht?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Zoals je wordt bijna verplicht omdat een boel providers deze constructie nu bedenken.
Je hebt niet toevallig ergens tegenaan gestoten waardoor er al een kleine beschadiging in zat, wat daarna een scheur werd? Dat is bij mij ook eens gebeurd omdat ik de telefoon in m'n broekzak had en blijkbaar ergens tegenaan gelopen ben (niet eens hard want ik heb het niet gevoeld) waarna het putje later een flinke barst werd.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hij zat nog niet eens in de handsfreeset..
Samsung galaxy III
alle nieuwe abbonementen bij Hi gaan nu zoquote:Op maandag 30 juli 2012 11:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Verplicht?
Zie het als mogelijkheid staan maar nergens verplicht.
Nee, ik had hem gewoon in mn hand + beschermhoesjequote:Op maandag 30 juli 2012 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt niet toevallig ergens tegenaan gestoten waardoor er al een kleine beschadiging in zat, wat daarna een scheur werd? Dat is bij mij ook eens gebeurd omdat ik de telefoon in m'n broekzak had en blijkbaar ergens tegenaan gelopen ben (niet eens hard want ik heb het niet gevoeld) waarna het putje later een flinke barst werd.
Oh Hi, het pauper zusje van KPN.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:30 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
alle nieuwe abonementen bij Hi gaan nu zo
Een scherm barst natuurlijk niet zomaar helemaal uit het niks. Zat er niet toevallig al een (kleine) beschadiging op?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, ik had hem gewoon in mn hand + beschermhoesje
Leuk dat je hier alles loopt te bashen, kan je nu misschien gewoon oprotten of inhoudelijk reageren?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Oh Hi, het pauper zusje van KPN.
Zegt genoeg.
Voor zover ik heb gezien niet. Maar zoals ik ook in de OP aangaf, leek het erop alsof het scherm niet correct in de behuizing zt, waardoor er op het punt waar ie is gebarsten extra spanning stondquote:Op maandag 30 juli 2012 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een scherm barst natuurlijk niet zomaar helemaal uit het niks. Zat er niet toevallig al een (kleine) beschadiging op?
Daar had je dan even een foto van moeten maken... Nu kunnen ze zeggen wat ze willen.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Voor zover ik heb gezien niet. Maar zoals ik ook in de OP aangaf, leek het erop alsof het scherm niet correct in de behuizing zt, waardoor er op het punt waar ie is gebarsten extra spanning stond
Je kan natuurlijk altijd zelf een toestel kopen en een sim-only nemen.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Zoals je wordt bijna verplicht omdat een boel providers deze constructie nu bedenken.
Heb ik ook gedaan..quote:Op maandag 30 juli 2012 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar had je dan even een foto van moeten maken... Nu kunnen ze zeggen wat ze willen.
En die heb je hen ook toegestuurd?quote:
Er is hier een monteur langsgekomen, die heeft de schade gezien, ik heb dus ook gezegd van het scherm wat naar mijn idee niet goed in de behuizing paste. Hij was het er mee eens en heeft dit ook in het rapport gezet. Hij heeft er foto's van gemaakt. Ik heb er foto's van gemaakt. Zodoende.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wat zeiden ze toen je een brief/mail stuurde met deze info?
Genoeg bewijs dan lijkt me toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Er is hier een monteur langsgekomen, die heeft de schade gezien, ik heb dus ook gezegd van het scherm wat naar mijn idee niet goed in de behuizing paste. Hij was het er mee eens en heeft dit ook in het rapport gezet. Hij heeft er foto's van gemaakt. Ik heb er foto's van gemaakt. Zodoende.
Blijkbaar gebeurt het toch, en nog vaker ook. Google er maar eens op!quote:Op maandag 30 juli 2012 11:43 schreef Lalavy het volgende:
Vaag verhaal, de SIII heeft dat nieuwste "gorilla glass 2" dat heel sterk is? Zou dus eigenlijk niet mogen gebeuren... google er maar eens op!
En je hebt Hi als reactie op hun brief niet nogmaals die informatie gestuurd omdat...?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Er is hier een monteur langsgekomen, die heeft de schade gezien, ik heb dus ook gezegd van het scherm wat naar mijn idee niet goed in de behuizing paste. Hij was het er mee eens en heeft dit ook in het rapport gezet. Hij heeft er foto's van gemaakt. Ik heb er foto's van gemaakt. Zodoende.
Toch houden ze vol dat het niet onder garantie valt en ik 213 euro voor een nieuw scherm moet betalen.quote:
Nee ze houden niet vol, ze proberen het gewoon een keer. Genoeg mensen die er niet tegenin gaan en gelijk na die 1e brief betalen.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Toch houden ze vol dat het niet onder garantie valt en ik 213 euro voor een nieuw scherm moet betalen.
Ik weet verder niet wat mijn opties nu zijn en vandaar dus dit topic
Oh je hebt dus geen foto van het scherm voor de schade alleen erna.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Er is hier een monteur langsgekomen, die heeft de schade gezien, ik heb dus ook gezegd van het scherm wat naar mijn idee niet goed in de behuizing paste. Hij was het er mee eens en heeft dit ook in het rapport gezet. Hij heeft er foto's van gemaakt. Ik heb er foto's van gemaakt. Zodoende.
Het product is niet verkocht maar geleast, zou dat ook nog een reden kunnen zijn waarom men van standaard regels zou kunnen afwijken?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:48 schreef Deetch het volgende:
Deze ook van de site van consuwijzer:
"Gaat het product binnen zes maanden kapot, of is er binnen zes maanden iets mis met het product? Dan moet de verkoper bewijzen dat dit uw schuld was. Gaat het product na zes maanden of langer kapot? Dan moet u zelf bewijzen dat dit niet uw schuld was."
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het product is niet verkocht maar geleast, zou dat ook nog een reden kunnen zijn waarom men van standaard regels zou kunnen afwijken?
Het toestel is feitelijk gezien niet van TS.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:52 schreef Dimens het volgende:
Toen ik dit verhaal las was ik al bijna zeker dat het om een Samsung Galaxy SIII zou gaan.
Je kunt het beste naar Samsung zelf bellen dan naar KPN. Zij zullen vast wel wat meer informatie geven. Het is namelijk een veel voorkomend probleem wat niet door jouw schuld is gekomen maar wat in het toestel zelf zo is.
Ja lastig om te zien waar je het moet zoeken.. je provider gaat denk ik vrij weinig doen en zal zeggen dat je zon "all care verzekering" maar had moeten afsluiten... wellicht eens bellen met Samsung? Op een luxeproduct als een S3 zit volgens mij standaard al 2 jaar garantie vanuit Samsung. Helemaal als je kunt aantonen dat het een fabrieksfout is. Je zegt dat heel het internet vol staat met gelijke problematiek? dat is dan al enig bewijs. Waarschijnlijk is Samsung zelf dus al op de hoogte van dit probleem.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Toch houden ze vol dat het niet onder garantie valt en ik 213 euro voor een nieuw scherm moet betalen.
Ik weet verder niet wat mijn opties nu zijn en vandaar dus dit topic
Samsung wilt nog wel eens wat dingen ondernemen en misschien dat zij het toestel willen "onderzoeken". Zij zijn bekend met het probleem.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Het toestel is feitelijk gezien niet van TS.
Dus hoeveel zin heeft hem om Samsung te bellen?
Dat is een ander probleem bij het toestel. Het scherm wat barst komt door druk vanaf de zijkanten wat bij sommige toestellen te erg is. Het haarscheurtje zou wel door hetzelfde probleem komen door teveel druk van de behuizing.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:09 schreef GodZZila het volgende:
TS.
Volgens mij heeft het hier ook mee te maken.
http://tweakers.net/nieuw(...)-onder-garantie.html
Een haarscheurtje kan ook een grotere scheur worden in 1x.
Waarom willen ze niks doen?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
Helaas. Samsung beweert er niks aan te kunnen doen. Ik moet het bij Hi zoeken
Ja dat zal ze leren!quote:Op maandag 30 juli 2012 12:32 schreef Mierenneuker. het volgende:
Misschien een belletje/mailtje naar het programma Kassa?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |