abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 juli 2012 @ 16:04:51 #26
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_114851066
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:58 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

het elftal waardoor ik verliefd werd op het spel van arsenl. tony adams en martin keown achterin. viera op het middenveld. heerlijke spelers....
Viera was ook echt zo'n speler die je op TV niet ECHT kon waarderen, omdat veel van zijn werk nu eenmaal buiten het zicht van de camera gebeurde en dat soort werk niet echt de 'highlights' halen in de samenvatting s'avonds...

Was toen 1x in het stadion bij Arsenal, en die gozer liep echt geweldig te voetballen, liep alles dicht, zat overal bovenop, won ieder duel, liep te coachen, etc etc. Ongelooflijk goede voetballer.

Zo'n speler die Arsenal nu eigenlijk al jaren mist als verdedigende middenvelder.
pi_114851829
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 12:50 schreef sylvietjoo het volgende:
Ook weer zoiets... haal je dan eindelijk op tijd je spelers binnen, zijn ze straks nòg niet fit genoeg :P

http://news.arseblog.com/(...)iss-start-of-season/
Haha ergens is dit wel te grappig voor woorden :') Zul je net zien dat Wilshere ook weer een terugslag krijgt en van Persie hem net voor de transferdeadline smeert naar City en Arsenal niets meer binnen weet te slepen :')
pi_114852177
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:18 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Haha ergens is dit wel te grappig voor woorden :') Zul je net zien dat Wilshere ook weer een terugslag krijgt en van Persie hem net voor de transferdeadline smeert naar City en Arsenal niets meer binnen weet te slepen :')
Nou, Wilshere komt al voor oktober niet in actie, dus wat dat betreft :P
all your heroes are whores
  maandag 30 juli 2012 @ 16:31:37 #29
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_114852585
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:18 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Haha ergens is dit wel te grappig voor woorden :') Zul je net zien dat Wilshere ook weer een terugslag krijgt en van Persie hem net voor de transferdeadline smeert naar City en Arsenal niets meer binnen weet te slepen :')
ja en degradatie inderdaad droomseizoen
pi_114852706
Toch blijf ik vinden dat ze het aan zichzelf te wijten hebben.. Een van de grootste stadions, duurste seizoenskaarten van de hele PL verkopen, maar toch telkens dit soort schijtaankopen doen..

Komop man, Giroud. Leuke speler, maar geen verstandig denkend mens koopt daar een ticket voor.

Net zoals
Arteta :')
Mertesacker :')
  maandag 30 juli 2012 @ 16:35:31 #31
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_114852767
Arteta :') zeggen. :') _O-
1 van de beste PL spelers van vorig seizoen.
pi_114852872
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:34 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Toch blijf ik vinden dat ze het aan zichzelf te wijten hebben.. Een van de grootste stadions, duurste seizoenskaarten van de hele PL verkopen, maar toch telkens dit soort schijtaankopen doen..

Komop man, Giroud. Leuke speler, maar geen verstandig denkend mens koopt daar een ticket voor.

Net zoals
Arteta :')
Mertesacker :')
Arteta heeft zich toch prima bewezen afgelopen seizoen. Zeker een smaakmaker op het middenveld bij arsenal, samen met Song.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_114852901
Het is ook geen slechte speler, maar geen arsenal kwaliteit..

Jij bent zeker van de latere generatie arsenal ''fans'' die blij zijn met een plekje voorronde CL.
pi_114853003
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:38 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

Arteta heeft zich toch prima bewezen afgelopen seizoen. Zeker een smaakmaker op het middenveld bij arsenal, samen met Song.
Smaak van de derde plek met een gigantische achterstand op City en United ja.. Hij is ook niet slecht, maar persoonlijk vind ik het niet voldoende voor arsenal. Het is geen ozil/kaka uit 2007
pi_114853023
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:39 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Het is ook geen slechte speler, maar geen arsenal kwaliteit..

Jij bent zeker van de latere generatie arsenal ''fans'' die blij zijn met een plekje voorronde CL.
Arteta kan prima mee op dit niveau als je het mij vraagt, toen hij wegviel was dat dan ook duidelijk te merken.

Ik weet niet wat je nou wil laten zien door fans tussen haakjes te zetten, zijn dat minder goede fans omdat ze fan zijn geworden na de beste jaren? Kom op man :')
  maandag 30 juli 2012 @ 16:43:23 #36
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114853080
quote:
99s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:35 schreef tochweerhenk het volgende:
Arteta :') zeggen. :') _O-
1 van de beste PL spelers van vorig seizoen.
Ik ben het met Mister_Bojangles eens, aardige speler Arteta maar geen topper en één van de beste PL spelers zeker niet.
pi_114853101
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:41 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Smaak van de derde plek met een gigantische achterstand op City en United ja..
wij, arsenal fans, zijn de afgelopen jaren verwend wat betreft de creatieve middenvelders en Arteta voldoet daar niet aan. Daar ben ik het met je eens maar op dit moment is er geen betaalbaar alternatief en dan is Arteta prima. Kwalitatief een prima speler en doet zijn werk uitstekend met af en toe een uitschieter wat af en toe een highlight oplevert.

Momenteel niet echt een positie waar we ons druk over moeten maken. We hebben verbeteringen nodig op andere posities.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  maandag 30 juli 2012 @ 16:48:20 #38
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114853311
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:43 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

wij, arsenal fans, zijn de afgelopen jaren verwend wat betreft de creatieve middenvelders en Arteta voldoet daar niet aan. Daar ben ik het met je eens maar op dit moment is er geen betaalbaar alternatief en dan is Arteta prima. Kwalitatief een prima speler en doet zijn werk uitstekend met af en toe een uitschieter wat af en toe een highlight oplevert.

Momenteel niet echt een positie waar we ons druk over moeten maken. We hebben verbeteringen nodig op andere posities.
Wat dat betreft is het jammer dat Wilshere zoveel/zolang geblesseerd is want die heeft wel de potentie om uit te groeien naar een topper op die positie
pi_114853330
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:42 schreef Thorb het volgende:

[..]

Arteta kan prima mee op dit niveau als je het mij vraagt, toen hij wegviel was dat dan ook duidelijk te merken.

Ik weet niet wat je nou wil laten zien door fans tussen haakjes te zetten, zijn dat minder goede fans omdat ze fan zijn geworden na de beste jaren? Kom op man :')
Ik bedoel daarmee te zeggen dat veel mensen tegenwoordig al blij zijn als Arsenal als derde/vierde/vijfde/zesde eindigt in de PL. Ik vind zo'n zesjescultuur bloedirritant, en tevens zonde van zo'n mooie club als Arsenal.

Iedereen zegt dan : Ja maar arsenal doet tenminste niet mee met dat gesmijt met geld. Echter, als de prestaties uitblijven, is het dan wel zo goed om niet met geld te gaan smijten? Je rekent jezelf tot topclub, vraagt gigantische bedragen voor seizoenskaarten, maar de artiesten die je in je circus zet is absoluut niet echt van het hoogste niveau.

Hoe je het ook went of keert, Arteta is geen grote publiekstrekker. Stel hij wordt morgen gekocht door Barcelona zit er geen halfvol stadion om hem te verwelkomen. Dat soort spelers heb je wel gewoon nodig bij een club als arsenal. Is het niet alleen voor de prestaties, dan is het wel wegens de commerciele waarde. De enige speler in de selectie die momenteel nog zo'n status heeft, is V. Persie, en die gaat waarschijnlijk weg..
pi_114853393
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wat dat betreft is het jammer dat Wilshere zoveel/zolang geblesseerd is want die heeft wel de potentie om uit te groeien naar een topper op die positie
Ook dit snap ik niet zo goed. De beste knul heeft al een jaar niet gespeeld, is 20 jaar maar iedereen doet maar alsof het een 100 % zekerheid is dat hij tot de nieuwe Kaka uit gaat groeien ofzo
  maandag 30 juli 2012 @ 16:51:29 #41
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114853454
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:50 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Ook dit snap ik niet zo goed. De beste knul heeft al een jaar niet gespeeld, is 20 jaar maar iedereen doet maar alsof het een 100 % zekerheid is dat hij tot de nieuwe Kaka uit gaat groeien ofzo
Ik zeg dat hij de potentie heeft, of dat eruit gaat komen is natuurlijk afwachten, blessures helpen daar zeker niet bij
pi_114853461
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:50 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Ook dit snap ik niet zo goed. De beste knul heeft al een jaar niet gespeeld, is 20 jaar maar iedereen doet maar alsof het een 100 % zekerheid is dat hij tot de nieuwe Kaka uit gaat groeien ofzo
ik hoop niet dat hij tot de nieuwe kak uit gaat groeien want kaka doet op dit moment vrij weinig. ik hoop een tweede cesc te zien in hem..
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  maandag 30 juli 2012 @ 16:54:14 #43
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_114853568
Ik heb in het vorige topic precies zo'n post geplaatst over Arsenal, Mister_Bojangles.
Het is een beetje zoals: Met een ploeg meedoen aan de tour de France, en dan gaan voor 1 dagzege, i.p.v. 1e worden in het klassement.
pi_114853733
Ja en dan naar de andere ploegen gaan wijzen '' Ja maar iedereen koopt zo belachelijk duur materiaal, daar doen wij niet aan mee huilie huilie ''
pi_114854205
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:48 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Ik bedoel daarmee te zeggen dat veel mensen tegenwoordig al blij zijn als Arsenal als derde/vierde/vijfde/zesde eindigt in de PL. Ik vind zo'n zesjescultuur bloedirritant, en tevens zonde van zo'n mooie club als Arsenal.

Iedereen zegt dan : Ja maar arsenal doet tenminste niet mee met dat gesmijt met geld. Echter, als de prestaties uitblijven, is het dan wel zo goed om niet met geld te gaan smijten? Je rekent jezelf tot topclub, vraagt gigantische bedragen voor seizoenskaarten, maar de artiesten die je in je circus zet is absoluut niet echt van het hoogste niveau.

Hoe je het ook went of keert, Arteta is geen grote publiekstrekker. Stel hij wordt morgen gekocht door Barcelona zit er geen halfvol stadion om hem te verwelkomen. Dat soort spelers heb je wel gewoon nodig bij een club als arsenal. Is het niet alleen voor de prestaties, dan is het wel wegens de commerciele waarde. De enige speler in de selectie die momenteel nog zo'n status heeft, is V. Persie, en die gaat waarschijnlijk weg..
Nu heeft RvP inderdaad die status, maar laten we niet vergeten dat dit zijn eerste volledige seizoen was waarin hij op zo'n hoog niveau presteerde he.
pi_114854645
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:39 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Het is ook geen slechte speler, maar geen arsenal kwaliteit..

Jij bent zeker van de latere generatie arsenal ''fans'' die blij zijn met een plekje voorronde CL.
Ben ik het mee eens. Als supporter van Arsenal hoor je natuurlijk liever anders, maar op rvP na loopt er echt NIEMAND van wereldniveau daar rond. En daarmee zeg ik niet dat een Arteta slecht is, maar het is ook geen voetbal''held''. Vooral op commercieel vlak is een grote naam voor Arsenal erg belangrijk. Kijk als je nu een Kaka binnenhaalt voor een hele smak geld, dan zal je team daar niet eens veel beter van worden. Maar arsenal staat wel meer op de kaart, komt weer meer in de belangstelling en je kunt veel meer geld vragen voor je pre-season tour / shirt verkoop etc..

Je hebt clubs die niet aan hoge transfersommen doen ( zoals AC milan de laatste paar jaar ), je hebt clubs die niet aan buitenproportioneel hoge salariseisen doen ( zoals ManU, die nog ver achter blijven bij de spaanse grote 2 en ac/inter) maar Arsenal doet het beiden niet, zodat je dus nooit een grote naam binnen kunnen halen..
  maandag 30 juli 2012 @ 17:30:16 #47
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_114855371
Arteta is geen speler waarvoor je naar het stadion komt of een shirtje koopt. Natuurlijk zal hij best zijn fans hebben en kan hij aardig voetballen, maar er lopen er nog wel een paar honderd van rond.
pi_114855914
Paniekaankopen van vorig jaar, had opzich niet veel van verwacht maar Arteta is zeker nog handig geweest, goal tegen City bijv.-. Maarja geen wereldtop, wat je wel nodig hebt om meer dan 3de in de PL te worden.
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_114884168
Besiktas-trainer: "We hebben serieuze interesse in Chamakh"
Zou het waar zijn? Kunnen we van hem verlost zijn. Ik hoop het.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_114884930
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 17:30 schreef Yi-Long het volgende:
Arteta is geen speler waarvoor je naar het stadion komt of een shirtje koopt. Natuurlijk zal hij best zijn fans hebben en kan hij aardig voetballen, maar er lopen er nog wel een paar honderd van rond.
Noem er honderd
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')