Ik ben opgegroeid tussen mieren en heb er een band mee. Ik spreek hun taal, ben verliefd geweest op een leuk mierenmeidje en heb gehuild en gelachen met die beesten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:39 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ja ze moeten natuurlijk wel aan die 180 dagen komen, anders had je er haast niks aan [ afbeelding ]
okequote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid tussen mieren en heb er een band mee. Ik spreek hun taal, ben verliefd geweest op een leuk mierenmeidje en heb gehuild en gelachen met die beesten.
Laat mij even, erh ehm ja?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gangen graven in water gaat nogal lastig.
Mierenquote:
Zijn alleen maar werksters. Echt lang hoeven ze ook niet mee te gaan hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:29 schreef Levolution het volgende:
Ik moet hier even reageren. Ik heb even geen tijd om het topic door te lezen, dus excuses als dit spuit elf is.
Ik heb zelf al enkele jaren ervaring met het houden van mierenkolonies. De formicaria die met gel gevuld zijn, zijn op de lange termijn niet geschikt voor het houden van mieren. De gel is geen goed voedsel voor de mieren en het broed en ook is zo'n nest niet goed te bevochtigen. Geschikter is ytong, ook bekend als cellenblokbeton. Ik kan later meer informatie verschaffen.
Heb je een koningin en een buitenwereld?
Ze versturen op maandagen en op donderdagen. Je zal hem vrijdag als het goed is ontvangen danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoelang duurde het voordat dat ding bezorgd was? Ik heb mijn zand bak gisteren besteld van mierenboerderij.nl en kan ik hem dan morgen verwachten?
Waar haalde jij dan altijd je beesten en spul?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:29 schreef Levolution het volgende:
Ik moet hier even reageren. Ik heb even geen tijd om het topic door te lezen, dus excuses als dit spuit elf is.
Ik heb zelf al enkele jaren ervaring met het houden van mierenkolonies. De formicaria die met gel gevuld zijn, zijn op de lange termijn niet geschikt voor het houden van mieren. De gel is geen goed voedsel voor de mieren en het broed en ook is zo'n nest niet goed te bevochtigen. Geschikter is ytong, ook bekend als cellenblokbeton. Ik kan later meer informatie verschaffen.
Heb je een koningin en een buitenwereld?
Dat volk krijg je ook als je op mierenboerderij.nl een kolonie besteld.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Black Garden Ant (Lasius Niger)
Ik kan dus echt niks anders dan lazy nigger lezen
Ah jammer, ik hoopte morgen al te starten met mijn Ant Empire om ze vervolgens mijn guerilla tactieken te leren en zodoende samen met hun de wereld kan overnemen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ze versturen op maandagen en op donderdagen. Je zal hem vrijdag als het goed is ontvangen dan
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah jammer, ik hoopte morgen al te starten met mijn Ant Empire om ze vervolgens mijn guerilla tactieken te leren en zodoende samen met hun de wereld kan overnemen.
Dat weet ik, die zitten in mijn gelbakjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat volk krijg je ook als je op mierenboerderij.nl een kolonie besteld.
Werken ze goed?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat weet ik, die zitten in mijn gelbakje
Hij is nu in de aanbieding trouwens.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:39 schreef Fopje het volgende:
[..]ben benieuwd! Ik ga die over een aantal weken ook bestellen. Kan ik gelijk een beetje bij jou zien of het werkt
Tuurlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is nu in de aanbieding trouwens.
Mag ik een paar foto's posten als ik ze heb?Of aan jou de eer?
Zijn werksters, kreeg ik erbij. Waar had jij ze vandaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:52 schreef Paul het volgende:
Hed jij speciale mieren ofzo. Bij mij deden die mieren niets
Ik heb 10 uur geleden een mailtje gekregen dat mijn mieren pakket al verzonden is, ik denk dat ik hem morgen dus heb?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zijn werksters, kreeg ik erbij. Waar had jij ze vandaan?
Oh ja dan is de kans groot dat je hem morgen al hebtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb 10 uur geleden een mailtje gekregen dat mijn mieren pakket al verzonden is, ik denk dat ik hem morgen dus heb?
Jajajaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oh ja dan is de kans groot dat je hem morgen al hebt
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jajaja [ afbeelding ]
Ik zat er al over na te denken om morgen gewoon door te slapen tot vrijdag.
Ik ook man! Ik ga gelijk foto's maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er allemaal bij zit en wat je ze moet voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |