quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moet zo'n ding kosten?
quote:(note: we no longer supply either the ants or the tanks)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAG 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAG 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAG 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAG 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAG 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Fopje je moet dat ouwe gel dat er los bovenop ligt een beetje eraf halen denk ik want nu word het heel lastig om daar te lopen en straks vallen de tunnels dicht
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
Dat moet niet, echt niet. Gewoon nee, lekker laten zitten.
Die beesten leven verdomme in zand en jij denkt dat plakkerige gel een probleem gaat vormen?
Nee, gewoon nee.![]()
De tunnels zullen zomaar niet dichtvallen, ze leggen de gel zo neer zodat ze makkelijk in de tunnels in en uit kunnenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:35 schreef WarmZaad het volgende:
Fopje je moet dat ouwe gel dat er los bovenop ligt een beetje eraf halen denk ik want nu word het heel lastig om daar te lopen en straks vallen de tunnels dichtEn soms zie je ze het een beetje verplaatsen zodat het beter ligt.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
heb je vandaag bijdehandjes gehad?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Laat het denken anders maar gewoon aan ons overhttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Hij is gewoon bezorgt over het welzijn van de beestjes
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
haha okequote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
De tunnels zullen zomaar niet dichtvallen, ze leggen de gel zo neer zodat ze makkelijk in de tunnels in en uit kunnenEn soms zie je ze het een beetje verplaatsen zodat het beter ligt.
toch slimmer als je denkt dus
ja ze moeten natuurlijk wel aan die 180 dagen komen, anders had je er haast niks aanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:38 schreef Fopje het volgende:
Hij is gewoon bezorgt over het welzijn van de beestjes
Ik ben opgegroeid tussen mieren en heb er een band mee. Ik spreek hun taal, ben verliefd geweest op een leuk mierenmeidje en heb gehuild en gelachen met die beesten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:39 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ja ze moeten natuurlijk wel aan die 180 dagen komen, anders had je er haast niks aan [ afbeelding ]
Laat mij even, erh ehm ja?![]()
okequote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid tussen mieren en heb er een band mee. Ik spreek hun taal, ben verliefd geweest op een leuk mierenmeidje en heb gehuild en gelachen met die beesten.
Laat mij even, erh ehm ja?
Nieuwe link gevonden
Tevens:
Kan je de rest opvullen met planten enzo, kunnen ze in rondrennen.
En deze:
[ Bericht 6% gewijzigd door Cousin_Eddy op 01-08-2012 15:54:47 ]Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gangen graven in water gaat nogal lastig.
die muziek eronder
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Mierenquote:
Fopje ligt het aan mij of zijn ze lui aan het worden ze graven de laatste 2 dagen bijna geen tunnels.![]()
Ik moet hier even reageren. Ik heb even geen tijd om het topic door te lezen, dus excuses als dit spuit elf is.
Ik heb zelf al enkele jaren ervaring met het houden van mierenkolonies. De formicaria die met gel gevuld zijn, zijn op de lange termijn niet geschikt voor het houden van mieren. De gel is geen goed voedsel voor de mieren en het broed en ook is zo'n nest niet goed te bevochtigen. Geschikter is ytong, ook bekend als cellenblokbeton. Ik kan later meer informatie verschaffen.
Heb je een koningin en een buitenwereld?This isn't even my final form.![]()
Zijn alleen maar werksters. Echt lang hoeven ze ook niet mee te gaan hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:29 schreef Levolution het volgende:
Ik moet hier even reageren. Ik heb even geen tijd om het topic door te lezen, dus excuses als dit spuit elf is.
Ik heb zelf al enkele jaren ervaring met het houden van mierenkolonies. De formicaria die met gel gevuld zijn, zijn op de lange termijn niet geschikt voor het houden van mieren. De gel is geen goed voedsel voor de mieren en het broed en ook is zo'n nest niet goed te bevochtigen. Geschikter is ytong, ook bekend als cellenblokbeton. Ik kan later meer informatie verschaffen.
Heb je een koningin en een buitenwereld?
Ik wil zo'n ding echt zo graag![]()
![]()
Toffe foto's ook!
Ik heb nog wel een oud aquarium staan, maar 25 liter aan die gel kost een fortuin
ok.![]()
Hoelang duurde het voordat dat ding bezorgd was? Ik heb mijn zand bak gisteren besteld van mierenboerderij.nl en kan ik hem dan morgen verwachten?If not now, then when.![]()
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16![]()
Ze versturen op maandagen en op donderdagen. Je zal hem vrijdag als het goed is ontvangen danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoelang duurde het voordat dat ding bezorgd was? Ik heb mijn zand bak gisteren besteld van mierenboerderij.nl en kan ik hem dan morgen verwachten?
Waar haalde jij dan altijd je beesten en spul?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:29 schreef Levolution het volgende:
Heb je een koningin en een buitenwereld?![]()
Dat volk krijg je ook als je op mierenboerderij.nl een kolonie besteld.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Black Garden Ant (Lasius Niger)
Ik kan dus echt niks anders dan lazy nigger lezen"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Ah jammer, ik hoopte morgen al te starten met mijn Ant Empire om ze vervolgens mijn guerilla tactieken te leren en zodoende samen met hun de wereld kan overnemen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ze versturen op maandagen en op donderdagen. Je zal hem vrijdag als het goed is ontvangen dan
If not now, then when.![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah jammer, ik hoopte morgen al te starten met mijn Ant Empire om ze vervolgens mijn guerilla tactieken te leren en zodoende samen met hun de wereld kan overnemen.ben benieuwd! Ik ga die over een aantal weken ook bestellen. Kan ik gelijk een beetje bij jou zien of het werkt
Dat weet ik, die zitten in mijn gelbakjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat volk krijg je ook als je op mierenboerderij.nl een kolonie besteld.![]()
Werken ze goed?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat weet ik, die zitten in mijn gelbakje
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: