Had ze toen gewoon uit de tuinquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zijn werksters, kreeg ik erbij. Waar had jij ze vandaan?
Dit zijn de mieren die meegeleverd zijn, ik heb het bakje ook nog maar 6 dagen. Ze kunnen tot 180 dagen oud wordenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:09 schreef MAHL het volgende:
Briljant idee ditHeb niet het hele topic doorgelezen, werk je nog enkel met de oorspronkelijke mieren of heb je ook nieuwe erbij gedaan?
Moest ook aan de episode van South Park met Cartman en zijn kolonie Sea People denken
Oh haha, ja als je geluk heb kunnen ze wel graven volgens mij. Maar dit zijn mieren die hier niet in het wild voorkomen.quote:
wtf, kan die koningin nou 18 worden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Spiderman mieren.
http://antsuk.com/camponotus-ligniperda
Lol inderdaad. Als ik het zat word dan laat ik ze gewoon lekker in de natuur lopen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
wtf, kan die koningin nou 18 worden?
Zou het niet in je achtertuin doen, worden gruwelijk groot die beestenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol inderdaad. Als ik het zat word dan laat ik ze gewoon lekker in de natuur lopen.
Nee in het weiland of bos ergens achteraf ofzo? Hebben ze ook geen last van van auto's, mensen etc.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zou het niet in je achtertuin doen, worden gruwelijk groot die beesten
En? Al iets binnen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kon niet slapen dus ben wakker gebleven (ook om de mieren snel los te laten), staat er nu ineens dat het pakketje tussen 8:30 en 21:30 bezorgd kan worden.
Edit: Nu weer 10:30![]()
Ja ik heb het pakketje binnen en ben nu bezig maar er klopt geen fuck van.quote:
nvm?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Suikerwater, honing, fruitvliegjes en er zit ook voeding in het zand als het goed is.quote:
Zal wel goed zijn toch? Of aan de linkerkant er misschien nog wat bij doen dat het een beetje recht is?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik twijfel alleen of ik het zand zo goed verdeelt heb of dat er nog wat bij moet, wat denk jij?
Ik twijfel maar er zitten al teveel mieren in volgens mij.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:13 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zal wel goed zijn toch? Of aan de linkerkant er misschien nog wat bij doen dat het een beetje recht is?
Gewoon alle mieren erin gooien toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik twijfel maar er zitten al teveel mieren in volgens mij.
Nee mag niet staat in het boekje.. Dat reageerbuisje is hun nest op dit moment en ze moeten vanzelf naar de bak gaan enzo, anders raken ze gestresst en gaan ze dood. Er zitten ook wat eitjes in het reageerbuisje.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
Gewoon alle mieren erin gooien toch?
Coolquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee mag niet staat in het boekje.. Dat reageerbuisje is hun nest op dit moment en ze moeten vanzelf naar de bak gaan enzo, anders raken ze gestresst en gaan ze dood. Er zitten ook wat eitjes in het reageerbuisje.
Dat wel.quote:
Jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat wel.Het is ook wel leuk om hun te zien rondlopen enzo, best fascinerend. Hopelijk verhuist de Queen een beetje snel.
Die laat eerst haar verkenners de zaak veiligstellen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat wel.Het is ook wel leuk om hun te zien rondlopen enzo, best fascinerend. Hopelijk verhuist de Queen een beetje snel.
Dit denk ik ook ja. Gave beesten zijn het eigenlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:21 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Die laat eerst haar verkenners de zaak veiligstellen.
Ja uber groot zeker.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
JaHoe ziet die queen eruit? Gewoon uber groot? Of heeft ze nog andere kenmerken?
Oh! Ik keek er over heen, I'm sorry. Die is inderdaad aardig grootquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat grote ding.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar ik zie nu dat ik dat slangetje tussen het buisje en dat vergrootglas vergeten was, even fixxen. 1 mier was namelijk al 2x ontsnapt.
Haha cool thanks!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:30 schreef Fopje het volgende:
[..], check de OP trouwens, heb jouw fotos er ook bij gezet
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha cool thanks!
Ik heb de installatie even ge-upgrade.In dat bakje doe je trouwens eten en dan komen ze er aan lopen.
![]()
Vermaak me wel, voel me net een trotse vader.
![]()
[ afbeelding ]
Sowieso doen man, is echt leuk!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Echt supervet! Als ik terug kom van mijn vakantie eind augustus ga ik hem gelijk bestellen
Vetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso doen man, is echt leuk!
Ze zijn nu aan het chillen bij het suikerwater.
[ afbeelding ]
Ik ga proberen al je foto's up to date te houden in de OP. Mocht ik er een paar missen moet je me ff DMen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is ook een leuk topic man, dankje voor het beginnen jwz.
Komt goed!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ga proberen al je foto's up to date te houden in de OP. Mocht ik er een paar missen moet je me ff DMen.
Straks op pagina 9 moeten we wel ff lapo hunten zodat wij de OP blijven houden
Pagina 12 toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ga proberen al je foto's up to date te houden in de OP. Mocht ik er een paar missen moet je me ff DMen.
Pleur mijn oude en straks mijn nieuwe foto's er ook even in, staan ergens op pagina weetikveel in topic 1 en 2.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
Damn, jij bent van plan 80 euro hieraan uit te geven? Ziet er wel nice uit, maar die bak is vet groot, zie je dan wel wat?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik bestel denk ik vanaaf (of beter morgen i.v.m. loon) deze starterset.
Nu alleen nog even een leuke soort kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |