wat je al je er 100 in doet ipv 8 ofzoquote:Op maandag 30 juli 2012 16:45 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ze graven alleen tunnels en nesten. Alleen doen ze het voor niks want er zit inderdaad geen koningin bij. Maar daar komen ze vanzelf wel achter
Dan zitten er 100 mieren in in plaats van 8.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:14 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wat je al je er 100 in doet ipv 8 ofzo
gaan ze niet vechten dan? probeer isquote:Op maandag 30 juli 2012 17:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dan zitten er 100 mieren in in plaats van 8.
En dat andere mieren dan kunnen wedden enzoquote:Op maandag 30 juli 2012 17:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
gaan ze niet vechten dan? probeer is
50 mieren blauw verven en 50 rood, misschien krijg je dan kamp gevechtenquote:Op maandag 30 juli 2012 17:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En dat andere mieren dan kunnen wedden enzo![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:22 schreef Rickazio het volgende:
[..]
50 mieren blauw verven en 50 rood, misschien krijg je dan kamp gevechten
Dan moet ik eerst mieren kopenquote:Op maandag 30 juli 2012 17:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
gaan ze niet vechten dan? probeer is
hoe kan dat dat die veel groter zijn zie je erbij krijgt?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst mieren kopenals ik mieren uit de tuin pluk is het nogal oneerlijk. Aangezien deze mieren veel groter zijn.
Zijn oogstmieren, die komen hier in de natuur niet voor.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:25 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
hoe kan dat dat die veel groter zijn zie je erbij krijgt?
Dan niks.quote:
Koop dan een koningin en wat gozersquote:Op maandag 30 juli 2012 17:31 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dan niks.
Zoals in topic 1 staat. Beffen en scharen zal prima gaan. Maar bevruchten wordt een ander verhaal met alleen wijven.
met alleen wijven? voeg je toch mannetjes toe? zoals het in de natuur gaat kun je niet nabootsen?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:31 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dan niks.
Zoals in topic 1 staat. Beffen en scharen zal prima gaan. Maar bevruchten wordt een ander verhaal met alleen wijven.
Wat zijn ze aan het doenquote:Op maandag 30 juli 2012 17:32 schreef Rickazio het volgende:
De minuscule mannetjesmier paart met zijn reusachtige koningin![]()
[ afbeelding ]
Moet je wel een bevruchtte koningin kopen, ik weet niet hoe dat werktquote:Op maandag 30 juli 2012 17:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Koop dan een koningin en wat gozers
quote:
Ant-stylequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |