Vanwege de broekjes?quote:Op maandag 30 juli 2012 02:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb wel het wielrennen gekeken, weet ook niet waarom..
Wielrenbroekjes zijn eng, incl de geschoren benenquote:
Ik heb hetzelfdequote:Op maandag 30 juli 2012 02:09 schreef Steve het volgende:
.
Ik heb vanmiddag zo mee zitten leven met de Olympische wedstrijden.. Stond te juichen toen Marianne Vos won. En te balen bij de verloren wedstrijd van de beachvolleybaldames.
. Heerlijk al die sporten die je normaal nooit ziet. Gefascineerd naar schermen en wildwaterkano zitten kijken.
Ik geef normaal weinig om sport, maar de Olympische Spelen blijft leuk..
En de magere armpjes in verhouding met het onderlijf.quote:Op maandag 30 juli 2012 08:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wielrenbroekjes zijn eng, incl de geschoren benen
quote:
Da's toch de cube van portal? Of ben ik niet op de hoogte?quote:
Klopt.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's toch de cube van portal? Of ben ik niet op de hoogte?
ja want ook bij jou gaan de jaartjes tellen hèquote:Op maandag 30 juli 2012 15:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Omg, dat is al de 2e vriend van me die opeens een relatie heeft *paniek* *chaos*
Nee dat bedoel ik niet, ik hou op deze manier geen vrienden over waar je even snel een terrasje mee kunt pikken zonder dat ie de thuisbasis moet informeren en wachten of operation " dinner out" a go is.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja want ook bij jou gaan de jaartjes tellen hè
Ambiguiteit, vertel eens wat vind jij zo mooi aan Great expectations, wat spreekt jou daarin aan?
Daar hoef je dan ook niet tegenaan te kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |