SunChaser?quote:Op maandag 30 juli 2012 01:17 schreef debeterebob het volgende:
Wie was die dikke, werkloze dude die al die videoblogs maakte?
MarcoTM zeker.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:17 schreef debeterebob het volgende:
Wie was die dikke, werkloze dude die al die videoblogs maakte?
SunChaser de onderzoeksjournalist, bedoelde ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Long time no see manquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 01:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
SunChaser de onderzoeksjournalist, bedoelde ik nietSunChaser was het eerste dat in me opkwam, ik ken MarcoTM niet. Nu wel, beetje. Verder mooi dat die disputen geschorst werden, wist ik niet, bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google is your friend, abuse your friends
Zonder SunChaser was dat niet gebeurdquote:Op maandag 30 juli 2012 01:23 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
SunChaser was het eerste dat in me opkwam, ik ken MarcoTM niet. Nu wel, beetje. Verder mooi dat die disputen geschorst werden, wist ik niet, bedankt
Ga je nu weg.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
GeeftjeEngergie heeft gewonnen! ik ga er geen doekjes omdoen, hij is lief en zijn username klopt gewoon Proficiat!
Nee nee, de mensen laten stemmen, wat is dit nou.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
GeeftjeEngergie heeft gewonnen! ik ga er geen doekjes omdoen, hij is lief en zijn username klopt gewoon Proficiat!
Jeweetzelf.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toen met die chick was meesterlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 01:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Klopt. Ben best vaak online in het weekend en 's avonds, imo.
Oh, die. Thanks. Haar heb ik sindsdien ook niet meer gezien.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toen met die chick was meesterlijk
Ik ook niet neequote:Op maandag 30 juli 2012 01:30 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oh, die. Thanks. Haar heb ik sindsdien ook niet meer gezien.
Wat is dat soberso met die abo's cadeau doen tegenwoordig. Is Danny voor een nieuwe auto aan het sparen?quote:Op maandag 30 juli 2012 01:30 schreef Rezania het volgende:
Black-beauty-babe - Baggeruser
• Martijn93 - Wie?
• GeeftJeEnergie - Wie?
Ben redelijk onbeken in ONZ.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:30 schreef Rezania het volgende:
Black-beauty-babe - Baggeruser
• Martijn93 - Wie?
• GeeftJeEnergie - Wie?
Geen idee, Ted is al de deur uit, dus meer geld is eigenlijk niet nodig.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:31 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Wat is dat soberso met die abo's cadeau doen tegenwoordig. Is Danny voor een nieuwe auto aan het sparen?
Dan kunnen we ook de advertenties eruit flikkeren en weer tieten postenquote:Op maandag 30 juli 2012 01:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, Ted is al de deur uit, dus meer geld is eigenlijk niet nodig.
Ja, goed plan.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:33 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Dan kunnen we ook de advertenties eruit flikkeren en weer tieten posten.
Jij kent me wel?quote:
Leugens, ik heb hem zojuist voor GeeftJeEnergie gekocht.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
GeeftjeEnergie heeft een ABO gekregen van mij!!!
quote:
Ik heb harde bewijzenquote:Op maandag 30 juli 2012 01:36 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Leugens, ik heb hem zojuist voor GeeftJeEnergie gekocht.
Goede business inderdaad. Volgens mij was die vis ermee begonnen, kan even niet meer op zijn naam komen. Daarna kwamen er die dag nog allemaal users die elkaar een abo cadeau deden.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:31 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Wat is dat soberso met die abo's cadeau doen tegenwoordig. Is Danny voor een nieuwe auto aan het sparen?
quote:Op maandag 30 juli 2012 01:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
SunChaser de onderzoeksjournalist, bedoelde ik nietDit had ik gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Klopt. Begrijp ook niet waarom mensen er zo benieuwd naar zijn. Notes zijn gewoon voor mods/admins bedoeld. Users hebben er weinig aan.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
________
die notes stellen ook weinig voor trouwens zeg
Gewoon de nieuwsgierigheid denk ikquote:Op maandag 30 juli 2012 01:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Klopt. Begrijp ook niet waarom mensen er zo benieuwd naar zijn. Notes zijn gewoon voor mods/admins bedoeld. Users hebben er weinig aan.
quote:Op maandag 30 juli 2012 01:39 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Paul is er ook weer. Moet altijd lachen als ik jou zie verschijnen.
Quotes zeggen soms al voldoende.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon de nieuwsgierigheid denk ik
Zijn grotendeels alleen maar quotes van mij, met hier en daar een karige toevoeging van een mod.
Ja dat bedoel ik...quote:
Om de ads uit te kunnen zetten denk ik. Basic biedt eigenlijk amper functies.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:48 schreef Yveske het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik...
Zo'n zielige euroshopper één-ster waar je zo overheen kijkt![]()
Kan je net zo goed niks pakken.
quote:Op maandag 30 juli 2012 01:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Om de ads uit te kunnen zetten denk ik. Basic biedt eigenlijk amper functies.
quote:Op maandag 30 juli 2012 01:30 schreef Rezania het volgende:
• Black-beauty-babe - Baggeruser
• Martijn93 - Wie?
• GeeftJeEnergie - Wie?
Ik ben de winnaarquote:Op maandag 30 juli 2012 10:33 schreef Haasbeuntje het volgende:
Wie heeft er nou gewonnen?
Tevens;
Nooit lang kunnen rukken
Idd, geef deze jongeman wat hij verdient!quote:Op maandag 30 juli 2012 16:10 schreef wietparkiet het volgende:
Ziet er naar uit dat ik met 15 stemmen de meeste stemmen heb en dus de winnaar ben
Pimp graag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |