100.000 pond wat moet je dr meequote:
Het gaat om graancirkels in het algemeen, niet om deze oproep.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
100.000 pond wat moet je dr mee
Daar gaan we nu achter komenquote:Op maandag 30 juli 2012 00:27 schreef Diepvriez het volgende:
Die worden toch altijd door aliens gemaakt
De voorwaarden zijn wel te vinden op de site en die staan nog verder uitgewerkt in het Q&A gedeelte.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:44 schreef SpecialK het volgende:
In theorie is dit een goed initiatief maar op een of andere manier heb ik het gevoel dat er ergens een voorwaarde verstopt zit die net dubbel genoeg uit te leggen is dat ze nooit hun geld hoeven weg te geven.
Maar wellicht zijn dit oprechte eerlijke mensen.
Ja dat heb ik gelezen. Neemt niet weg dat er genoeg te goochelen valt.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
De voorwaarden zijn wel te vinden op de site en die staan nog verder uitgewerkt in het Q&A gedeelte.
Misschien hebben ze dat wel geleerd van die Randiquote:Op maandag 30 juli 2012 02:01 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gelezen. Neemt niet weg dat er genoeg te goochelen valt.
Leg uit. Zijn er klachten?quote:Op maandag 30 juli 2012 02:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dat wel geleerd van die Randi
Jouw zorgen over deze uitdaging worden ook al jaren voor de voeten van Randi gegooid maar dan is het uiteraard een heel ander verhaal.quote:
Dat is inderdaad een heel ander verhaal omdat Randi ten eerste publiekelijk kan aantonen dat het geld aanwezig is en vervolgens met de deelnemer zelf tot in de puntjes uitwerkt hoe het experiment moet werken. Bovendien wordt dit allemaal op TV vastgelegd. En Randi's challenge bestaat al jaren wat het in mijn ogen (en nu ga ik met technische termen smijten) een hogere serioeussoeheidsgraad geeftquote:Op maandag 30 juli 2012 09:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Jouw zorgen over deze uitdaging worden ook al jaren voor de voeten van Randi gegooid maar dan is het uiteraard een heel ander verhaal.
Praat het maar weer goed. Het is in grote lijnen gewoon precies hetzelfde als wat Randi doet. Zet geld beschikbaar en schep zelf de voorwaarden. Ga je erop in dan moet je door een ballotagecommissie en daarna wordt er bekeken wat de exacte voorwaarden worden voor men ermee mag starten. En de voorwaarden voor de graancirkel zijn blijkbaar zodanig dat het de originele omstandigheden van de creatie van de graancirkel na bootst.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:09 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een heel ander verhaal omdat Randi ten eerste publiekelijk kan aantonen dat het geld aanwezig is en vervolgens met de deelnemer zelf tot in de puntjes uitwerkt hoe het experiment moet werken. Bovendien wordt dit allemaal op TV vastgelegd. En Randi's challenge bestaat al jaren wat het in mijn ogen een (en nu ga ik met technische termen smijten) hogere serioeussoe-heids graad geeft
Ik praat niks goed. Heb je mijn reactie niet gelezen? Ik geef gewoon valide argumenten waarom ik het een geloofwaardiger en betrouwbaarder vind. Of mag ik dat niet vinden?quote:
Niet helemaal.quote:Het is in grote lijnen gewoon precies hetzelfde als wat Randi doet.
Precies. En daarin zit het grootste verschil wat mij betreft. Dat deze challenge iets probeert te benaderen tot aan de imperfecties aan toe (tenzij je na wat onderhandelen wat details kan verschuiven). Alsof de originele makers expres die imperfecties er bewust in hebben gezet dat kan je vooral nooit precies voorspellen waar je fouten gaat maken.quote:Zet geld beschikbaar en schep zelf de voorwaarden. Ga je erop in dan moet je door een ballotagecommissie en daarna wordt er bekeken wat de exacte voorwaarden worden voor men ermee mag starten. En de voorwaarden voor de graancirkel zijn blijkbaar zodanig dat het de originele omstandigheden van de creatie van de graancirkel na bootst.
Ik ga helemaal niemand pesten. Vind het gewoon frappant dat dezelfde argumenten tegen Randi die dan meestal als onzinnig weg worden gezet nu wel gebruikt worden door dezelfde personen. Vind het niet erg verder maar wel grappig. Niets persoonlijks verder, kusje.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:28 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik praat niks goed. Heb je mijn reactie niet gelezen? Ik geef gewoon valide argumenten waarom ik het een geloofwaardiger en betrouwbaarder vind. Of mag ik dat niet vinden?
En je toontje bevalt me ook voor geen meter. Alsof ik in the business ben van "dingen goed praten" (lees recht praten wat krom is, wat je daarmee bedoeld). Beetje weinig respect wat je toont voor iemand die consistent met redelijkheid alu-hoedjes topics benaderd. Ga newbies pesten.
Ligt er ook maar net aan aan wie je het vraagt wat betreft 'oplichten' (in dit geval meer manipuleren). Maar dat heb je altijd met mensen die een bepaalde positie innemen, die krijgen tegenstanders. Alleen maar menselijk.quote:[..]
Precies. En daarin zit het grootste verschil wat mij betreft. Dat deze challenge iets probeert te benaderen tot aan de imperfecties aan toe (tenzij je na wat onderhandelen wat details kan verschuiven). Alsof de originele makers expres die imperfecties er bewust in hebben gezet dat kan je vooral nooit precies voorspellen waar je fouten gaat maken.
Maar ik geef het de voordeel van de twijfel.
Oh en nog een reden dat ik Randi betrouwbaarder vind: Hij staat er niet om bekend mensen op te lichten. Deze organisatie met de graancirkels... geen idee wie deze mensen zijn.
Telt ook wel zwaar.
Nah ... de website is niet professioneel genoegquote:Op maandag 30 juli 2012 11:02 schreef Bastard het volgende:
Haha, mooi is dit.
Nou kom maar op, diegene die het hebben gemaakt willen vast hun geld wel willen opeisen en maken het gewoon nog een keer!
http://www.sunstar-solutions.com/AOP/MilkHill/milkhill.htm Heb je hier wat aan?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:31 schreef Supertolll het volgende:
Is de 'Galaxy' graancirkel accuraat onderzocht? Zo ja, waar kan ik deze informatie terugvinden?
Ik vind persoonlijk dat reputatie bij dit soort dingen juist erg belangrijk is. En ik ken deze mensen gewoon niet en James Randi heeft in mijn optiek, of je het nou eens bent of niet in ieder geval wel de reputatie dat hij eerlijk is. En zijn challenge zit nou net iets professioneler in elkaar dan dit.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niemand pesten. Vind het gewoon frappant dat dezelfde argumenten tegen Randi die dan meestal als onzinnig weg worden gezet nu wel gebruikt worden door dezelfde personen. Vind het niet erg verder maar wel grappig. Niets persoonlijks verder, kusje.
[..]
Ligt er ook maar net aan aan wie je het vraagt wat betreft 'oplichten' (in dit geval meer manipuleren). Maar dat heb je altijd met mensen die een bepaalde positie innemen, die krijgen tegenstanders. Alleen maar menselijk.
Ik had eerder gehoopt op informatie die deze voorwaarden kan onderbouwen:quote:Op maandag 30 juli 2012 11:54 schreef jogy het volgende:
[..]
http://www.sunstar-solutions.com/AOP/MilkHill/milkhill.htm Heb je hier wat aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ik het goed begrijp zijn de volgende voorwaarden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkel en alleen maar gekozen op basis van een schatting van John Vidal.De andere informatie op de site was niet echt bruikbaar. De link tussen Foraminifera / Hebreeuws / enz. en graancirkels ontgaat me.quote:Journalist John Vidal, of the London & Manchester 'Guardian' newspaper, seems adamant that the Milk Hill crop formation is a hoax. Mr. Vidal claims that this formation is "one of the more boring and predictable advanced formations made in the past few years". By his estimation, it took a team of six people approximately five hours to make this 400 circle monster.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |