abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114825177
Hallo,

Sinds vandaag gebruik ik Google Drive om mijn bestanden te backuppen. Ik heb daarbij een programma gedownload waarmee ik alsware al mijn documenten kan schuiven in de map van google drive. Hij werkt het dan automatisch bij op de site.
Het is ook mogelijk om de bestanden vanuit die map van google drive te openen. Is het nou een goed idee om die bestanden alleen nog op google drive te hebben en niet meer op de pc? Zodat ik dus niet meer hoef te backuppen alsware. Of is dat niet veilig genoeg?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_114825255
Jawel waarom niet.... de dataservers van Google gaan minder snel stuk dan jouw pc.
pi_114825278
inet is 100% veilig
je account kan niet gehackt worden.
google kan niet in 1 keer besluiten om drive te stoppen.

compleet veilig
pi_114825411
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 22:53 schreef spoorrails het volgende:
inet is 100% veilig
je account kan niet gehackt worden.
google kan niet in 1 keer besluiten om drive te stoppen.

compleet veilig
_O-
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_114825567
quote:
Is het nou een goed idee om die bestanden alleen nog op google drive te hebben en niet meer op de pc?
Dan heb je van deze bestanden dus geen backup meer. Klinkt dat verstandig?
pi_114826119
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 22:58 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Dan heb je van deze bestanden dus geen backup meer. Klinkt dat verstandig?
Nope,..hoe zorgen julllie dan dat je computer en drive of dropbox gesynct blijven?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_114827565
Gewoon Tarsnap gebruiken, kan alleen jij er in snuffelen ook
  dinsdag 31 juli 2012 @ 13:19:21 #8
189961 ex
aperture science
pi_114892769
Als ze in Google Drive staan, en jij hebt Google Drive op je PC geïnstalleerd staan dan staan ze dus ook op je PC. Hij synct je offline/computer map met Google Drive.

Mocht Google dus ooit stoppen met Drive dan heb je nog steeds lokaal je bestanden staan, dus ja je kan ze veilig verwijderen bij mijn documenten, ze staan tenslotte al in de map Google Drive.
The cake is a lie!
  dinsdag 31 juli 2012 @ 13:33:20 #9
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_114893387
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 13:19 schreef ex het volgende:
Als ze in Google Drive staan, en jij hebt Google Drive op je PC geïnstalleerd staan dan staan ze dus ook op je PC. Hij synct je offline/computer map met Google Drive.

Mocht Google dus ooit stoppen met Drive dan heb je nog steeds lokaal je bestanden staan, dus ja je kan ze veilig verwijderen bij mijn documenten, ze staan tenslotte al in de map Google Drive.
Dit.

Ik heb mijn Google drive ook op mijn server staan, dus bij elke sync actie heb ik ook nog een reservekopie thuis.
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')