Tering! Gelukkig is film subjectief.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Shaun was echt ruk. Zombieland vond ik wel vermakelijk.
Ik denk altijd "die raden ze zo, das veel te makkelijk" en dan blijkt het niet zo te zijn. En wanneer je een hele supervage foto post dan weten ze het binnen 5 seconde...quote:Op maandag 30 juli 2012 14:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Af en toe weet ik echt niet wat wel of niet makkelijk/moeilijk genoeg is...
Ligt er ook maar net aan wie er online is.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:54 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik denk altijd "die raden ze zo, das veel te makkelijk" en dan blijkt het niet zo te zijn. En wanneer je een hele supervage foto post dan weten ze het binnen 5 seconde...
Heb een keer een interview met iemand gezien.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Serieus? Het bekendste van de hele film is geimproviseerd?
Verschrikkelijkquote:Op maandag 30 juli 2012 15:31 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Heb een keer een interview met iemand gezien.
Blijkbaar hadden ze tegen De Niro gezegd dat hij maar wat tegen de spiegel moest praten
Dat maakt toch niet uit?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
VerschrikkelijkDe scene die wereldberoemd is en die iedereen kent of je nou de film wel of niet hebt gezien... En het is niet eens scripted...
Weet niet... voor mij nu wel eigenlijkquote:
Voegt juist iets toe vind ikquote:Op maandag 30 juli 2012 15:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet niet... voor mij nu wel eigenlijk
Je moet niet altijd 100% vasthouden aan een script. Eigen inbreng van de acteurs.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet niet... voor mij nu wel eigenlijk
Dat kan sowieso nooit, het is altijd een halfproduct.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Je moet niet altijd 100% vasthouden aan een script. Eigen inbreng van de acteurs.
Dit.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Shaun was echt ruk. Zombieland vond ik wel vermakelijk.
Nou dat is tegenwoordig ook niet helemaal meer veiligquote:Op maandag 30 juli 2012 16:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat moet je ook op de bank zetten en niet in een sok stoppen.
Ohnee ik moet dan maar eens al mijn geld van de bank halen en in mijn matras verstoppen.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:51 schreef Baszh het volgende:
[..]
Nou dat is tegenwoordig ook niet helemaal meer veilig
Alsof jij geld hebtquote:Op maandag 30 juli 2012 16:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Ohnee ik moet dan maar eens al mijn geld van de bank halen en in mijn matras verstoppen.
Zou zomaar kunnen ik ben een arme studentquote:
Ik heb geen geld. Zodra ik ook maar iets heb qua geld ga ik op zoek naar mogelijkheden om het uit te geven. Mij moeten ze ook echt geen miljoen geven, volgen mij overleef ik het niet eens om het allemaal op te makenquote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:58 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik heb geen geld. Zodra ik ook maar iets heb qua geld ga ik op zoek naar mogelijkheden om het uit te geven. Mij moeten ze ook echt geen miljoen geven, volgen mij overleef ik het niet eens om het allemaal op te maken
Zegt degene die Good Will Hunting in zijn top 100 heeftquote:Op maandag 30 juli 2012 16:30 schreef Robby87 het volgende:
Jullie hebben dan ook geen gevoel voor humor, en geen smaak
quote:Op maandag 30 juli 2012 16:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Of als je klein geld hebt ergens op je bureau, gewoon weg in de prullenbak vegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |