Geen internet.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:35 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
jij hebt thuis geen internet? of geen wifi?
Dat is wel erg.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit op gestemd. En nee, om mijn verslaving te temmen.
Verslaving aan Fok of iets anders?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit op gestemd. En nee, om mijn verslaving te temmen.
dus jas je er meer dan 1gb doorheen met je mobiele internet.. tsja a niet kosten effectiefst, en B een soort rivellaquote:Op maandag 30 juli 2012 14:12 schreef picodealion het volgende:
Internet in 't algemeen. Ik zat met gemak in het weekend hele dagen achter de pc, dus dat werd wel een beetje al te gortig op een bepaald moment.
Niks mis mee toch om 1gb er doorheen te jagen?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:26 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dus jas je er meer dan 1gb doorheen met je mobiele internet.. tsja a niet kosten effectiefst, en B een soort rivella
en je download dus geen enkele film die je kijkt, maar koopt alles?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:29 schreef picodealion het volgende:
Alleen al het feit dat ik voor een tientje per maand op mijn mobiel online zit ipv voor 45 euro bij UPC (verplicht tv erbij, wat een bullshit). En daarnaast spendeer ik echt maar een tiende van mijn tijd op internet met mijn telefoon.
Jij niet dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:29 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
en je download dus geen enkele film die je kijkt, maar koopt alles?
ik betaal en download.. binariesquote:
Neuh, af en toe een download aanzetten bij m'n ouders, of ik leen wat op een usb stick van vrienden. Maar ik koop wel vrij veel films tegenwoordig.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:29 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
en je download dus geen enkele film die je kijkt, maar koopt alles?
klinkt me toch best onpraktisch, maar goed, het is jouw levenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Neuh, af en toe een download aanzetten bij m'n ouders, of ik leen wat op een usb stick van vrienden. Maar ik koop wel vrij veel films tegenwoordig.
Maar hoe doe je nou dit dan? Op het werk? Of ook via je telefoon?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Neuh, af en toe een download aanzetten bij m'n ouders, of ik leen wat op een usb stick van vrienden. Maar ik koop wel vrij veel films tegenwoordig.
Het leven is hardquote:Op maandag 30 juli 2012 14:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Af en toe weet ik echt niet wat wel of niet makkelijk/moeilijk genoeg is...
Eh... ook... Maar als dat te hard word, dan stop ik er wel mee...quote:
Ik ben nu op m'n werk.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar hoe doe je nou dit dan? Op het werk? Of ook via je telefoon?
Je moet wat om een beetje vrije tijd terug te winnenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:40 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
klinkt me toch best onpraktisch, maar goed, het is jouw leven
Shaun of the Dead was echt vele mae beter én leuker dan Zombieland. Bij Zombieland had ik het idee dat echt elke cent uit het budget besteed moest worden, wat een rommel was dat. Moest alleen lachen toen die knuppel van die motor in dat struikje viel. Voor de rest nada, oja en die Emma Stone is wel lekker... 4/10quote:
Shaun was echt rukquote:Op maandag 30 juli 2012 14:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Shaun of the Dead was echt vele mae beter én leuker dan Zombieland. Bij Zombieland had ik het idee dat echt elke cent uit het budget besteed moest worden, wat een rommel was dat. Moest alleen lachen toen die knuppel van die motor in dat struikje viel. Voor de rest nada, oja en die Emma Stone is wel lekker... 4/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |