Volgens mij is ie daarin wel geslaagd. Ondanks alles.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:53 schreef Stiggie het volgende:
Zo zie je maar weer dat je moet genieten van iedere dag die je hier rond mag lopen
Ben zelf laatst met een ziekenwagen weggevoerd. Details niet belangrijk even. Maar reken maar dat je dat gaat denken na zoíets. Mijn lkeven is ook veranderd momenteel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:53 schreef Stiggie het volgende:
Zo zie je maar weer dat je moet genieten van iedere dag die je hier rond mag lopen
Ja, nu heb je een 4 sterren abo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben zelf laatst met een ziekenwagen weggevoerd. Details niet belangrijk even. Maar reken maar dat je dat gaat denken na zoíets. Mijn lkeven is ook veranderd momenteel.
Zeker. Hij zocht als macho/sterke stoere flierefluiter steun als een kind die naar de eerste schooldag gaat. Erg ontroerend.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond het mooi om te zien hoe een man als Frits zo zijn vriendin omhelst. Dat deed me wel wat.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, nu heb je een 4 sterren abo.
poging om die troep aan de man te brengenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Amstel is tegenwoordig ook sponsor bij VI.
jeugd van tegenwoordig, nog erger dan vroegerquote:
Amstel smaakt als een breezer...geef mij maar een Grolschjequote:Op maandag 13 augustus 2012 23:04 schreef Rickazio het volgende:
[..]
poging om die troep aan de man te brengen
Grolsch smaakt als een slootquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Amstel smaakt als een breezer...geef mij maar een Grolschje
Als dit op Nederland 1 was uitgezonden, zat het op 600.00 kijkers. Zonde.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:09 schreef Borizzz het volgende:
Goede docu, jammer van die reclame's er tussen door. Waarom niet uit respect even geen reclame eigenlijk... Maak je zo'n mooie docu, wordt het op deze manier verpest...
goed tegeltjequote:Op maandag 13 augustus 2012 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
We gaan d'r allemaal een keer aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |