Volgens Keane is het kristal, en die geloof ik, dus is het voor mij kristalquote:Op zondag 29 juli 2012 20:43 schreef Incantrix het volgende:
*poef* stil
haha, Kip en haar kristallen bol(of zijn die altijd van glas?)
Is dat dat muziekdingetje? Die zijn erg trustworthy ja?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Volgens Keane is het kristal, en die geloof ik, dus is het voor mij kristal
Ohja, die wilde ik nog eens even bekijken.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:50 schreef Incantrix het volgende:
Hier begint het net te spetteren.
En dames, doe allemaal eens een Layla van me overnemen?wat moet ik nou weer met al die dubbelen?
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Ohja, die wilde ik nog eens even bekijken.
yep, en geen ideequote:Op zondag 29 juli 2012 20:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Is dat dat muziekdingetje? Die zijn erg trustworthy ja?
Ja, wel goed eigenlijk. Ik werk nu fulltime in de verkansie. Zo'n ritme gaat me goed af en ik verdien monehz! En als het goed is heeft mijn psych het traject rondom de eetstoornisbegeleiding in gang gezet, maar daar hoor ik morgen meer over.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, en geen idee
Zo, ik moest de tuindeuren even dicht doen (regende keihard naar binnen en we hebben een houten vloer...), maar meneer had ze op slot gezet buiten dus ik ben doorweekt nu, omdat ik naar buiten moest om de slotjes eraf te halen
En de vloer gedweild... wie had dat gedacht, dat ik tóch nog productief zou zijn vandaag
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]ik doe het ervoor
![]()
Woops, lekker dan, haha! Natte kip
en Mss, wat goed van je zeghiero alles ok hoor, ben miss emo vandaag (zo vind ik het cht enorm ontroerend dat je zo goed bezig bent en dat je voor jezelf een hele grote stap hebt gezet, ik zit met tranen in mijn ogen
) en helaasch nog steeds misselijk, maar nouja
da's wel primaquote:Op zondag 29 juli 2012 20:59 schreef Mss het volgende:
Ik verdien 10,83 bruto per uur, dus dat is wel acceptabel. Ik ga van de zomer niet meer weg, ik ben in januari geweest en heel misschien gaan we in het najaar nog. Nu ben ik vooral aan het werken om het geleende geld van mijn vriend voor mijn rijbewijs terug te betalen, en ik moet eigenlijk nog een nieuwe laptop. Vermoedelijk blijft er niet veel spaargeld meer over omdat ik ook wel een beetje leuke dingen voor mezelf wil kopen.
Wat lievquote:Op zondag 29 juli 2012 20:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]ik doe het ervoor
![]()
Woops, lekker dan, haha! Natte kip
en Mss, wat goed van je zeghiero alles ok hoor, ben miss emo vandaag (zo vind ik het cht enorm ontroerend dat je zo goed bezig bent en dat je voor jezelf een hele grote stap hebt gezet, ik zit met tranen in mijn ogen
) en helaasch nog steeds misselijk, maar nouja
goed idee, ik ga eens bijschenken hierquote:
Maar het is gewoon een verdomde gevecht dit, ik snap best dat het min of meer onbewust afschuiven van de verantwoording (of hoe moet ik dat zeggen) gewoon best wel voordehandliggend is. Hell, ik ben procastinator to the max, ik snap het precies.. Maar voorlopig ben je wel op pad geaan ermee, je bent er niet bij gaan zitten met het idee 'och ja, ik kan niet anders' en dát is gewoon fokkingg dapper. U rockquote:Op zondag 29 juli 2012 21:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat liev. Ja, ik vind het zelf ook wel moeilijk hoor. En ik merk dat ik het stiekem ook wel als excuus gebruik, als in 'ik kan er niks aan doen'. En dat is niet okay, want dat kan ik zeker. Ik word alleen wel een beetje moedeloos als ik naar mezelf kijk, en dan vraag ik me af of ik ooit genoeg kan afvallen.
Ja, ik moet van mezelf wel. Ik merk dat er de laatste tijd zoveel belemmeringen mijn leven in zijn geslopen door mijn gewicht, en daar wil ik gewoon vanaf. Ik ben het gewoon beu. Maar ik merk dat me de moed soms in de schoenen zakt als ik bedenk hoeveel ik moet verliezen.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar het is gewoon een verdomde gevecht dit, ik snap best dat het min of meer onbewust afschuiven van de verantwoording (of hoe moet ik dat zeggen) gewoon best wel voordehandliggend is. Hell, ik ben procastinator to the max, ik snap het precies.. Maar voorlopig ben je wel op pad geaan ermee, je bent er niet bij gaan zitten met het idee 'och ja, ik kan niet anders' en dát is gewoon fokkingg dapper. U rock
Spees lacht me uit, huuuuuuquote:
Ik moet lolleren. Maar als jij al kapitein bent, wat ben ik dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar goed, ik ben zelf kapitein vetnek, dus ik heb ook absoluut de wijsheid niet in pacht hoor
Ja, maar bij jou zit er een beeb in!quote:Op zondag 29 juli 2012 21:14 schreef Incantrix het volgende:
spekkies
goed, dat zeg ik nu wel, maar van mijn eigen kwabben ga ik een stuk minder van![]()
Babysteps lieverdquote:Op zondag 29 juli 2012 21:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik moet van mezelf wel. Ik merk dat er de laatste tijd zoveel belemmeringen mijn leven in zijn geslopen door mijn gewicht, en daar wil ik gewoon vanaf. Ik ben het gewoon beu. Maar ik merk dat me de moed soms in de schoenen zakt als ik bedenk hoeveel ik moet verliezen.
Sjaan (wie anders ook) heeft wel mooie swatches!quote:Op zondag 29 juli 2012 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
N.a.v. het nagellakruiltopic zat ik een swatch op te zoeken, vind ik deze:
[ afbeelding ]
Op het moment wel jahquote:
Omnomnomquote:Op zondag 29 juli 2012 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
de eigenaar van het schip jonguh!quote:Op zondag 29 juli 2012 21:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moet lolleren. Maar als jij al kapitein bent, wat ben ik dan?
have fun!quote:
Hehehe, ach je hebt nu wel de ultieme zwanger ervaring extragratisch erbij. Hoe ver ben je nu? Weet je trouwens al wat het gaat worden?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Op het moment wel jahen sinds ik nog steeds de longen uit mijn lijf kots vind ik dat meteen een mooi excuus om de meest achterlijke etenswaren alive naar binnen te proppen
wordt nog leuk met afwennen
maarja, voor nu: it'll do..
Dankdank! Jij eetsequote:Op zondag 29 juli 2012 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
have fun!
Ik ga even eten, turkse pizza is gearriveer
Keizerin van de wereld!quote:Op zondag 29 juli 2012 21:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Havenmeester.
Of gewoon keizerin. Allesoverrulend.
Jah, ik ben wel oprecht op en top zwanger, inclusief zo ongeveer elke kwaal in the bookquote:Op zondag 29 juli 2012 21:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Hehehe, ach je hebt nu wel de ultieme zwanger ervaring extragratisch erbij. Hoe ver ben je nu? Weet je trouwens al wat het gaat worden?
Jongeuh; als het bij je netjes zou zijn zou ik het pas raar vindenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zat te denken om een slekte matigen shoplog op te nemen, maar dan zien jullie de tyfusbende hier
Dat heb ik al best wel vaak gehoordquote:Op zondag 29 juli 2012 21:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jongeuh; als het bij je netjes zou zijn zou ik het pas raar vinden![]()
![]()
Oeh, spannend! 10 augustus is al snelquote:Op zondag 29 juli 2012 21:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, ik ben wel oprecht op en top zwanger, inclusief zo ongeveer elke kwaal in the bookben nu 18 weken, nog anderhalve week tot de volgende echo. Helaas nog niet, we zijn wel übernieuwsgierig! 10 augustus weten we het als het goed is
en als die echo goed is gaat de vlag uit, dan hebben we toch wel alle mogelijke seals of approval binnen zeg maar.
Best wel jaquote:
ondanks de prachtige swatch, hou er rekening mee dat je binnen een dag deze lak al als een malle chipped en dat je elk ribbeltje en deukje in je nagels zietquote:Op zondag 29 juli 2012 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Dicootjequote:Op zondag 29 juli 2012 21:31 schreef Diconnected het volgende:
Morgen maar bellen naar het UMC in Utrecht, want knie gaat weer heel erg slechtheb gsiter tot 2x toe gehad dat ik het gewoon uitschreeuwde van de pijn, en dat mama en
er zo bij zaten van
omdat ze niet wisten wat ze moesten doen. Ugh ben die knie echt zat nu
ga der ook gewoon 5x op een dag doorheen enzo. Voel gewoon de losse stukjes kraakbeen in m'n knie
Oh, ik was gewoon benieuwd wat er voor soort lak in dat flesje zat, ziet er grappig uit maar is niks voor mij. Bovendien zijn mijn nagels nog steeds (door de spanning van afgelopen wekenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ondanks de prachtige swatch, hou er rekening mee dat je binnen een dag deze lak al als een malle chipped en dat je elk ribbeltje en deukje in je nagels ziet
Maakt niet uitquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:31 schreef Diconnected het volgende:
Morgen maar bellen naar het UMC in Utrecht, want knie gaat weer heel erg slechtheb gsiter tot 2x toe gehad dat ik het gewoon uitschreeuwde van de pijn, en dat mama en
er zo bij zaten van
ga der ook gewoon 5x op een dag doorheen enzo. Voel gewoon de losse stukjes kraakbeen in m'n knie
he bah... liep je daar nou al of is dat een nieuw traject wat dan gaat lopen?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:31 schreef Diconnected het volgende:
er zo bij zaten van
Haha, dat was ik idd ook van planquote:Op maandag 30 juli 2012 07:52 schreef Mss het volgende:
Ik heb rumble verwijderd. Ik faal er te hard in en ik word ook niet beter.
Ik heb het maar gewoon nooit erop gezet, stom spelquote:Op maandag 30 juli 2012 07:52 schreef Mss het volgende:
Ik heb rumble verwijderd. Ik faal er te hard in en ik word ook niet beter.
He wat klote!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:35 schreef Diconnected het volgende:
Thanks maisjesik probeer me sterk te houden maar soms dan moet ik het gewoon ff kwijt
het zit me gewoon zo dwars. Dit hele weekend gewoon niks kunnen doen, want kan gewoon lastig lopen en staan enzo. En dan is
er, en dan voel ik me helemaal schuldig ook, en hij blijft maar zeggen dat het niet erg is en dat ie weet dat ik graag dingen wil doen en het niet kan. Maar toch blijft het kut. Nou sta ik komende week van ma t/m vrijdag van 8 tot 12 ingepland, en ik hoop echt dat ik het ga redden. Vind het ook weer zo klote om me dan weer ziek te melden enzo. Maargoed ik zie wel hoe het loopt, ik blijf trouw m'n meds maar slikken
Waarom een andere naam?quote:Op maandag 30 juli 2012 09:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ruzzle(want het heet heul geen rumble meer
)
Morgeuh trouwens
Daar heb ik jou voorquote:Op maandag 30 juli 2012 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel altijd winnen minstens zo saai is als altijd verliezen![]()
Goedemorgen!
Geen ideequote:Op maandag 30 juli 2012 09:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom een andere naam?
Oh en Priem, die boeken zijn echt super! Echt veel leuke titels, thnx!
Vooral de broek en de schoenen maken het spannend.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben benieuwd of de student D.S. uit G. zich nog komt melden vandaag.
We vonden gisterochtend een jeans, een paar schoenen en een portemonnee voor het huis. Gelukkig zaten er pasjes in en heb ik de jongeman in kwestie een bericht via FB kunnen sturen. Ik vraag me wel echt af wat het verhaal er achter is
wat ons zorgen baarde is dat iemand uit 1991 met van die zwarte ECCO veterschoenen rondloopt / liep. Op zaterdagnacht.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vooral de broek en de schoenen maken het spannend.
Ik zou hem alleen binnenlaten als hij geen broek en schoenen aanheeft, want anders is het vast een oplichter!![]()
![]()
Ja, misschien heeft onze terror-gnoom uit de bosjes bij nummer 186 hem wel gedwongen!!!!quote:Op maandag 30 juli 2012 10:33 schreef Loqi het volgende:
Misschien was het geen vrijwillige donatiesensatie!
Huuuuuuuquote:Op maandag 30 juli 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, misschien heeft onze terror-gnoom uit de bosjes bij nummer 186 hem wel gedwongen!!!!
[ afbeelding ]
gezelligen tuindecoratie welquote:Op maandag 30 juli 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, misschien heeft onze terror-gnoom uit de bosjes bij nummer 186 hem wel gedwongen!!!!
[ afbeelding ]
neuh, dat weet ie niet. Ik weet alleen niet of hij durft te reageren op mijn FB-berichtjequote:Op maandag 30 juli 2012 10:34 schreef Loqi het volgende:
Vast ook leuk voor hem om te weten dat een stel dames van een nagelforum met smacht op zijn verhaal zitten te wachten
dat weet ie NOG nietquote:Op maandag 30 juli 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neuh, dat weet ie niet. Ik weet alleen niet of hij durft te reageren op mijn FB-berichtje
quote:
Goeden straatquote:Op maandag 30 juli 2012 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
we hebben wel een stoner kunstenaar op de hoek wonen die uit schroot een kabouterhuisje heeft gebouwd op de stoep (jawel) dus het zou nog zomaar kunnen
dat zou wel een anticlimax zijn eigenlijk, tis veel leuker als hij van verre kwam om zijn broek bij jullie te dumpenquote:Op maandag 30 juli 2012 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
we hebben wel een stoner kunstenaar op de hoek wonen die uit schroot een kabouterhuisje heeft gebouwd op de stoep (jawel) dus het zou nog zomaar kunnen
nou, hij woont in G. dus dan weet je het wel.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:39 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat zou wel een anticlimax zijn eigenlijk, tis veel leuker als hij van verre kwam om zijn broek bij jullie te dumpen
ja joh, deze hele wijk is zo. Een grote kluit theatermakers, kunstenaars, muziekleraren en kluspolenquote:
Vandaar dat er niemand op kijkt van onze subtielen en vreedzamen meetsquote:Op maandag 30 juli 2012 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja joh, deze hele wijk is zo. Een grote kluit theatermakers, kunstenaars, muziekleraren en kluspolen
Oh, en wij
Onze "nieuwe" achterburen (ja, die hebben we nu) hebben een baby van 6 maanden en die gingen zaterdag ook tot half 5 doorquote:Op maandag 30 juli 2012 10:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vandaar dat er niemand op kijkt van onze subtielen en vreedzamen meets![]()
Ik zou serieus met de buren zitten als ik zoiets hier zou doen
quote:Op maandag 30 juli 2012 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
Algehele paniek?quote:
* PriemGirl stelt haar ontslagbrief alvast opquote:Op maandag 30 juli 2012 11:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
TD is spoorloos verdwenen en nu zijn alle lakken van TD honderd miljoen dollar waard!
WE'RE ALL RICH!![]()
Dat wordt vooral gezegd door mensen die genoeg geld hebbenquote:Op maandag 30 juli 2012 11:52 schreef Dwyn het volgende:
Ze zeggen dat geld niet gelukkig maakt, maar het maakt het leven wel een stuk makkelijker!
Ga eens hardlopen jijquote:Op maandag 30 juli 2012 11:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat wordt vooral gezegd door mensen die genoeg geld hebben
Plan omgezet, ga met de hont fietsenquote:
Of de hont met jou?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Plan omgezet, ga met de hont fietsen
Doe eens voorbeeldquote:Op maandag 30 juli 2012 12:14 schreef Sharana_LV het volgende:
damn, ik google opi germany collection swatches. wat een swatches om te huilen krijg je dan zeg
http://www.swatchandlearn(...)opi-swatches-review/quote:
Uhm ze heeft in ieder geval dr best gedaanquote:Op maandag 30 juli 2012 12:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.swatchandlearn(...)opi-swatches-review/
ik had net een die erger was, probeer em ff terug te zoeken
Naast dat het lakken redelijk slordig is (hoewel dat nog veel erger kanquote:Op maandag 30 juli 2012 12:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Mja wat ik niet snap is dat sommige bloggers niet even clean up doen. Maar ik vind het nog meer irritant als je ziet dat het onder raar licht is gedaan waardoor je niet weet of je kleur wel klopt met wat je irl op je nagels hebt zitten
maar ik hoef niet zo heel veel van deze collectie denk ik
nee het lakken hoeft niet zo precies te zijn als sommigen het doen hoor maar vooral het licht, het hele idee van swatchen is toch dat mensen een idee krijgen van hoe een lakje eruit zietquote:Op maandag 30 juli 2012 12:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Naast dat het lakken redelijk slordig is (hoewel dat nog veel erger kan), heb ik nu inderdaad geen flauw idee van de kleur
nicequote:Op maandag 30 juli 2012 12:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit vind ik wel bijzonder mooie swatches zeg, ze lijken wel gephotoshopt!
Als dit door OPI zelf naar buiten was gebracht zou ik wantrouwig zijn zeg maar, of het wel er wel echt zo uit ziet
http://www.apolishaddict.(...)ion-swatches_20.html
Ja die zijn wel goed idd alleen jammer dat er dan weer lakjes missen, nou moet ik alsnog verder zoekenquote:Op maandag 30 juli 2012 12:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als dit door OPI zelf naar buiten was gebracht zou ik wantrouwig zijn zeg maar, of het wel er wel echt zo uit ziet
ik heb geen geld om te falen jonge!quote:Op maandag 30 juli 2012 12:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ONZE FALERT IS DR OOK WEER BIJ HOOR
Kijken is gratizquote:Op maandag 30 juli 2012 12:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb geen geld om te falen jonge!
maar kijken doe i9k graag
Kijke kijke niet kopenquote:Op maandag 30 juli 2012 12:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja goffer...quote:Op maandag 30 juli 2012 12:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
ik neem ook de blauwe en de paarse en misschien een bruinequote:Op maandag 30 juli 2012 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja goffer...Ik hoefde geen van die collectie en nu wil ik die gele; blauwe en paarse....
JAMAAR jouw stashquote:Op maandag 30 juli 2012 12:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juli 2012 12:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK MOET DAAR MAAR ES GAAN WINKELEN!
*haalt AH karretje*
als je een nieuwe tv koopt gewoon een halen waar je die digitale tv kaartjes in kan doen, hoef je die stomme kastjes niet meer aan te sluiten en tweede digitale kaartje kun je bij je provider aanvragenquote:Op maandag 30 juli 2012 12:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga ergens deze week een tv falen.. Heb geld gekregen voor m'n verjaardag, dus dat kan mooi bijdragen.
Maar eigenlijk wil ik twee tv's. 1 voor de huiskamer en 1 voor de slaapkamer. En een draadloze doorgang van de digitale tv naar de slaapkamer, maar ik weet niet of dat überhaupt kan.
En een nieuwe HD-recorder, want de mijne komt uit het jaar nul en ik krijg hem niet verbonden met de digitale televisie
En een apparaat om wifi hier in huis te regelen.
En een iPad.
IK WIL EIGENLIJK GEWOON ALLES EINZ.
Oeh kan dat ook? Goeden idee!quote:Op maandag 30 juli 2012 12:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je een nieuwe tv koopt gewoon een halen waar je die digitale tv kaartjes in kan doen, hoef je die stomme kastjes niet meer aan te sluiten en tweede digitale kaartje kun je bij je provider aanvragen
Je hebt toch een digitaal kastje? Dan wordt hij toch niet verbonden met een kabel? Wat heb je precies thuis?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oeh kan dat ook? Goeden idee!
Ik kan die in de slaapkamer nog wel met een kastje doen, dat maakt me niet uit (ik heb hem toch).
Maar hoe worden ze dan verbonden met de kabel?
Moet ik alsnog een lijntje laten lopen? Mijn tv in de huiskamer staat naast het aansluitpunt, maar die in de slaapkamer staat ietsje verder weg![]()
Op computergebied ben ik best handig, maar wat tv's betreft.. Ik heb nog steeds tv's met zo'n mooien retro kast eromheen
Volgens mij is mijn kastje van de digitale tv verbonden met de analoge kabelontvanger..quote:Op maandag 30 juli 2012 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je hebt toch een digitaal kastje? Dan wordt hij toch niet verbonden met een kabel? Wat heb je precies thuis?
Als het goed is heb je een digitaal kastje gekregen waar een kaart in zit. Je sluit het kastje aan op stroom, kabeltje gaat naar de tv, en that's it. Je kunt dit kastje overal in NL gewoon aansluiten op elke willekeurige tv, want hij heeft geen kabels uit de muur meer nodig. Dat kaartje wat in het kastje zit kun je bij veel tv's tegenwoordig ook gewoon in de TV zelf stoppen, heb je dat kastje niet meer nodig, scheelt ruimte en draadjes endeso.
Je hebt toch gewoon je coax nodig? Zeker bij Ziggo etcquote:Op maandag 30 juli 2012 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je hebt toch een digitaal kastje? Dan wordt hij toch niet verbonden met een kabel? Wat heb je precies thuis?
Als het goed is heb je een digitaal kastje gekregen waar een kaart in zit. Je sluit het kastje aan op stroom, kabeltje gaat naar de tv, en that's it. Je kunt dit kastje overal in NL gewoon aansluiten op elke willekeurige tv, want hij heeft geen kabels uit de muur meer nodig. Dat kaartje wat in het kastje zit kun je bij veel tv's tegenwoordig ook gewoon in de TV zelf stoppen, heb je dat kastje niet meer nodig, scheelt ruimte en draadjes endeso.
nee hoor, niet bij alle.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon je coax nodig? Zeker bij Ziggo etc
Het zou wel ideaal zijn zonder kabelquote:Op maandag 30 juli 2012 13:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ye, bij UPC ook, maar bij KPN bijvoorbeeld heb je geen kabel meer nodig.
Is het ook, zeker als je in NL op vakantie gaat ofzo en alsnog tv wilt kijken. Mijn kastje gaat ook wel eens mee als er bij vrienden voetbal gekeken moet worden maar ze dat extra pakket niet hebben.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het zou wel ideaal zijn zonder kabel
Jaquote:Op maandag 30 juli 2012 13:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb ziggo.. Dus dan nog wel kabel nodig?
Gelukkig had de oude bewoner al op strategische plek een gaatje in de muur gemaakt voor de kabelquote:Op maandag 30 juli 2012 13:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja
Dan wordt t kabel doortrekken idd
juist niet, de mediamarkt doet daar echt niet aan, zon'beetje elke andere electronicazaak welquote:Op maandag 30 juli 2012 13:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gelukkig had de oude bewoner al op strategische plek een gaatje in de muur gemaakt voor de kabel![]()
Hij is alleen net iets te kort (ja, ik woon al 5 jaar hier met een kabel die in een hoek een stukje over de grond loopt) en de kabel is beschadigd, wat de kwaliteit niet ten goede komt. Even nieuwe kabel kopen dus
![]()
Ik zit te twijfelen of ik even langs de mediamarkt ga of hier in de stad naar de BCC.. die hebben mijn ouders destijds behoorlijk goed kunnen adviseren over hoe je alles moet doen met de ziggo.
Maar bij de Mediamarkt is het naar mijn idee makkelijker om te zeggen "joehoe, die prijs kan best wat leuker toch? *knippert verleidelijk met ogen*"
Hoewel ik dat bij de BCC eigenlijk nog nooit geprobeerd heb
Bij mij wel toen ik mijn navigatiesysteem kochtquote:Op maandag 30 juli 2012 13:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
juist niet, de mediamarkt doet daar echt niet aan, zon'beetje elke andere electronicazaak wel
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
zomg salaris!
10 minuten later:
Hypotheek verzekeringen dit dat alles boodschappenpotje spaarbedrag creditcard betaald.
Zomg, salaris weg
ik heb tv en zenders maar heb ze nooit aanquote:
Sukkelquote:Op maandag 30 juli 2012 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb tv en zenders maar heb ze nooit aan
MAAR
ik heb wel mijn tv kastje eindelijk aangesloten, pcies een week voordat ik er een jaar woonde
Progressiequote:Op maandag 30 juli 2012 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MAAR
ik heb wel mijn tv kastje eindelijk aangesloten, pcies een week voordat ik er een jaar woonde
Mijn pa heeft ook zo'n kastje, heeft mijn moeder destijds nog besteld. Zit nog nieuw in doos, al 2,5 jaar, hij heeft hem nog steeds niet aangeslotenquote:Op maandag 30 juli 2012 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MAAR
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MAAR
De hele avond TLC kijkenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
JONGE IK HEB TOCH EINDELIJK TV NU!
ik heb nog steeds geen eettafel, stoelen en gordijnen though
ohja mijn balkon is ook nog leeg ...
Bij de Karwei was een leuke tuinset in de aanbiedingquote:Op maandag 30 juli 2012 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Prioriteitenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Wij hebben een eettafel en stoelen maar we gebruiken ze haast nooit, zitten altijd met bord op schoot in de bank te etenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
oh ja ik denk dat ik er sowieso niet aan zal eten, het is meer dat mijn woonkamer nu zo leeg isquote:Op maandag 30 juli 2012 14:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hebben een eettafel en stoelen maar we gebruiken ze haast nooit, zitten altijd met bord op schoot in de bank te eten![]()
En dan Gilmore Girls kijken
Bouw een terrariumquote:Op maandag 30 juli 2012 14:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ja ik denk dat ik er sowieso niet aan zal eten, het is meer dat mijn woonkamer nu zo leeg is
Hier is het goed inderdaadquote:Op maandag 30 juli 2012 14:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja zonnetje
net ook ff lekker buiten gelopen
Geeft de illusie dat je een volwassen persoon bent zeg maar, daar heb ik hem voorquote:Op maandag 30 juli 2012 14:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ja ik denk dat ik er sowieso niet aan zal eten, het is meer dat mijn woonkamer nu zo leeg is
En nagels op te lakkenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geeft de illusie dat je een volwassen persoon bent zeg maar, daar heb ik hem voor.
En hendige plek om troep op te gooien
intertoys/bart smit/blokker?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar haal ik van die golfjesscharen? De big bazaar had niks
knutselwinkelquote:Op maandag 30 juli 2012 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar haal ik van die golfjesscharen? De big bazaar had niks
ook dat jaquote:Op maandag 30 juli 2012 14:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geeft de illusie dat je een volwassen persoon bent zeg maar, daar heb ik hem voor.
En hendige plek om troep op te gooien
googelen!quote:Op maandag 30 juli 2012 14:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Xenos en hema staat ook niks online. Knutselwinkel is duur en zit hier niet
In Breda heb je pipoos (Houtmarktpassage). Maar niet heel goedkoop nee volgens mij..quote:Op maandag 30 juli 2012 14:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Xenos en hema staat ook niks online. Knutselwinkel is duur en zit hier niet
Pipoos is suuuuperduurquote:Op maandag 30 juli 2012 14:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In Breda heb je pipoos (Houtmarktpassage). Maar niet heel goedkoop nee volgens mij..
Waar gekocht?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:20 schreef Loqi het volgende:
Ik ben nu met van die scharen bezig, is moeilijker dan t lijkt
Voor een schaar met verschillende opzetstukken vind ik het best goedkoopquote:Op maandag 30 juli 2012 14:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kan dat niet goedkoper?
http://www.intertoys.nl/s(...)5-bladen-585573.html
Nee, die zit niet in de stad gok ik en ik wil het NU hebbenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Voor een schaar met verschillende opzetstukken vind ik het best goedkoopDenk inderdaad niet dat je het veel goedkoper kan krijgen. Oja en de action al geprobeerd?
Eh, nee?quote:
Jaquote:Op maandag 30 juli 2012 14:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Eh, nee?Je betaald wel 20 euro voor een lakje maar 6 euro voor een schaar is teveel
?
Dus ook even checken hoe groot t patroon isquote:Op maandag 30 juli 2012 14:22 schreef Loqi het volgende:
ik vind 6 euro niet heel duur
maar de scharen die iknu heb zijn niet geschikt. de patronen zijn eigenlijk te grof om nailart mee te maken
Daar is google maps voorquote:Op maandag 30 juli 2012 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja ik ga wel xenos, hema kijken dan in de winkel zelf en als laatste intertoys voor de 6 euro schaar.
En waar is de houtmarktpassage?
Vrouwenlogicaquote:Op maandag 30 juli 2012 14:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Eh, nee?Je betaald wel 20 euro voor een lakje maar 6 euro voor een schaar is teveel
?
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus ook even checken hoe groot t patroon is
J klopt, maar die zien er wel fijn uit.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Maar dan heb je maar 1 patroon eh
Vlak bij de Mc Donalds Tegenover de Pearle is de ingangquote:Op maandag 30 juli 2012 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja ik ga wel xenos, hema kijken dan in de winkel zelf en als laatste intertoys voor de 6 euro schaar.
En waar is de houtmarktpassage?
Thanksquote:Op maandag 30 juli 2012 14:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Vlak bij de Mc Donalds Tegenover de Pearle is de ingang
van die qualität die na anderhalve zomer uit elkaar spatquote:Op maandag 30 juli 2012 14:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Bij de Karwei was een leuke tuinset in de aanbieding![]()
En ook een eettafel en stoelenset
En dan heb je een goeden excuus om nieuwe te kopenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van die qualität die na anderhalve zomer uit elkaar spat
ik koop iig nooit een tuintafel meer.... zelf maken is tien keer goedkoper en gaat tien keer zo lang meequote:Op maandag 30 juli 2012 14:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan heb je een goeden excuus om nieuwe te kopen![]()
ik kan het niet zelf makenquote:Op maandag 30 juli 2012 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik koop iig nooit een tuintafel meer.... zelf maken is tien keer goedkoper en gaat tien keer zo lang mee
Iedere dag bellenquote:Op maandag 30 juli 2012 15:09 schreef Diconnected het volgende:
Utrecht gebeld, hadden nog niks gehad van Delft, dus ze hebben alvast een dossier gemaakt voor me. Net Delft gebeld, assistente zei dat de dokter daar alles ontvangen had en mijn dossier zou doorsturen naar Utrecht. Maar vanwege vakantietijd kan daar dus 2-3 weken overheen gaan. En de wachttijd in Utrecht is 8 weken. dus dit gaat nog ff duren
Ghehequote:Op maandag 30 juli 2012 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum: 'Waar heb je die scharen voor nodig?'
Ik: voor m'n nagels
Brum: GA JE DAAR JE NAGELS MEE KNIPPEN
Ik uitgelegd met plakband enzo
Hij nog steeds whut?
Of datquote:Op maandag 30 juli 2012 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
Drek heeft een hoger spinaziepoep gehalte
Maar is gal niet wat te helder voor Drek?quote:
Ik geef zelden over, laat staan gal..quote:
Hier is het weer tijd voor de haarballenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
En de kad..
Fijn, twee beesten in huis die graag blaadjes eten maar daar niet de darmen voor hebben
Ieuw die aders allemaalquote:Op maandag 30 juli 2012 16:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze meneer heet Drek van zijn achternaam
[ afbeelding ]
Al je googelt op Drek kan je ook nog z'n penor zien
Ik app je net,haha!quote:Op maandag 30 juli 2012 16:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Milka, weet je al of je zaterdag kan?
Then it's a date!quote:
Kaboem!quote:Op maandag 30 juli 2012 16:30 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Good way to drop a bombshell Milka
Heel fijn.....quote:Op maandag 30 juli 2012 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
m'n schenen zitten vol insectenbeten. Zal zaterdag gebeurd zijn en nu gaat t pas jeuken
Het ging een paar dagen zo goed dat ik dacht dat het toch nog weg zou gaan, maar gisteren en vandaag gaan weer minder, gisteren heeft mijn avondeten de bedtijd van Stef niet gehaaldquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het ging een paar dagen zo goed dat ik dacht dat het toch nog weg zou gaan, maar gisteren en vandaag gaan weer minder, gisteren heeft mijn avondeten de bedtijd van Stef niet gehaald
Lust je gember? Dat heeft mij goed geholpen toentertijdquote:Op maandag 30 juli 2012 17:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het ging een paar dagen zo goed dat ik dacht dat het toch nog weg zou gaan, maar gisteren en vandaag gaan weer minder, gisteren heeft mijn avondeten de bedtijd van Stef niet gehaald
Ik hou de meeste dagen mijn vitaminepil wel binnen, dus ik ga er maar gewoon van uit van welquote:Op maandag 30 juli 2012 17:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]krijg je dan wel genoeg voedingsstoffen enzo?
Gelukkig maar, ik hoop dat het snel over is voor jequote:Op maandag 30 juli 2012 17:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik hou de meeste dagen mijn vitaminepil wel binnen, dus ik ga er maar gewoon van uit van welEn overdag hou ik nu wel meer binnen, dus ik eet nu overdag wat meer vis en zulks.
Taartje, nope, echt HEEL erg nietHeb dat vaker gehoord inderdaad.. Pepermunt en citroen helpen ook wel iets, dus die heb ik altijd wel in de buurt.
Hehe je zal wel niet zoveel aankomen inderdaadquote:Op maandag 30 juli 2012 17:25 schreef Incantrix het volgende:
Thnx mopEn anders denk ik maar gewoon aan de weegschaal aan het eind van het verhaal..
Op zich valt het inderdaad wel mee, alhoewel het harder erbij gaat als bij Stef (toen was ik zeven kilo afgevallen de eerste drie maanden). Maar ik merk dat ik nu al flink vocht vasthoudt, dus wellicht dat dat één van de redenen is.. Ik heb me sowieso eigenlijk al een paar weken niet gewogen, misschien moet ik dat ook weer eens doenquote:Op maandag 30 juli 2012 17:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hehe je zal wel niet zoveel aankomen inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |