Volgens Keane is het kristal, en die geloof ik, dus is het voor mij kristalquote:Op zondag 29 juli 2012 20:43 schreef Incantrix het volgende:
*poef* stil
haha, Kip en haar kristallen bol(of zijn die altijd van glas?)
Is dat dat muziekdingetje? Die zijn erg trustworthy ja?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Volgens Keane is het kristal, en die geloof ik, dus is het voor mij kristal
Ohja, die wilde ik nog eens even bekijken.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:50 schreef Incantrix het volgende:
Hier begint het net te spetteren.
En dames, doe allemaal eens een Layla van me overnemen?wat moet ik nou weer met al die dubbelen?
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Ohja, die wilde ik nog eens even bekijken.
yep, en geen ideequote:Op zondag 29 juli 2012 20:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Is dat dat muziekdingetje? Die zijn erg trustworthy ja?
Ja, wel goed eigenlijk. Ik werk nu fulltime in de verkansie. Zo'n ritme gaat me goed af en ik verdien monehz! En als het goed is heeft mijn psych het traject rondom de eetstoornisbegeleiding in gang gezet, maar daar hoor ik morgen meer over.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, en geen idee
Zo, ik moest de tuindeuren even dicht doen (regende keihard naar binnen en we hebben een houten vloer...), maar meneer had ze op slot gezet buiten dus ik ben doorweekt nu, omdat ik naar buiten moest om de slotjes eraf te halen
En de vloer gedweild... wie had dat gedacht, dat ik tóch nog productief zou zijn vandaag
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]ik doe het ervoor
![]()
Woops, lekker dan, haha! Natte kip
en Mss, wat goed van je zeghiero alles ok hoor, ben miss emo vandaag (zo vind ik het cht enorm ontroerend dat je zo goed bezig bent en dat je voor jezelf een hele grote stap hebt gezet, ik zit met tranen in mijn ogen
) en helaasch nog steeds misselijk, maar nouja
da's wel primaquote:Op zondag 29 juli 2012 20:59 schreef Mss het volgende:
Ik verdien 10,83 bruto per uur, dus dat is wel acceptabel. Ik ga van de zomer niet meer weg, ik ben in januari geweest en heel misschien gaan we in het najaar nog. Nu ben ik vooral aan het werken om het geleende geld van mijn vriend voor mijn rijbewijs terug te betalen, en ik moet eigenlijk nog een nieuwe laptop. Vermoedelijk blijft er niet veel spaargeld meer over omdat ik ook wel een beetje leuke dingen voor mezelf wil kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |