Met dit team kom ik precies uit qua coinsquote:
Dat is een RBquote:Op zondag 29 juli 2012 23:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met dit team kom ik precies uit qua coins
Kan misschien NIF Corluka eens bekijken
Chemistry is toch overrated. Hoe lager de chemistry van de oppponent, hoe lastiger je het krijgt.quote:
Johnson-Olavequote:Op zondag 29 juli 2012 23:14 schreef vandermar het volgende:
Wat is een leuk LM speler in FUT die minimaal een dubbele link met de CB krijgt?
De IF van je RB is het toch niet waard en IF Honda lijkt me ook niet zoveel beter dan de NIF.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zonde ja, IF is ook een RB.
Of ik moet ergens anders wat aanpassen of Bruno Alves laten staan
Napoli versies van Lavezzi en Gamberiniquote:Op zondag 29 juli 2012 23:14 schreef vandermar het volgende:
Wat is een leuk LM speler in FUT die minimaal een dubbele link met de CB krijgt?
Ik ben sjaak afhaak. Ik ga zo op bed, was er veel te vroeg uit om naar mijn opa zijn verjaardag te gaan.quote:
hommoquote:Op zondag 29 juli 2012 23:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben sjaak afhaak. Ik ga zo op bed, was er veel te vroeg uit om naar mijn opa zijn verjaardag te gaan.
Anyukov IF in het dus niet waard..quote:Op zondag 29 juli 2012 23:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
De IF van je RB is het toch niet waard en IF Honda lijkt me ook niet zoveel beter dan de NIF.
Vind ik.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Anyukov IF in het dus niet waard..
Hmm
Die IF 95quote:Op zondag 29 juli 2012 23:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vind ik.
De NIF heeft 83 standing tackle. Dat is genoeg voor een back
Nee man, SIF Guidetti omdat die veel beter is dan de 73 ratedquote:
quote:
Of je neemt Tardelli ipv Kerzhakov. Hij is echt zoveel beter.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, ik haal IF Akinfeev er uit, dus dan kan die Corluka erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |