SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Inderdaad, 3-0 verloren met 2 kopballen van Slew en 1 counter. Dat kut 5 atb moeten ze volgend jaar verbieden.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Finale tegen een 5-2-1-2 team met Slew op CF en Ings en Jervis als ST. Dit gaat niet leuk worden
Ach, hou op hoor, nu ben je gewoon aan het trollenquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, 3-0 verloren met 2 kopballen van Slew en 1 counter. Dat kut 5 atb moeten ze volgend jaar verbieden.
Wat is 5 atb?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, 3-0 verloren met 2 kopballen van Slew en 1 counter. Dat kut 5 atb moeten ze volgend jaar verbieden.
5 at the back. 5 mans verdediging.quote:
Dark is boos!quote:Op zondag 29 juli 2012 20:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, teleurgesteld omdat op zo'n manier mijn ongeslagen reeks met dit team is beeindigd (in het bronze toernooi) Hij stuurde me nog een bericht met voice message maar daar versta ik niks van.quote:
Had echt niks in te brengen. Die dembele lijkt me wel goed. Ga hem misschien ook kopen. heb nog nooit zo'n goed team gezien.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:14 schreef Toefjes het volgende:
Jammer bomb, tweede helft ging gelijk op, dit elftal speelt gewoon als een tierelier
Wat is jouw team dan? Aangezien je er aardig wat potjes op hebt zitten.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:19 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Had echt niks in te brengen. Die dembele lijkt me wel goed. Ga hem misschien ook kopen. heb nog nooit zo'n goed team gezien.
Dembele heb ik vorig topic nog een stuk over geschreven , inderdaad, goede dribbel, heel sterk aan de bal, kopsterk door zijn fysiek. Drogba zou ik vervangen door Lukaku, dat is zo'n beest, was ook MOTM tegen jou.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:19 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Had echt niks in te brengen. Die dembele lijkt me wel goed. Ga hem misschien ook kopen. heb nog nooit zo'n goed team gezien.
Zet me pc even aan. Zal 'm ff postenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat is jouw team dan? Aangezien je er aardig wat potjes op hebt zitten.
Prima.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:22 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Zet me pc even aan. Zal 'm ff posten
Ja drogba zet ik als pinksitter en ga lukaku maar is proberen. Hij is zoooo sterk..quote:Op zondag 29 juli 2012 20:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dembele heb ik vorig topic nog een stuk over geschreven , inderdaad, goede dribbel, heel sterk aan de bal, kopsterk door zijn fysiek. Drogba zou ik vervangen door Lukaku, dat is zo'n beest, was ook MOTM tegen jou.
Dembelequote:Op zondag 29 juli 2012 20:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dembele heb ik vorig topic nog een stuk over geschreven , inderdaad, goede dribbel, heel sterk aan de bal, kopsterk door zijn fysiek. Drogba zou ik vervangen door Lukaku, dat is zo'n beest, was ook MOTM tegen jou.
Pinchhitter?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:23 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ja drogba zet ik als pinksitter en ga lukaku maar is proberen. Hij is zoooo sterk..
roze zitter?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:23 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ja drogba zet ik als pinksitter en ga lukaku maar is proberen. Hij is zoooo sterk..
Echt een beest die gast... Ohja, toen ik zag dat Vertonghen als meest linkse CB stond wist ik dat dat ik daar gebruik van ging maken, weet niet of je hem perse nodig hebt voor chemistry, anders zou ik daar ook iemand anders neerzetten. Voor een team met 3 verdedigers heb je bij de 2 buitenste CB's toch wel wat pace nodig voor de buitenspelers van de tegenpartij..quote:Op zondag 29 juli 2012 20:23 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |