Except fur wurk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alles staat daar, alleen ikzelf ontbreek nog.
Dinsdag ga ik weer naar het noorden tot volgende week vrijdag, en dan weer naar R'dam en dan over 3 weken officieel daar wonen voor altijd.
Ook in Groningen? Zo ja, bokssssssss. Zo nee,quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook over ongeveer drie weken. Boks ouweeehhh!
Groningen boven de bewoonde wereld kiezen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook in Groningen? Zo ja, bokssssssss. Zo nee,
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hey ik ben van 13 tot 15aug ook in rdam. hinthinthint
Spannend hoor
Foto's voor jullie omdat ik jullie niet op FB heb.quote:
De bewoonde wereld voor Groningen kiezenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Groningen boven de bewoonde wereld kiezen.
Haten op Groningen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Groningen boven de bewoonde wereld kiezen.
So theres magic happeningquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Foto's voor jullie omdat ik jullie niet op FB heb.
Slaapkamertje (die tv hoort daar niet, moet je maar denken dat het op het zwarte kastje komt te staan hieronder).
Wauw, looking good.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Foto's voor jullie omdat ik jullie niet op FB heb.
[ [url8042773_n.jpg]afbeelding[/url] ]
Slaapkamertje (die tv hoort daar niet, moet je maar denken dat het op het zwarte kastje komt te staan hieronder).
[ afbeelding ]
Jij en ikquote:
Snel komen dan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:19 schreef Ezell het volgende:
Was maar een grapje.![]()
Ben zelf nog nooit in Groningen geweest.
Mag dat niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wauw, looking good.
Wat doe jij met een bontkraag jas?
Euh.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:20 schreef Renesite het volgende:
Maar hoe breed is dat bed? Ter referentie.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wauw, looking good.
Wat doe jij met een bontkraag jas?
Hihi, zie je me daarin al lopen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen als je een bijpassende nektasje en nike air max hebt.
En jij mag koken.quote:
Laat ik wel over aan m'n buurmeisje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als jij schoonmaakt vind ik het prima.
Hihi, moet toch alle b0iiz lokken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee dus vandaar ook de vraag wat je met een bontkraag doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |