nou nouquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ben je weleens geil ? XD #durfttevragen
echt ziek zijn die mensen, damnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
rennegers uit ethiopie en kenia
nee hoor, degene die ziek zijn hebben zo'n opgezwollen pensquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt ziek zijn die mensen, damn
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
nee hoor, degene die ziek zijn hebben zo'n opgezwollen pens
ik stem voorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:03 schreef Ezell het volgende:
Zo'n paaldansvereniging had gevraagd om paaldansen bij de Olympische Spelen te betrekken.
nee, enkel sporten waarbij persoonlijke zware fysieke elementen bij komen kijken (hoger harder sneller)quote:
Schaken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:06 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, enkel sporten waarbij persoonlijke zware fysieke elementen bij komen kijken (hoger harder sneller)
zuchtquote:
jij zou niet eens mogen meedoen johquote:
Klopt, ik ben zo sportief als een steen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:08 schreef leeell het volgende:
[..]
jij zou niet eens mogen meedoen joh
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hey ik was plaatselijk dam kampioen van 2004
Was wel extreem plaatselijk dan zekerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
A'dam? Whehehe... Daar wonen 4 mensenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Van Noord-Oost Groningenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Was wel extreem plaatselijk dan zeker
3 sinds gister, WRIJF HET ER MAAR INquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
A'dam? Whehehe... Daar wonen 4 mensen
Is er iemand overleden aan het omvallen van slaapverwekkendheid?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
3 sinds gister, WRIJF HET ER MAAR IN
En die persoon, die niet meegerekend mag worden als mens omdat het een nageboorte betreft, was net een beetje slechter.. Want er moest wel een soortement van competitie zijn. Billy de geit jureerde.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
En veertien daarvan waren op vakantie.
M'n buurman wou met paard en wagen naar de grote stad Groningen gaan alleen hij is nooit terug gekomenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is er iemand overleden aan het omvallen van slaapverwekkendheid?
Onderweg is hij volgens eigen zeggen in een vortextunnel gekomen ten hoogte van Ten Boer. We noemen dat ook wel 'het zwarte gat' vanaf onze kant. Het zwarte gat naar het verleden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
M'n buurman wou met paard en wagen naar de grote stad Groningen gaan alleen hij is nooit terug gekomen
Ik zie een vies beeld voor me.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
En die persoon, die niet meegerekend mag worden als mens omdat het een nageboorte betreft, was net een beetje slechter.. Want er moest wel een soortement van competitie zijn. Billy de geit jureerde.
Alles staat daar, alleen ikzelf ontbreek nog.quote:
Arme man.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Onderweg is hij volgens eigen zeggen in een vortextunnel gekomen ten hoogte van Ten Boer. We noemen dat ook wel 'het zwarte gat' vanaf onze kant. Het zwarte gat naar het verleden.
Ik ook over ongeveer drie weken. Boks ouweeehhh!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alles staat daar, alleen ikzelf ontbreek nog.
Dinsdag ga ik weer naar het noorden tot volgende week vrijdag, en dan weer naar R'dam en dan over 3 weken officieel daar wonen voor altijd.
Hey ik ben van 13 tot 15aug ook in rdam. hinthinthintquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dinsdag ga ik weer naar het noorden tot volgende week vrijdag, en dan weer naar R'dam en dan over 3 weken officieel daar wonen voor altijd.
Except fur wurk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook in Groningen? Zo ja, bokssssssss. Zo nee,quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook over ongeveer drie weken. Boks ouweeehhh!
Groningen boven de bewoonde wereld kiezen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook in Groningen? Zo ja, bokssssssss. Zo nee,
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hey ik ben van 13 tot 15aug ook in rdam. hinthinthint
Spannend hoor
Foto's voor jullie omdat ik jullie niet op FB heb.quote:
De bewoonde wereld voor Groningen kiezenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Groningen boven de bewoonde wereld kiezen.
Haten op Groningen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Groningen boven de bewoonde wereld kiezen.
So theres magic happeningquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Foto's voor jullie omdat ik jullie niet op FB heb.
Slaapkamertje (die tv hoort daar niet, moet je maar denken dat het op het zwarte kastje komt te staan hieronder).
Wauw, looking good.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Foto's voor jullie omdat ik jullie niet op FB heb.
[ [url8042773_n.jpg]afbeelding[/url] ]
Slaapkamertje (die tv hoort daar niet, moet je maar denken dat het op het zwarte kastje komt te staan hieronder).
[ afbeelding ]
Jij en ikquote:
Snel komen dan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:19 schreef Ezell het volgende:
Was maar een grapje.![]()
Ben zelf nog nooit in Groningen geweest.
Mag dat niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wauw, looking good.
Wat doe jij met een bontkraag jas?
Euh.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:20 schreef Renesite het volgende:
Maar hoe breed is dat bed? Ter referentie.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wauw, looking good.
Wat doe jij met een bontkraag jas?
Hihi, zie je me daarin al lopen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen als je een bijpassende nektasje en nike air max hebt.
En jij mag koken.quote:
Laat ik wel over aan m'n buurmeisje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als jij schoonmaakt vind ik het prima.
Hihi, moet toch alle b0iiz lokken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee dus vandaar ook de vraag wat je met een bontkraag doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |